Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Murhat, poliisit ja agentit

Lähettäjä: tympivät 
Päivämäärä:   9.2.25 12:57:22

Olenko ainoa tv-katsoja, joka ei yhtään välitä mistään poliisisarjoista eikä murhien selvittelyistä. En myöskään vakoilu- eikä agentttijännäreistä.

Tosielämässäkään en seurustelisi poliisin kanssa. Rikosuutiset lukaisen muiden joukossa, mutten niitä sen kummemmin seuraa.

Harmittaa, kun tällaista ohjelmatarjontaa on paljon. Osa varmaan hyvin tehtyäkin.

Re: Murhat, poliisit ja agentit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.25 12:58:55

Mä seurasin ennen sairaalasarjoja. Sittemmin olin liian monta vuotta töissä sairaalassa ja loppui se kiinnostus siihen. Nyt rikokset on se mikä koukuttaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.2.25 10:47:22

Mua tympii kaikki teennäiset reality-sarjat kuten selviytyjät, tempparit, bachelorit, ym samankaltaista pskaa, sitten nämä mukahauskat tv-studio sarjat missä samat naamat on juontamassa ja kilpailemassa. Voicet, tanssii tähtien kanssa sun muut menee mun silmissä samaan kategoriaan. Vain elämää, tulkitaan eli raiskataan toistensa biisit ja sitten itketään kilpaa, voi vttu. Sitten nämä morsianjutut ja sukurutsasisarvaimot, hyi helevetti.

Lähettäjä: HG 
Päivämäärä:   10.2.25 11:14:33

Nordic noirit näyttää olevan kovassa suosiossa, samoin brittiläiset rikossarjat. Kaikki yhtä tylsiä, kaikki ihan saman kaavan mukaan tehtyjä. Voi helposti sanoa, että kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki. Sarjat vieläpä hyvin keskinkertaista tasoa.

LähettäjäKukkuu 
Päivämäärä:   10.2.25 11:17:21

Sama kuin *:llä kaikki tositevee kökkö harmittaa. Ja sitä tulee kaikki parhaat kstseluajat. Sen sijaan kunnon murhadekkarit kiinnostaa, mutta eipä niitä oikeasti kovin paljoa tule.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.