Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaveri ottaa musta rumia kuvia poikaystävälleen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.2.25 19:46:06

Joo. Siis snapchatissa usein kun vastaa uudelle poikaystävälleen, kääntää kameran salamana muhun ja tietenkään en kerkeä asiaan reagoida. Saattaa myös ottaa kaunistavilla filttereillä samalla tyylillä nopeasti missä hänelle tulee filtteri ja mulle ei. Siis nää kuvat otetaan sekunnissa, ehkä ahkerat snäpin käyttäjät tietää. Mä yleensä oon niissä tilanteissa just selittämässä jotain jne et näytän tosi rumalta ja tyhmältä ja mietinkin et miks hänen pitää sille poikaystävällensä tollasia lähettää?? Oon sanonut etten tykkää mut jatkaa vaan et ”ei oo niin vakavaa”, tulee väkisinkin jotenkin olo haluaako mun näyttävän mahdollisimman rumalta sille poikaystävälle.
Ja joo ollaan nuoria vasta 20v kun joku varmasti miettii

Re: Kaveri ottaa musta rumia kuvia poikaystävälleen

Päivämäärä:   10.2.25 19:48:08

Niin ja lisään vielä sen että kun ei tee tätä muutakuin poikaystävälleen tai muille pojille keiden kans snäppäilee. Tyttöpuolisille vastaa vain omalla / edestä päin otetulla kuvalla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.2.25 19:48:35

Onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä, miksi hän tekee noin? Jos olet kertonut, ettet tykkää ja homma jatkuu silti niin ei ole kummoinen kaveri kyseessä.

Päivämäärä:   10.2.25 19:52:19

Kaikenlaisia teillä onkin kavereina.

Lähettäjä: Copypaste 
Päivämäärä:   10.2.25 19:52:40

Mä lähinnä jäin ihmettelemään, että vieläkö 2-kymppisetkin jaksaa pelata snapchatia? Luulin et se on teinijuttuja.

Päivämäärä:   10.2.25 20:02:55

Mä kyllä ottaisin etäisyyttä ihmiseen joka ottaa ja levittää musta kuvia ilman lupaa. Varmaan näissä asioissa on nykypäivän nuorisolla rajat tosi pahasti vinksallaan, mutta ei tuo ole ok. Ehkä jopa rikos.

Lähettäjä: Nii 
Päivämäärä:   10.2.25 20:22:56

Saisin hepulin, typerä kaveri

Päivämäärä:   10.2.25 20:25:17

” Mä lähinnä jäin ihmettelemään, että vieläkö 2-kymppisetkin jaksaa pelata snapchatia? Luulin et se on teinijuttuja.”

Meille parikymppisille snäppi on se THE juttu, koska snäppi tuli silloinkun me oltiin teinejä.

t. 25v

Päivämäärä:   10.2.25 20:35:03

Ei tuo taida olla sinun kaverisi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.2.25 20:35:34

Toisesta kuvien ottaminen ja julkaiseminen ilman lupaa on kiellettyä. En olisi tuollaisen henkilön kaveri, jos se ei lopeta, kun kiellät.

Lähettäjä: 95 
Päivämäärä:   10.2.25 21:00:43

Heh, olen 30 ja käytän snäppiä muutamien kavereiden kanssa viestittelyyn. Tosin mitään tiktokia yms. En käytäkään.

Ja aloittajalle: Aika ikävää kaveriltasi. Miten reagoit noissa tilanteissa? Voisitko pyytää ihan suoraan, että ystävä lopettaisi kuvien ottamisen?

Lähettäjä: Lgl 
Päivämäärä:   10.2.25 21:03:17

Kaveri on varmaan epävarma itsestään ja koettaa nostaa itseään poikkiksen silmissä, tyyliin "kato nyt kun toi on ruma, enkös mä olekin nätimpi". Lapsellista ja säälittävää käytöstä.

Lähettäjä: Neuvo 
Päivämäärä:   10.2.25 21:08:01

Aloittajan kannattaa etsiä uusia kavereita. Tuollainen ei mikään kaveri edes ole.

Lähettäjä: totajust 
Päivämäärä:   10.2.25 21:08:44

Niinkuin Lgl sanoi. Jos olisin se poikkis, pistäisin poikki.

Lähettäjä: Pahkasika 
Päivämäärä:   10.2.25 21:42:41

Olet selvästikin nk. kontrastihenkilö.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   10.2.25 21:56:16

Kenties poikkis on joskus kehunut sinun ulkonäköäsi, ja nyt kaverisi koittaa saada sinut näyttämään mahdollisimman rumalta. Tosi tyhmää häneltä, koska kuvat on vain kuvia, ja poikkis kyllä tietää miltä oikeasti näytät.

Lähettäjä: Ihan ulkona 
Päivämäärä:   10.2.25 22:00:28

Voisiko joku nuorisolainen kertoa mikä idea snäpissä on? Kuljetan joskus teini-ikäistä kummityttöä tallille ja oletan, että hän snäppäilee jonkun kanssa kun ottaa jonkun poseerauskuvan jatkuvasti. Miksi omaa naaman kuvaa pitää jakaa jatkuvasti? Onko nuoriso niin egoistista, että kuvittelee oman naamataulun olevan niin ihmeellinen, että ketään kiinnosta saada siitä jatkuvasti kuvia. Vai mitä siellä snäpissä tehdään?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.2.25 23:26:39

Minkä ikäisiä olette? Viisitoistavuotiaita?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.2.25 23:37:59

Jos ei kaverille mene perille kun sanot että älä tee noin niin a) ala tekemään samoin että räpsit hänestä irvikuvia ja sanot laittavasi Mikolle, Jannelle, Makelle ja Samille, vaikket siis tietenkään oikeesti laita tai b) pistät kaverisuhteen poikki ja etsit parempia kavereita

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   11.2.25 09:38:17

Olen 40v ja käytän snäppiä päivittäin parin kaverin kanssa viestittelyyn. Snäpissä on mahdollista ottaa kuvia myös takakameralla, mutta siellä on hauskoja filttereitä selfieitå varten, joten siksi varmaan monet ottaa niitä naamakuvia.

Pidän snäpistä siksi että siellä viestit katoavat joko katsomisen jälkeen tai x ajan jälkeen. Tekee viestinnästä rennompaa.lisäksi snäpin kamera on jostain syystä paljon parempi hyvälaatuisten kuvien ottamiseen kuin puhelimen oma kamera.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   11.2.25 09:39:59

Junnupalstakysymys. 🤣

Lähettäjä: Pia 
Päivämäärä:   11.2.25 09:58:59

Hyvä että kysyit! Sinun on aika alkaa miettiä, missä omat rajasi menevät. Että miten annat toisten kohdella sinua. Sanot sille kaverille hyvin tiukasti, että nyt tuo loppuu tai meidän kaveruus loppuu tähän. Jos ei sittenkään usko, niin voin kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoa sinulle, että tuollainen ei ole hyvä kaveri eikä häntä kannata pitää. Toki nuorena tuo on vaikeaa, mutta jos kaveri ei kunnioita sinun asettamiasi rajoja (=en tykkää, että otat minusta kuvia ja lähetät jollekin), hän ei ole sinun arvoistasi seuraa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.