Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies mököttää kun ei saanut seksiä

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   9.2.25 09:11:19

Viimeksi pari päivää sitten oli seksiä. Puhuttiin eilen että tänäänkin voisi, vähän illemmalla kun lapset nukkuu. Mies tietää että mitä myöhempään menee niin sitä todennäköisemmin olen ihan väsynyt. No, hän halusi pelata pleikkarilla, itse olin jo sängyssä. Nukahdin sitten jossain vaiheessa. Mies oli mennyt sohvalle nukkumaan ja nyt syyttelee siitä kun en valvonut :D

Re: Mies mököttää kun ei saanut seksiä

Lähettäjä: Po 
Päivämäärä:   9.2.25 09:17:51

Onnea, miehesi käyttää henkistä väkivaltaa!

Päivämäärä:   9.2.25 09:19:52

No näinpä. Ja tämä on ihan uusi juttu. Sanoinkin hänelle että en olisi uskonut että sinä alat joskus minua syyllistämään siitä, että olen liian väsynyt seksiin.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   9.2.25 09:20:27

Voi pientä 🤣

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   9.2.25 09:21:29

Sano hänelle että hän itse valitsi pleikkarin mieluummin. Ja sano se niin että mies todella ymmärtää.

Lähettäjä: Cnote 
Päivämäärä:   9.2.25 09:22:55

:'D no kai sinä mökötät, kun miehesi ei antanut vaan pelasi pleikkaa??

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   9.2.25 09:23:15

Ai hitto miten nousi niskakarvat pystyyn. Lapsen isä käyttäytyi juuri tuolla tavalla (kaikenlaista muuta lisäksi), ei minkäänlaista ymmärrystä tai tilannetajua. On syystäkin ollut jo 10v ajan ex.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.25 09:26:43

Sano, että sulle olisi käynyt, mytta hän halusi pelata. Ja ala edes malliksi mököttää.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   9.2.25 09:28:45

Hyi saakeli mikä mies

Lähettäjä: (y) 
Päivämäärä:   9.2.25 09:31:20

no anna sille pikaset vessassa niin lapset ei nää ja kaikki tyytyväisiä. tai osta lahjakortti bor delliin

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.2.25 09:41:25

Sillä oli vierotusoireita pelaamisesta, kun playstation network oli alhaalla melkein vuorokauden xD Meni seksin edelle ja nyt häntä itseään harmittaa, kun tekikin huonon valinnan.

Päivämäärä:   9.2.25 09:50:15

En tiedä kumpi on parempi. Mies jolle pleikkarin pelaaminen on tärkeämpää kuin seksi, vai sinä joka katselet ko. miestä. Jos annat miehen käyttäytyä sinua kohtaan noin - noin naurettavassa asiassa - niin arvostatko itseäsi yhtään?

Päivämäärä:   9.2.25 09:52:37

No siis, vähän pakko tässä on nyt katsoa. Avioeroa en tällaisen asian vuoksi ota, tämä oli muutenkin ensimmäinen kerta kun tällaista on ollut. Muuten meillä on oikein hyvä suhde ja ollaan onnellisia.
Tottakai tämä harmittaa ja aion kyllä asiasta miehelle puhua.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   9.2.25 10:42:49

"En tiedä kumpi on parempi. Mies jolle pleikkarin pelaaminen on tärkeämpää kuin seksi, vai sinä joka katselet ko. miestä."

No näin. Näiden pleikkarilaisten kanssa ei kannattaisi ainakaan lapsia tehdä, parisuhteissa yksistään jo kun tuppaa käymään näin, että se koje menee naisen ja kaiken muunkin edelle..

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   9.2.25 10:49:41

Paska mies, pelaa pleikkaa, siinähän sitten pelaa.
Keskittyisi sinuun. Ihan turha mököttää, se on syvältä.

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   9.2.25 10:50:37

Täällä mies tekee tuota jatkuvasti. Laittaa omat juttunsa edelle. Noh, ei saa seksiä. Ei tajua vaikka sanon. Eilen ekan kerran sanoi 2kk, että on ajoissa etten ole väsynyt. Sai.

Päivämäärä:   9.2.25 11:07:37

Tosi hieno mies sulla. Itse valitsee pleikan peluun ja sun pitäisi ilmeisesti valvoa silmät ristissä ja jalat auki odottamassa, että herra suvaitsee saapua nussimaan. Ja sitten kehtaa mokoma mieslapsi vielä murjottaa tuosta, kun tottahan hänen pelaamisensa ja nussimisensa menee puolison yöunien edelle. Hyi olkoon.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.2.25 11:11:04

Piste taas kiukkuisena.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.2.25 11:12:17

Hieno mies, eikä se nyt ole itsestään selvää, että iltaseksin harrastukseen mennään yhdessä samana aikaan sänkyyn silloin kun se väsyneempi menee.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   9.2.25 11:13:55

"Piste taas kiukkuisena."

Aloittajan mieshän se tässä on kiukkuisena, ylisviiva hyvä :D

On kyllä törppö mies, toivottavasti aloittaja saa keskusteltua hänen kanssaan.

Päivämäärä:   9.2.25 11:54:47

Piste ei saanut tänäkään viikonloppuna.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   9.2.25 12:03:00

"kai sinä mökötät, kun miehesi ei antanut vaan pelasi pleikkaa??"

-TÄMÄ! Mieshän tuossa mokasi, eikä aloittaja. Meillä jos mies koittaisi tuollaisessa tilanteessa minua syyttää, niin saisi kuulla kunniansa niin että naapureillakin olisi korvat punaisena. Koitti kyllä suhteen alkuvaiheessa nuoruuden itsekeskeisyyttään heittäytyä uhriksi asiassa jos toisessakin, vaan ei koittanu onneaan sen polun kanssa montaa kertaa, kun ulko-oven sijainti oli hyvin selvillä.

Lähettäjä: Daalis 
Päivämäärä:   9.2.25 12:17:12

Siinähän mököttää, tuskin oppii tuosta yhtään mitään. Puhuminen saattaa auttaa ja herättää miehen mutta todennäköisesti ei. MiesLapsi leikkii niin kauan kuin itse haluaa. Ikävää että nykyään pelit yms. Menee oikein elämän edelle.

Lähettäjä: Tre 
Päivämäärä:   9.2.25 12:27:04

Aikuinen mies ja pelaa jotain pleikkaria.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   9.2.25 12:56:17

toi on niin tyhmä juttu, että miettisin onko joku pahasti vialla. miehellä uupumusta tai alkavaa dementiaa?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   9.2.25 13:17:45

Eiköhän jltakn ole jo pielessä kun pitää edellisenä päivänä slpia milloin on seksiä.

Lähettäjä: Uuh 
Päivämäärä:   9.2.25 13:39:45

Meillä mies kyllä tietää että jos ei ole ENNEN minua sängyssä niin turha haaveillakaan.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   9.2.25 14:00:22

Paskalautaviiva ei ole saanut ikinä.

Päivämäärä:   9.2.25 14:23:17

"Lähettäjä: ???
Päivämäärä: 9.2.25 13:17:45

Eiköhän jltakn ole jo pielessä kun pitää edellisenä päivänä slpia milloin on seksiä.

Lähettäjä: Uuh
Päivämäärä: 9.2.25 13:39:45

Meillä mies kyllä tietää että jos ei ole ENNEN minua sängyssä niin turha haaveillakaan."

Tässähän on syitä suomalaiseen avio-onneen kaksin kappalein ja lisää löytyy kun tämän topan lukee.

Päivämäärä:   9.2.25 14:37:11

Mene sen pleikkarikakaran likeelle ensi kerralla kun pelaa ja aloita omakiva. Katso kumpi peli enemmän kiehtoo. Sen mukaan mieti jatkoa tämän lapsosen kanssa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.2.25 19:52:37

(y): Huonoin neuvo ikinä, tuohan on sen miehen unelma. Voi pelata 5 min naisella ja sen jälkeen tyytyväisenä kääntyä takaisin pleikan ääreen ja pelata sillä 3 tuntia...

Päivämäärä:   9.2.25 20:08:13

Kyssäri, olisiko se nainen jonka kanssa pitää jo ed iltana sopia seksistä ja oli väsynyt jaksanut viittä minuuttia kauempaa.

Lähettäjä: MiiMai 
Päivämäärä:   9.2.25 21:07:26

"(y): Huonoin neuvo ikinä, tuohan on sen miehen unelma. Voi pelata 5 min naisella ja sen jälkeen tyytyväisenä kääntyä takaisin pleikan ääreen ja pelata sillä 3 tuntia..."

Ja tässä on mikä vika? Jos on seksitreffit sovittu ja kun hommat on hoidettu, miksi mies ei saisi pelata?

Päivämäärä:   9.2.25 22:21:13

Kommenttini perustuu siihen, että minä nukahdan alle 5min jos ei ole seuraa. Jos mies jää touhuamaan muuta niin minua ei kyllä kannata herättää.

Päivämäärä:   9.2.25 22:43:39

uuh varsinainen gertrud, ei ihme että suomessa ei liitot kestä.

Päivämäärä:   9.2.25 23:38:06

Siis mies mokasi ja syyttää aloittajaa?

Miksi ihmeessä sun olis pitänyt häntä odotella ja väkisin pysytellä hereillä, ku herralla tärkeempää tekemistä?

Anna nukkua jatkossakin sen pleikkarinsa kanssa, jos se on niin tärkeä.

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   9.2.25 23:44:51

Siis joku on naimisissa ja tehnyt lapsia miehen kanssa joka pelaa pleikkaa? Siis aikuinen mies?? No, itsepä aloittaja olet ristisi valinnut.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   10.2.25 00:40:51

Samaa mieltä. Pleikaa tai muuta konsolia pelaava mies on vaan nolo lapsi, yök.

Lähettäjä: E.S 
Päivämäärä:   10.2.25 02:48:46

Lapset pilaa seksielämän…. Muuttakaa kuviota tuosta, eihän tuollaista jaksa kukaan. Lapset usein hoitoon eli isovanhemmille tms Usein.

Lähettäjä: E.S 
Päivämäärä:   10.2.25 02:53:02

Miehelläkö se on AINA se aloituspakko !

Päivämäärä:   10.2.25 07:53:01

.:No sama mies ollut jo 25v, pari lasta ja ihana elämä, joten....🤪

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   10.2.25 08:59:41

Tuo on vähän sama ku mies ois halunnu iltapalaksi lämpimiä voileipiä mutta kun pelas liian myöhään niin leivät ehti jäähtyä kylmäksi. Ihan itseä saa nyt mies syyttää.

Päivämäärä:   10.2.25 09:01:45

Lapsellisuuden merkki tuo mököttäminen jos ei saa seksiä ja keskenkasvuisuudesta kertookin tuollainen pleikkarinpeluu miehellä....

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   10.2.25 16:22:20

"Pleikaa tai muuta konsolia pelaava mies on vaan nolo lapsi"

-Aika turha yleistys :D Keski-ikäinen ja keskituloinen aviomieheni pelaa pleikkaa tuossa vieressä parhaillaankin työpäivänsä päätteeksi ja silti tuo on paljon vastuuntuntoisempi & aikuisempi kuin monet kavereiden valitsemat perheenisät, jotka piiloutuu ylitöihin, autotalliin, baariin, aktiiviharrastuksiin tmv. vältelläkseen kotitöitä "hyväksyttävällä" tekosyyllä. Pleikan pelaaminen ei ole este hoitaa omaa osuuttaan aikuisen ihmisen arjesta. Turha sitä pelikonsolia on asiasta syyttää, jos tuntemasi tyyppi on vaan lähtökohtaisesti ikuinen lapsi.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   10.2.25 16:29:29

Nti ja muut aikuiset vuonna 2025. Voitaisko yrittää olla puhumatta seksistä niin, että mies saa ja nainen antaa? Kahden kimpassa molempien pitäis haluta, saada ja antaa.

Päivämäärä:   10.2.25 16:32:12

Lentäisi noin nolo mies pellolle, voi kiukutella jollekin toiselle jatkossa.

Päivämäärä:   10.2.25 16:40:10

Koko asetelma on ihan väärä - mies ei saanut. Ettekös te molemmat jääneet ilman, koska mies halusi pelata pleikkaa mielummin?

Päivämäärä:   10.2.25 16:53:29

Miks te lisäännytte noille mieslapsille?

Lähettäjä: Se siitä 
Päivämäärä:   10.2.25 16:56:43

Pirriiä reikään vaan.

Päivämäärä:   10.2.25 18:29:34

Miksi olette yhdessä jos seksin harrastaminen on noin vaikeaa ja pitää suunnitella ed päivänä, miksi aloittaja asettaa ehtoja seksille.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.2.25 19:46:34

"Siis joku on naimisissa ja tehnyt lapsia miehen kanssa joka pelaa pleikkaa? Siis aikuinen mies?? "

Aatteleppa, minä olen aikuinen nainen, 32-vuotias, ja minäkin pelaan pleikkarilla! Ja tietokoneeltakin löytyy pelejä! Lisäksi harrastan hevosia!

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   10.2.25 22:37:01

Olin myös laittamassa, että miksi pleikalla pelaaminen on lapsellisempaa kuin heppaleikit?

Ja mitä sitten, jos katoaa ajantaju ja sitten harmittaa? Miksi kaikesta on tehtävä niin @!#$ vaikeaa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.