Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.2.25 11:47:34
Joku saattaa ehkä muistaa joulun tienoilta avautumiseni siitä kuinka veljeni toistuvasti hyökkää yhtäkkiä minua vastaan syyttäen milloin mistäkin, voi olla samaa mieltä ja yhtäkkiä jokin tilanne onkin ollut täysin päinvastoin hänen mukaansa ja jonka lapsellisuutta ja huonoa käytöstä ihmettelee lapsetkin.
Jotkut silloin ehdotteli narsistia ja vastasin että no ei sentään vaikka piirteitä onkin. En ole pätevä diagnosoimaan enkä pidä yleisesti näistä nykypäivän diagnoosiarvonnoista mutta voi pojat, saatoitte olla oikeassa.
En ole ollut tuon jälkeen millään tavoin tekemisissä hänen kanssaan. Asia käsiteltiin ja sovittiin hänen aloitteestaan ja luulin ettei siitä sen enempää, joten en tajunnut laittaa estoon. Virhe, olisi pitänyt ottaa ketjun vinkit enemmän tosissaan. Täysin ilman minkäänlaista yhteyttä tai provosointia sain ryöpyn viestejä, joissa hän kuvailee kuinka olen aina syyttänyt väärin perustein häntä kaikesta, vaikka olen itse se joka toimii niin kuin syytän, olen pimittänyt hänen omaisuuttaan, annan lasteni perseillä ja laitan senkin hänen syykseen, saan luvan jatkossa gaslightaa ihan muita, tämä loppu nyt ja hänellä on nollatoleranssi mun vittuilulle.
Ajattelin että onko sillä joku psykoosi päällä, mutta tosiaan, tämähän on toistuva malli. Samaan aikaan hän on viestitellyt äidille miten on mukava päivä ja kaikki sujuu hyvin, olen tulossa käymään.
Kiitos niistä edellisistä narsistikommenteista ja kaikista muistakin ketjuun tulleista vastauksista. Vaikka osaan oli silloin vaikea suhtautua, niin ne herättivät kuitenkin ajatuksia.
Olo on kuin useammalla puulla päähän lyöty. Miksi en halunnut nähdä, miten en tajunnut, miksi olen puolustanut ja kaunistellut? Tai tiedän, mutta en silti ymmärrä. Tosi monelle asialle on nyt selitys ja silti päälimäinen fiilis on se että mistä tiedän mikä kaikki on totta ja mikä harhaa ja huijausta. Ja miten asioihin pitäisi nyt suhtautua.
Hölmistys, suru ja vitutus. En tiiä.
Halusin nyt jäsennellä omaa ajattelua ja kertoa että aiemmista kommenteista oli apua.
|