Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vammaispalvelujen taksi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.25 20:53:09

Miksi hyvä systeemi piti pilata? Aiemmin sai tilata taksin miten haluaa ja se toimi kun sai soittaa oman kunnan taksikopille tai suoraan tutulle taksikuskille. Nykyään menee vähintään tunti ennenkuin taksi tulee, jos edes tulee! Nyt on ihan liian monta kertaa käynyt niin, että taksi jättänyt tulematta. Varattuja aikoja on mennyt täysin hukkaan. Viimeisin niitti oli tänään kun tämä rollaattorilla liikkuva tuttavani oli tilannut taksin kotiin ja odottanut sitä pihalla, ei näkynyt ja soittanut uudelleen eikä edelleenkään näkynyt. Kolmen tunnin odotuksen jälkeen oli lyyhistynyt hankeen ja joku ohikulkija soittanut lanssin. Toimiiko Suomessa kohta enää mikään?

Re: Vammaispalvelujen taksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.2.25 21:44:39

Vähän samoia kokemuksia, ollut kortti pari vuotta ja aika vaikeaa saada auto. Tilasin menopaluun niin paluuta ei ollut kirjattu. Nyt sain odottaa tunnin ennakkoon tilattua taksia sovitun saapumisajan jälkeen. Mulla kortti länsi-uudellemaalle. Lähitaksi ja menevä ajavat täällä. Missä päin aloittajan tapaus sattui?

Päivämäärä:   8.2.25 22:09:03

Samaa miettinyt. Itse työn puolesta reissaan nämä matkat asiakkaan kanssa. Verovaroista se mun palkka kustannetaan joten jännä, ettei ketään kiinnosta korjata tätä epäkohtaa. Viikottain on ongelmia taksien kanssa. Mutta kai se on hyödylllistä, että mun työaika kulutetaan taksien odotteluun ja niiden tilausrumbaan.

Ennen oli tämä asia paremmin. Ikävä niitä omia vakkarikuskeja jotka oli paikalla silloin kun piti.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   8.2.25 22:49:17

Joo... Säästetään sillä että palvelu ei pelaa ja toivotaan ettei kukaan uskalla lähteä mihinkään.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   8.2.25 22:49:47

Espoossa ainakaan ei kukulkukeskus toimi.

Päivämäärä:   8.2.25 23:32:29

Iltapäivälehdille juttuvinkkiä niin tulee laajempaan tietoisuuteen

Päivämäärä:   9.2.25 00:18:15

Meinasivat jättää mut hankoniemeen lokakuussa, ois varmaan paleltunu sinne hengiltä jos ei menomatkan taksikuskin kanssa ois tullu puheeksi että onhan se mun paluukyyti jo näkyvissä. Ei olleet tehneet paluukyytiä. No tein reklamaation lähitaksille niin kuuntelivat nauhan jossa sen tilaan ja ainut vastaus oli että ovat pahoillaan. no seuraavalla kerralla taas taksi myöhässä tunnin ja ei meinaa löytää ihan olemassa olevaan osoitteeseen.

Lähettäjä: Iiro 
Päivämäärä:   9.2.25 01:15:32

Sama täällä, onneksi sain omataksiin luvan, niin voi suoraan soittaa hänelle tai firman muille työntekijöille kyytiä. Kyllästyin kun sekä kelataksit että sotekyydit aina myöhässä/ei tule ollenkaan ja lääkäristä myöhästyy sen takia tai ei pääse.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.