Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttääkö miehen puristelu

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   11.2.25 21:45:07

Ärsyttääkö kerään muuta ihan vtusti kun miesystävä puristelee jalkoja, rintoja, pyllyä ja pimppaa... siis vaikka telkkaria katsellessa, kävellessä tai ihan missä vaan.

Re: Ärsyttääkö miehen puristelu

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.2.25 21:50:25

Puristelee perseestä ja reisistä aika usein. Ei ärsytä, tykkään.

Lähettäjä: khyl 
Päivämäärä:   11.2.25 22:03:13

Ärsyttäisi. Jossain kotisohvalla voi puristella jalkoja.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   11.2.25 22:05:31

Tykkään, kun mies koskettelee. Tulee rakastettu ja haluttu olo

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   11.2.25 22:05:38

Ärsytti. Söi kaikko seksihalut moinen objektina käyttäminen. Nykyinen ei ole ilman mun aloitetta puristellut kohta 14 vuoteen. Kunnioittaa mun tilaa ja vartaloa.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   11.2.25 22:06:57

Puristelee kaikista noista paitsi listan viimeisestä. Ei ärsytä, se on mukavaa ja varsinkin kun se ei ole ainoa kosketus, mitä häneltä saa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.2.25 22:07:37

Ärsyttää kun ei puristele.

Lähettäjä: Kyllä ärsytti 
Päivämäärä:   11.2.25 22:09:20

Vaimoa ärsytti kaikki kosketteluni. Puhuttiin asiasta ja nyt en ole muutamaan vuoteen kosketellut häntä lähes ollenkaan. Suhde toimii paremmin. En ennenkään tehnyt sitä usein, mutta häntä se ärsytti. Jos haluan vaikka metelin yli saada jonkun asian sanotuksi, niin kosken häntä kevyesti kylkeen saadakseni huomioni. Se vielä vaikuttaa olevan ok.

Lähettäjä: ,., 
Päivämäärä:   11.2.25 22:11:36

Minulla ei ole koskaan ollut puristelevaa miestä. Tai siis kaikkien kanssa on osattu koskettaa toisiamme sopivasti ja sopivissa tilanteissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.25 22:13:02

"Lähettäjä: Mä
Päivämäärä: 11.2.25 22:05:38

Ärsytti. Söi kaikko seksihalut moinen objektina käyttäminen. Nykyinen ei ole ilman mun aloitetta puristellut kohta 14 vuoteen. Kunnioittaa mun tilaa ja vartaloa."

Tasapuolinen suhde, sinä aina päätät koska ja mitä. Toinen ei siis saa tehdä edes aloitetta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.2.25 22:16:54

Piste, onko puristaminen ainoa tapa tehdä aloite? Seksiin, oletettavasti, eikä esim. roskien viemiseen?

Lähettäjä: Mango 
Päivämäärä:   11.2.25 22:17:20

Sinä päivänä, kun mies lakkaa koskettelemasta ihanan miehisen brutaalilla tavalla, koska haluaa "kunnioittaa minua ja vartaloani ja osoittaa tasa-arvoa", vaihdan miestä :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.2.25 22:17:58

Hyvä että Mango on löytänyt sopivan miehen itselleen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.25 22:25:18

En katselisi tuollaista ja sanoisin siitä. Parisuhteessa on oikeus koskemattomuuteen eikä parisuhde tarkoita että toisella on oikeus toisen kehoon. Myös parisuhteessa pätee suostumus. Aloittaja sun mies ei yksinkertaisesti saa koskea sinua millään sellaisella tavalla mitä sinä et halua. Sulla on oikeus sanoa siitä, toisen ei kuulu myöskään suuttua siitä.

Päivämäärä:   11.2.25 22:27:32

. No kyllä mieskin tekee aloitteita mutta ei puristelemalla. Eikä olla tästä koskaan edes puhuttu, hänellä samanlainen käsitys kuin mulla, miten suhteessa ollaan.

Päivämäärä:   11.2.25 22:30:24

Ja meillä on paljon enemmän läheisyyttä kuin exän kanssa, koska koen se miellyttäväksi.

Lähettäjä: Oliivi 
Päivämäärä:   11.2.25 22:45:00

Onhan siinä huikea ero, kun mies puristaa pimpistä, tisseistä tai perseestä kuin että nätisti hivelisi lantiolta, selästä, poskesta. Ensin mainittu koskettelutyyli on minun luonteelleni liian junttimaista ja vain ärsyttävää ja tuntisin itseni vain seksiobjektiksi, jälkimmäisenlaisesta koskettelusta lämpenen ja tunnen olevani rakastettu, kunnioitettu ja viehättävä.

Ihan hirveä ero siis koskettelutavalla. On varmasti naisia, jotka intiimialueisen puristelusta tykkää. Mutta minulle tuollainen käytös olisi halventavaa ja epätoivottua. Seksiä harrastaessa sitten saa puristella ;)

Joillekin miehille tuntuu tämä asia olevan hyvin tunteisiin käyvää myös. "Että ei sitte kosketella, kun ei haluta!". Kyllä se nainen haluaa, se ei vaan halua tuntea itseään halvaksi prostituoiduksi. Miettikääpä miehet seksyimmän naisen elämässänne, minkä haluaisitte omaksenne. Vaikka Marilyn Monroen. Oikeastiko teidän lähestymistapa häntä kohtaan olis käydä puristelemaan häntä halvanoloisesti?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.2.25 22:58:29

Ärsyttää kovasti ja ällöttää myös. Miehellä on juuri tuollainen kamala tapa puristella ja inhoan sitä. Eikä mene millään jakeluun, loukkaantuu vaan kun asiasta sanoo. "Olisit tyytyväinen että haluan", no en todellakaan ole kiitos vaan!

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   11.2.25 23:26:04

Voi kunpa puristelisikin.... sitä kaipaan. En toki liikaa haluaisi, eli ei se pelkkää puristelua tietenkään saa olla, pitää olla muutakin koskettelua.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   11.2.25 23:33:42

Aikamoista metoo meininkiä sennu palstalla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.2.25 00:55:06

Täällä on ainakin ongelmana juuri se, että miehen kosketus ei ole mitään muuta kuin tuollaista puristelua. Kaikki kosketus on aina seksiin johdattavaa ja lähtee miehen oman nautinnon tavoittelusta. Ei halaa eikä muutenkaan osoita hellyyttä ilman taka-ajatusta seksistä.

Lähettäjä: Nona 
Päivämäärä:   12.2.25 06:31:34

Minua ei ärsytä, toki mieheni tekee sen nätisti eikä nyt sentään kouri haaroista. Ja koskettaa myös muutenkin. Minullekin koskettamisesta tulee rakastettu olo.

Lähettäjä: Moifö 
Päivämäärä:   12.2.25 06:39:29

No ärsyttäisi!!

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   12.2.25 06:42:30

Ärsyttäisi jos puristelisi. Olen sen verran äkäinen akka, että ei puristele! Osaan ilmaista niin selväsanaisesti, että jokseenkin tervejärkinen mies älyää lopettaa ennen kuin on edes kunnolla aloittanut.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.2.25 06:48:11

Miksi asutte tuollaisten apinoiden kanssa..?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.2.25 06:50:37

En julkisella paikalla tuosta niin välitä mutta kahdenkesken kun ollaan niin tykkään.

Lähettäjä: !? 
Päivämäärä:   12.2.25 07:40:57

Masentavaa olla parisuhteessa missä pienikin kosketus aiheuttaa närää ja valitusta siitä kuinka ei kunnioiteta rajoja ja sitä rataa. Joten helpompi olla koskettamatta ja haaveilla naisesta joka on otettu siitä että juuri häntä pitää hyvänä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.2.25 07:48:33

No en tykkäisi jos jatkuvasti oltasiin tissejä yms puristelemassa. Tietty saa kosketella mutta normaalisti eikä koko ajan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.