Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vinted, ulkomaiset myyjät?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.25 13:08:23

Täällä paljon ilmeisesti vintedin käyttäjiä. Haluaisiko joku selventää pari juttua?

Eli kun vintedillä tekee hakuja, osa hakutuloksista on vieraalla kielellä. En edes tiedä mitä kieltä. "Wypadaja na mniejsze!" :D

Onko näitä ok tilata? Onko jotain mitä pitäisi niiden suhteen ymmärtää? Lähetetäänkö edes ulkomailta vai pitäiskö katsella vain suomalaisia myyjiä?

Re: Vinted, ulkomaiset myyjät?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.2.25 13:11:29

Olen tilannut ja perille on tullut. Ostajan turva toimii myös ulkomaan kaupoissa

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   9.2.25 13:30:27

Hyvin toimii, Latviasta taisi pakettini tulla viimeksi

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   9.2.25 15:12:18

Hyvin on toiminut. Puolasta tulevat paketit jää lähes aina johki matkalle junnaamaan mutta perille nekin saapuvat ennen pitkää.

Lähettäjä: Hoo 
Päivämäärä:   9.2.25 16:30:03

Olen tilannut useamman kerran Puolasta ja on tulleet perille ihan normaalisti. Usein tosin hyvin huuhteluaineelta haisevina.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.2.25 16:33:44

Yhden ruotsalaisen kanssa oon tehnyt kaupat, tuote ei vastannut sitä mitä piti ja reklamaatiokin toimi hyvin (sain rahat ja tuotteen, joka meni kyllä roskiin).

Noilla mm. puolalaisilla on vaan monesti aivan järjettömän kovat hinnat, esim. käytetyt lasten Kuomat yli 30 e järjestään :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.25 18:54:31

Mulle tuli ulkomaalaiselta myyjältä kysymys, että haluanko keskustella hinnasta, kun laitoin yhden hänen tuotteistaan suosikiksi. Voinko mä vastata hänelle ihan suomeksi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.