Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Neljännes tätä vuosisataa lähestyy loppuaan

Lähettäjä: Elmeri 
Päivämäärä:   9.2.25 12:13:11

Vielä 11 kuukautta niin on neljännes tästä vuosisadasta lusittu. Miten ootte viihtyneet 21. vuosisadalla nämä vuodet (2001-2025)?

Re: Neljännes tätä vuosisataa lähestyy loppuaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.2.25 12:15:24

Aika paskasti.

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   9.2.25 13:36:30

Voi vitsi, Elmeri!!!

Muistan kun taistelin sinun kanssasi joskus 15 vuotta sitten näistä jutuista. Huh kun aika rientää... :D

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.2.25 13:37:55

Mitäs sitä on taisteltu?

Lähettäjä: Elmeri 
Päivämäärä:   9.2.25 17:09:30

Varmaan e meinaa sitä kun jotkut hassut trollasi että vuosikymmen vaihtui 1.1.2000. Se oli villiä aikaa se.

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   9.2.25 17:11:36

Luulen että kyse taisi olla 2009 ja 2010 vaihteesta, tai 2010 ja 2011? En muista. Olin aika nuori silloin, joten provosoiduin herkästi. Hah. :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.2.25 01:41:50

Täytin 18v vuonna 2000 ja kovaa nousua ollut siitä lähtien elämänlaadussa. Nyt elän elämäni parasta aikaa.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   10.2.25 06:50:03

Pettymyksestä toiseen valumista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.2.25 09:26:07

No ainakin ihan hlvetin paljon paremmin kuin sitä edeltäneenä neljännesvuosisatana. Silloin olin toki nuori ja vetreä, mutta siihen ne hyvät puolet sitten jääkin; se aika oli köyhyyttä ja lamaa, epätoivoisia pätkä- ja paskatöitä, koulu- ja työpaikkakiusaamista, jatkuvaa lyttäämistä nuoruuden ja kokemattomuuden vuoksi, raatamista, aliarviointia ja kärsimystä.

2001 sitten viimein valmistuin oppilaitoksesta erittäin hyvin arvosanoin ja suoraan alalle, jolla oli jo silloin jäätävä työvoimapula ja joka on tänä aikana vain pahentunut. Aika tästä siihen on ollut vain jatkuvaa nousua ja menestystä, seikkailua ja omien haaveiden ja tavoitteiden täyttymystä. Nyt on omat talot ja tavarat, kaikki velat maksettu, ja saan käytännössä tehdä mitä huvittaa, töitäkin on loppuelämäksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.2.25 10:20:52

Löysin puolison, perustin perheen ja olen kasvattanut kaksi lasta aikuisiksi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.2.25 16:43:35

., aika hurjaa. Ja mun mielestä oli ihan just kun pelättiin että kaikki koneet kaatuu kun tulee vuosi 2000....

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.2.25 17:38:00

Y2K voi taivas!
En voi unohtaa

Lähettäjä: skönö 
Päivämäärä:   10.2.25 18:25:38

Heh, muistan kun varustamolta tuli jo viikkoja ennen sähköposti jossa vannotettiin että kaikkien firman laivojen on huolehdittava että ne ovat jo jokunen tunti ennen vuoden vaihtumista joko a) tiukasti kiinni satamassa ja lähtö aikaisintaan joskus seuraavana aamuna tai sitten b) avomerellä ja mahdollisimman väljillä vesillä. Satamaan tuloa ja lähtöä, vilkkaita ja ahtaita laivaväyliä tai millään tavalla muuten hankalia paikkoja piti välttää kuin ruttoa vuoden vaihtuessa, kunnes nähdään mikä kaikki menee vikaan/lakkaa toimimasta ja miten asiat korjataan.

Ja mitä sitten tapahtui? ...Ei yhtään mitään. Tuhnuksi jäänyt kananpieru koko millennium bug :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.