Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oisko unitulkitsijoita paikalla?

Lähettäjä: Dream 
Päivämäärä:   9.2.25 12:24:44

Näin jo kolmannen kerran vuoden sisään samanlaista unta ja vähän mietityttää, mitä alitajuntani oikein touhuaa. Unessa olen jonkun eksäni kanssa ja teen jotakin arkisia juttuja, mutta koko ajan takaraivossani on kummallinen tunne, että eihän tämä ollut minulle sopiva. Yritän pinnistellä muistiani, että eikös minulla ollut joku paljon parempi mies jo ja missä se nyt on ja kuka hitto se oli, miksi olen tässä nyt tämän ihmisen kanssa. Viimeksi edellisyönä tuo eksä oli sekoitus kahta eksääni. Ja taustaksi siis, että nyt olen seurustellut (valveilla ollessani =D) pari vuotta minulle oikein sopivan miehen kanssa. Herätessäni iskee valtava helpotuksen aalto, kun muistan samantien, kenen kanssa nyt olen. Kertooko tuo vain menettämisen pelosta, vai löytääkö joku syvempää merkitystä? Olen myös käynyt vajaan vuoden psykoterapiassa, uskon että sekin nostaa asioita pintaan. Ja nuo unessa olleet eksät ovat sellaisia, joista olen eronnut 10v ja 23v sitten. Molemmat suhteet olivat traumaattisia.

Re: Oisko unitulkitsijoita paikalla?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.2.25 12:28:46

Epäilisin, että aiemmat suhteet kummittelevat mielen jäsennellessä vanhoja traumoja psykoterapian herättelemänä.

Re: Oisko unitulkitsijoita paikalla?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.2.25 12:38:07

Täällä toinen, joka näkee sekavia unia existä. Lisäksi unissa vierailee ei-oikeita miehiä, joiden kanssa on myös romanttisia suhteita (siis kyseisissä unissa, ei muuten).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.