Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita jotka ovat olleet niin kauan sinkkuna että

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.25 12:47:28

..et osaa ajatella ketään miestä oikein missään mielessä? Jos tulee mieleen vaikka että olisi pitkästä aikaa kiva suudella tai harrastaa seksiä niin et osaa kaivata ketään tiettyä ihmistä, ei ole edes ketään ihastusta jota voisi ajatella.

Erostakin on niin paljon aikaa ettei ole mitään fiiliksiä edes ketään eksää kohtaan, ei edes mitään mustasukkaisuutta jos eksä on vaikka mennyt jo uusiin naimisiin.

Itse heräsin tähän tunteeseen, on 100% draama vapaa olo, ei mitään ahdistusta mistään mutta kohtalaisen tylsää alkaa olla pikku hiljaa.

Re: Muita jotka ovat olleet niin kauan sinkkuna että

Lähettäjä: Poikamiss 
Päivämäärä:   11.2.25 12:52:26

10 vuotta sinkkuna. Tuntuu, etten enää osaisi olla toisen kanssa.

Lähettäjä: maikku 
Päivämäärä:   11.2.25 12:52:29

En niinkään ole ollut kauaa sinkkuna, mutta edellisen suhteen jälkeen tuli selkeä päätös, ettei enää ketään miestä tule mun elämään.

Takana on avioliittoa, kaikenlaisia suhteita ja tää viimeinen oli niin väärä henkilö mulle, että sain jonkinlaisen kauhun miehiä kohtaan.

Nyt olen ollut 3 vuotta täysin yksin ja olen todella helpottunut ja tyytyväinen.

Lähettäjä: vanhapiika 
Päivämäärä:   11.2.25 12:59:22

Ihanan helppoa olla yksin. Ei tarvitse kysellä kenenkään mielipidettä mihinkään.

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   11.2.25 13:03:59

12 vuotta sinkkuna, missään vaiheessa ei ole tullut mieleenkään, että voisi uutta suhdetta viritellä. Alla siis yksi 5 v suhde. Kumppanissa ei ollut varsinaisesti mitään muuta vikaa, kuin että halusi lapsia, minä en, joten pakko oli lähteä eri teille. En vain ole parisuhdetyyppiä ja viihdyn paljon paremmin itsekseni.

Lähettäjä: Deas 
Päivämäärä:   11.2.25 13:04:17

Kohta pari vuotta ollut yksin eikä ole ollut mitään säätöäkään, nyt tuntuu oudolta jo pelkkä ajatus siitä, että joku koskettaisi, suutelisi jne. saatika sitten seurustelisi jonkun kanssa. Vielä viime vuoden puolella ahdisti kun ajattelin, että mitä jos en koskaan enää harrasta seksiä, mutta sekin on mennyt ohi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.2.25 13:44:18

10 vuotta sinkkuna, mutta ihastuin pahemman kerran vuosi sitten en olisi ikinä uskonut. Voisin vaikka mennä naimisiin vielä.

Lähettäjä: Xkx 
Päivämäärä:   11.2.25 14:01:24

Kyllä. En tunne vetoa ketään kohtaan. Hetero olen mutta miehet on jotenkin ällöttäviä ja sikoja eikä todellakaan huvita edes halailla, saati pussailla. Olen ollut sinkkuna 7 vuotta ja ai että tää on ihanaa. Sitä ennen olin eksäni kanssa 12 vuotta ja sitä ennen oli muutama lyhyempi suhde. En kaipaa elämääni ketään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.2.25 17:42:23

Mulla taas aina on joku ihastus joko realistinen tai sit et näen kerran viikossa kaupan kassalla. Se on kivaa kun voi haaveilla. Olen onneks jo päässyt siihen että voi vain haaveilla, että ei siitä ole pakko tulla mitään. En tiedä voiko tulla tilannetta etten olisi ihastunut johonkuhun. Työskentelen paljon miesten kanssa niin aina vähintään johonkuhun ihastuu

Lähettäjä: Gilda 
Päivämäärä:   11.2.25 17:48:32

Olen ollut nyt 5 vuotta sinkkuna ja samaistun. Tai omat ihastukset ovat aina niin tavoittamattomia, ettei ole mitään realistisia mahdollisuuksia mihinkään. Mutta sellainen ajatus, että joku ihan oikeasti koskettaisi tai suutelisin tuntuu jo ihan utopistiselta, ei sitä osaa edes kuvitella. Haluaisin kyllä kovasti löytää jonkun jonka kanssa päätyä parisuhteeseen, en tykkää olla sinkku.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   11.2.25 18:26:24

Kyllä loppui säätäminen miesten kanssa 10 vuotta sitten. Hyviä miehiä ja monen vuoden suhteita. Sit vaan ei jaksanut.
Oikein hyvä näin, itsekseen, kun muutenkin koko elämäni oon omat asiani hoitanut (ja nuorena senkin, joka ei hoitanut).
Heh, oisko liika itsenäisyys tässä se juttu :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.25 18:38:01

Olen varmaan aina halunnut olla sinkku mutta yhteiskunnan paine ja sosiaalinen paine on joskus ajanut hakemaan parisuhdetta. Tai en kyllä ole edes hakenut mutta se on ollut itsestäänselvä asia lapsesta saakka että aikuisena mennään naimisiin ja on perhe ja tätä agendaa on ajettu päiväkodista saakka.

En ole koskaan hinkunut miesten kanssa suhteisiin ja lapsena jo tajusin että pojat on hyvin erilaisia kuin tytöt. Ei naisetkaan kiinnosta harmi vaan. Teininä aloin jo pelätä teinipoikia ja aikuisia miehiä ja hyvästä syystä. Suurimmat traumani on syntyneet miesten takia. Tuntuu että parhainkin mies on jotenkin rikki ja aivan eri planeetalta aivojensa kanssa, ihan kuin yrittäisi olla jonkun mursun tai virtahevon kanssa.

Miehet on erilaisia. Olen ihan tyytyväinen että naisten ei ole pakko mennä nykyään naimisiin ja on itsemääräämisoikeus.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.2.25 19:15:45

Mulla on takana jotain 12 vuotta sinkkuelämää nyt, ja onhan tää välillä vähän yksinäistä. Samaistun aloittajan ajatukseen siitä, ettei oikein osaa ketään miestä ajatella "silleen".
Musta olisi ihana vielä ihastua ja rakastua, ja lapsi alkaa olemaan sen ikäinen, että lentää kohta pesästä, joten huomaan vuosi vuodelta enemmän ja enemmän ajattelevani sitä, millaista olisi vielä elää ja olla parisuhteessa. En vaan asian eteen ainakaan vielä ole mitään tehnyt.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   11.2.25 19:24:00

Ikinä en ole seurustellut/ ollut mitään yhden yön juttuja. Ikää 41 v ja en kyllä osaisi elämääni kuvitella mitään kumppania. Ahdistaa ajatuskin että pitäisi jonkun kanssa asua saman katon alla 24/7 ja keksiä puhumista ja tekemistä. Seksiäkään en koskaan oo tainnut kuin välillä ohimennen kaipailla ja harmitella kun ei sitä ole päässyt koskaan kokemaan. Että ihan tyytyväisenä olen elellyt ikisinkkuna. Kaksi kaveria löysivät itselleen kumppanit viime vuonna ja silloin kyllä vähän vaivasi kun oon nyt sitten kaveriporukan ainoa sinkku. :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.2.25 19:43:44

Sinkkuus on ihan parasta. Parisuhteilla ei oikeasti tee yhtään mitään, kaikki niitä vaan haluaa koska "pakko olla joku"

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   11.2.25 20:33:18

8 v sinkkuna, ikinä enää ukkoa ala kattelee. Ihastunut oon 2x koko aikana miehiin jolla vaimo.
Eli en siihen mene.
Otin koiran joka lämmittää petiä, on seuraa ja touhuan sen kanssa paljon

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   11.2.25 21:06:33

En usko, että mikään maailman aika sinkkuna tai varattuna saa minut lopettamaan seksin ajattelun liki päivittäin.

Sen jälkeen kun seksielämä aloitin, en ole ollut kuukautta pidempään ilman.

No katsotaan kun vaihdevuodet alkaa, jos sitten helpottaa.

Lähettäjä: Lio 
Päivämäärä:   11.2.25 21:08:04

Voi kun itsekin olisin tuollainen onnellinen sinkku, olisi niin paljon helpompaa. Mutta ei, kaipaan miestä ja parisuhdetta jostain syystä.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   11.2.25 21:39:23

6 vuotta nyt. Tuntuu että olen muuttunut jo seksuaalittomaksi. Eli en siis jaksa uskoa enää että kenenkään kanssa olisi hyvä ja turvallinen olla. En halua mitään yhden illan juttuja koska niistä tulee aina paha mieli. Toisaalta ihastun nykyään usein mutta joudun melko nopeasti tyrmäämään kaikki tunteet jos toinen on varattu, enkä usko enää että kukaan edes voisi kiinnostua minusta. Jotenkin olen luovuttanut ja tuntuu että kadottanut naiseuteni. Varsinkin kun katsoo näitä oman työpaikkani naisia jotka lirkuttelevat joka suuntaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.