Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten rakkaus voi tulla noin pahasti jäljessä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.25 00:25:44

Miten rakkaus voi noin vain syttyä vasta kahdeksan vuoden jälkeen?

”Mitään ei ollut tehtävissä” – Kai Vaine kertoo, kuinka hän 8 vuoden työkaveruuden jälkeen rakastui nykyiseen vaimoonsa Sanni Haahdenmaahan

Kai ja Sanni tapasivat jo päättyneessä Uusi päivä -tv-sarjassa, jossa he näyttelivät pariskuntaa. He ehtivät näytellä sarjassa miltei kahdeksan vuotta, kunnes rakkaus syttyi kuin salama kirkkaalta taivaalta.

– Olimme hyviä työkavereita. Kunnioitimme ja arvostimme toisiamme, Sanni sanoo.

– Rakkaus tuli puun takaa ja vei kirjaimellisesti jalat alta. Olimme molemmat hyvin hämmentyneitä tunteen voimakkuudesta."

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009702601.html

Re: Miten rakkaus voi tulla noin pahasti jäljessä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.2.25 01:22:57

Miten niin jäljessä? Se on kuin velho, tulee silloin kun tulee, aina oikeaan aikaan.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   11.2.25 07:11:08

Mun mielestä tossa ei ole mitään ihmeellistä

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   11.2.25 07:21:32

Kuulostaa siltä, että molemmilla on jotenkin elämäntilanne muuttunut taustalla ja siten ajatukset kääntyneet eri asentoon sen suhteen, miten muita ihmisiä tarkastelee.

Vaikea kuvitella omalle kohdalle. Ne, joista olen ollut kiinnostunut romanttisessa tai eroottisessa mielessä, on aina kiinnittäneet huomioni ihan ensi hetkestä asti.

Lähettäjä: Niin totta 
Päivämäärä:   11.2.25 07:31:29

Sama kokemus ja sanonta puun takaa on ihan totta. Ainoa ikävä puoli oli minun tapauksessa että toinen osapuoli ei rakastunut. Siitäkin tulee kohta kahdeksan vuotta.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   11.2.25 07:34:15

No siis ystävyys taustalla merkkaa paljon. Minä ehdin olla mieheni kanssa kaveri pari vuotta ennen kuin alettiin seurustella. Nyt yhdessä 19 vuotta eikä loppua näy. En ees vois kuvitella tän jälkeen mitään salamarakastumista tai edes pakottavaa seksuaalista vetovoimaa johonkin itselleni täysin ventovieraaseen. Toivottavasti ei tartte ikinä palata treffimaailmaan.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   11.2.25 08:26:55

Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.2.25 08:32:41

"Kuulostaa siltä, että molemmilla on jotenkin elämäntilanne muuttunut taustalla ja siten ajatukset kääntyneet eri asentoon sen suhteen, miten muita ihmisiä tarkastelee."

Tämä minullakin tuli tuota lukiessa mieleen. Yhdistettynä siihen, että muutoksien myötä näiden kahden ihmisen elämäntilanteet myös kohtasivat.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   11.2.25 15:52:55

Olikohan nuo olleet aiemmin tahoillaan muussa suhteessa ja sitten tilanne kehittyi siihen että voitiin julkistaa (sala)suhde.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.25 16:47:56

No helpostikin. Tunteita on lisäksi voinut olla aiemminkin (jopa henkilöiden itse sitä tiedostamatta), mutta ne on tukahdutettu heti alkuunsa syystä tai toisesta. Mahdollisia syitä voi olla lukuisia aina toisen tai molempien parisuhteesta elämäntilanteiden yhteensopimattomuuteen ja työpaikkaromanssin sopimattomuuteen asti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.