Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuparikierukka ja valkovuoto

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   9.2.25 15:17:19

Onko täällä kuparikierukan omaavia naisia? Muistatteko muuttuiko teillä valkovuodon väri jotenkin kierukan laiton jälkeen?

Minulla nyt vajaa viikko kuukautisista ja valkovuoto oli eilen keltaista ja paksua. Ei kuitenkaan haise mitenkään. Perjantaina oli yhdyntää ja eilen aamulla valkovuoto myös veristä. Tänään ei ole ollut mitään erikoista. Mietin että pitääkö tässä nyt mennä gynelle. Papa ollut puhdas 2023. Kuparikierukka ollut tasan vuoden ongelmitta. Muistelen että valkovuodon määrä lisääntyi kierukan laiton jälkeen, mutta en muista onko näitä värimuutoksia ollut. Tiedän että kupari muuttaa kohdun limakalvoa, niin voisiko siinä muuttua valkovuoto myös. Ei mielestäni ole ollut verensekaista valkovuotoakaan muuta kun just ennen kuukautisia tai niiden vikoina päivinä. Kuukautiset päättyivät tämän viikon tiistaina ja lauantaina tuo verensekainen valkovuoto. Mitään tulehdusoireita ei ole, kutinaa, polttelua, punoittelua tms. Googlettelin että keltainen/kellertävä valkovuoto ei ole normaalia..

Re: Kuparikierukka ja valkovuoto

Lähettäjä: Marja 
Päivämäärä:   9.2.25 15:42:34

Mulla oli 6v kuparikierukka ja tuo valkovuodon määrä oli ainoa "ongelma". Ei todettu mitään vikaa missään, mutta koko ajan oli jos jonkinlaista valkovuotoa.

Päivämäärä:   9.2.25 15:58:39

Okei, mulla sitä ei onneksi tule nyt mitenkään vaivaksi asti. Mutta huomaan että siinä on muutos vrt. aikaan ilman kierukkaa

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   9.2.25 17:04:32

Mulla oli kuparikierukka yhteensä vajaa 4v. Ekat pari vuotta ongelmitta, mutta sitten alkoi ensin bakteerivaginoosikierteet aina seksin jälkeen (vaikka kumppani pysyi samana) ja sitten lopulta alkoi tulla tuollaista veristä vuotoa seksin jälkeen, joka saattoi kestää useamman päivän. Kun vihdoin menin gynelle aiheesta, niin kohdun limakalvo oli todella paksu, joten kierukka pois ja nyt minipillerit ja homma taas kunnossa. Ehdin tietysti käymään mielessä läpi jo kaikki pahimmat skenaariot, mutta ongelma oli lopulta onneksi vain tuo kierukka.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   9.2.25 17:12:19

13 vuotta ollut kuparikierukka. Ei mitään muutoksia valkovuodossa. Parit ekat menkat oli runsaammat, sen jälkeen hyvin niukat kuten ennenkin.

Päivämäärä:   9.2.25 17:39:42

Omppu, kiitos kokemuksen jaosta. Mahdanko itse olla menossa samaa rataa. Selvästi tuo yhdyntä ärsytti nyt jotain bakteeritasapainoa. Minullakin sama kumppani. Ehkä käyn gynellä näytillä, ei kai se häneltä ole sitten iso vaiva samalla napata sitä pois, jos siltä näyttää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.