Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maksaisitko keikasta

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.2.25 05:09:39

Maksaisitko keikasta 40 e, jonka esiintyjä ei ole edes suosikki?

Vähän vtuttaa, oon monet kerrat ollu keikoilla kavereiden mukana mitkä ei minua kiinnosta, mutta arvatkaa ollaanko koskaan niillä jotka minua kiinnostaa ? Nyt on vaan semmonen tilanne että mun tilillä on 100 e rahaa ja seuraava tili vasta 21 pv. Säästöihin en kajoa.

Nyt en sit saa ymmärrystä siihen että mulla ei ole tälläkään yllättävään menoon rahaa. Alunperin oli suunnitelma mennä baariin. Joka vaihtuu nyt keikkaan

Re: Maksaisitko keikasta

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.2.25 07:03:42

En maksaisi mistään turhuudesta mihin minulla ei ole varaa. Enkä maksa mistään mihin en halua tuhlata rahojani. Sillä ei ole merkitystä mitä joku sanoisi tai tippuisiko ymmärrystä vai ei.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.2.25 07:23:34

Jos ei ole rahaa niin ei ole rahaa. Aika kummallisia kavereita jos eivät sitä ymmärrä.

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   12.2.25 07:25:56

En menisi basriinkaan, jos ei rahaa olisi. Tietenkään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.2.25 07:31:07

Baariin nyt ei mene paljon rahaa jos ostaa pari juomaa. Keikalla, myös juomat paljon kalliimpia ja taksi siihen päälle

Lähettäjä: Snipper 
Päivämäärä:   12.2.25 07:35:14

Tarvitseeko siihen jotain ymmärrystä jos ei ole varaa lähteä? Yrittääkö ne painostaa tai houkutella lähtemään mukaan vai mikä juttu?

Ja ei, en maksa lippuja keikoille mitkä ei kiinnosta enkä kyllä kysele kavereitakaan mukaan tapahtumiin mistä tiedän ettei osu. Samalla tavalla ollaan toimittu iät ja ajat eikä ole kenelläkään paha mieli. Jos ei jollain ole rahaa lähteä jonnekin mihin pyydetään (vaikka syömään ulos) niin sitten ei ole, asia ok.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.