Lähettäjä: Emmi
Päivämäärä: 11.2.25 14:50:34
Olen tutustunut ulkomaalaiseen mieheen kaverina. Soitellaan usein (ainakin mun mittapuulla) ja jutellaan tunti pari. Jutellaan kaikenlaisista asioista. Kumpikin kertoo oman maansa juttuja, sit puhutaan omista arkipäiväisistä asioista ja tulevaisuuden suunnitelmista. Välillä on juteltu tosi henkilökohtaisistakin asioista.
Yleensä mies soittaa kun hänelle sopii. Mulla joustavammat aikataulut, joten päädytty toimimaan noin. Välillä kun lopetellaan juttutuokiota niin mies saattaa sanoa, että soittaa taas huomenna. Sitten ei kuitenkaan soita silloin vaan joskus myöhemmin. Sitten kun soittaa usein sanoo, että oli ajatellut päivänä x, y, ja z, että soittaa. Mutta ei siis kuitenkaan soittanut.
Mua vähän ärsyttää tuo että ei soitakaan, vaikka sanoo, että soittaa. Ei sinänsä mitään väliä, mutta jonkin verran suplin menojani sen mukaan milloin ehkä soittaa, koska en esim tallilla halua jutella. Sit tuo että miksi pitää mainita, että oli ajatellut soittaa.
Mut mitä ihmettä tuo meinaa? Eikö vaan kiinnosta eli ei oikeasti haluaisi edes olla yhteyksissä. Senkin voisi sitten sanoa tai vaan lopettaisi yhteydenpidon. Eikö halua häiritä? Tämän joskus sanonut syyksi. Vai onko tuo vain heillä tapana? On kotoisin maasta, jossa asiat on vähän hällä väliä eikä niin justiinsa.
|