Lähettäjä: Kansas
Päivämäärä: 11.2.25 16:22:11
"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.2.25 15:12:33
Muut ihmiset eivät rakasta sinua, siksi "pelissä" pitää pärjätä myös ulkonäöllä. En laita töihin kollareita, koska uskon, että siisti pukeutuminen vaikuttaa töihini. En siis pukeudu pomon mieliksi ja silmän iloksi vaan sosiaalisten normien pakosta. Kotona vaihdan heti kollareihin."
Tarkoittaako se, että joku rakastaa sinua, siis sitä, että heidän kanssaan voi alkaa hyvällä omallatunnolla vaatia itseltään vähemmän? Monihan on esimerkiksi kavereilleen ja vieraille kauhean mukava ja supliikki tyyppi mutta omalle puolisolleen jurottaja. Minusta se on merkki siitä, että on alkanut pitää puolisoaan itsestäänselvyytenä, kun alentaa sitä rimaa, jonka itse asettaa itselleen. Ja en siis puhu pelkästään ulkonäköasioista vaan tosiaan muustakin. Eli kun joku rakastaa sinua, ei ole enää syytä näyttää hyvännäköiseltä hänen silmissään? Eikö tämä ole juuri sitä "laiskistumista"?
Se on ihan selvä juttu, että töissä, juhlissa ym. voi olla pukukoodit ja se usein sanelee, mitä pitää pukea, mutta useimmat eivät sitten kuitenkaan laita niitä kollareita jalkaan, kun lähtevät tyttöjen kanssa viihteelle tai kaverin kanssa kahville, vaan sitten laitetaan kivat vaatteet, hiukset siististi ja ehkä sitä meikkiäkin ja katsotaan peiliin. Vaikka eihän kahvilassa ja viihteellä ole pukukoodia, jota olisi pakko noudattaa. Jostain se minusta kuitenkin ehkä kertoo, että muiden silmissä haluaa näyttää hyvältä mutta puolison mielipide on yhdentekevä.
"Tuntuisi vähän hassulta pukea mekko päälle ja meikata, jos aijotaan lojua sohvalla ja katsoa sarjaa."
Miksi kotona mekko päällä oleminen olisi hassua? Kysyn minä, joka olen nytkin koko päivän kotona ja mekko päällä... :D Siis mekkohan on VÄHINTÄÄN yhtä mukava kuin kollarit (ja aivan varmasti paremman näköinen), kesällä mukavampikin, koska mikään ei ole niin hengittävä ja viileä kuin pellavamekko. Talvella sitten joku pitkähihainen ihanaa kangasta oleva mekko, esim. kashmir-mekko.
|