Lähettäjä: bn
Päivämäärä: 11.2.25 20:02:33
Siis ihan kavereita/tapailua. Olen bi ja tapailen suurimmaksi osaksi sateenkaari-ihmisiä. Sanon tämän koska täällä aina oletetaan et tapaillaan vaan miehiä :D
Uudet kaverit on aluksi kiinnostuneita, mut aina kun edetään siihen asti et päästään enemmän lähelle toisen arkista elämää niin se kiinnostus lössähtää siihen, kun paljastuu et lähinnä hengailen päivät kotona. Olen koittanut olla sopivan aloitteellinen, mut antaa toiselle tilaa niin ettei kyllästy ja vähän mukautan omaa aloitteellisuutta siihen et kuinka aloitteellinen toinen on. Esim jos monesti minä olen ollut se aloitteellisempi niin annan toiselle enemmän tilaa etten ole ärsyttävä. Mut silti kaikki kaverisuhteet lässähtää jo alkuunsa. Olisin varmaan paljon kiinnostavampi jos mulla olisi kaveriporukka jonka kanssa tekisin asioita, kävisin bilettämässä ja harrastuksia. Kuntosaliharrastus ei oikeen oo sellanen mistä ihmiset innostuis ja se on tällä hetkellä mun ainoa harrastus.
Tapailusuhteissa sama homma. Varmasti kaikilla iso osa yrityksistä kaveri/parisuhde rintamalla epäonnistuu, mutta oon nyt yrittänyt kaksi vuotta saada elämääni kavereita/kestäviä suhteita, mut edelleen oon vaan yksin kotona.
|