Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tsemppiä eroon

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.2.25 21:11:09

Parin vuoden parisuhde tullut päätökseen. Järjellä ajateltuna tiedän ettei ole MITÄÄN järkeä jatkaa enkä halua olla nelikymppinen kun herään tähän asiaan ja totean että mitä pas*kaa, miksi en ole aiemmin jättänyt miestä.

Mies siis valehtelee kaikesta. Aivan kaikesta, on varmaan patologinen valehtelija tms. Valheita oon kuullut mm siitä missä hän on, kenen kanssa, ryyppäämässä vaiko töissä. Sitten jaksoi valehdella 4 kk lahjasta minkä kuulemma osti minulle mutta posti hukkasi sen. En edes tarvii tommosia lahjoja, voin hyvin ostaa ne itse. Ja sitten kun kyselin perään niin olin ahne pska.

Sitten toinen asia mikä on yli mun rajojen. Miehen lapsuuskaverista tullut narkkari elämänkoululainen. Sanoin että en hyväksy moisia ihmissuhteita eikä kukaan täysjärkinen ei-narkkari halua olla moisen ystävä. Mies sanoi että joo hänkään tommosta ystävää halua, mutta sain tietää että mies on salassa ollut hänen ja avovaimon kanssa paljon tekemisissä. Tämä narkkari siis varastaa kaiken minkä pystyy, käyttää hyväksi, sekoilee ja on saanut pari kertaa psykoosin jolloin sohinut jotain ohikulkijaa puukolla. Ei siis lainkaan hyvää seuraa. Kutsunut nämä hörhöt meidän kotiin sillon kun oon ollut poissa, ihme ettei tavaroita lähtenyt mukaan. Kun kysyin asiasta niin ei kuulemma ole meillä käyneet, kas kummaa kun naapuri osasi tarkasti kuvailla tämän vieras pariskunnan…

Kaverit, perhe jne vihaavat miestä. Valehtelee siis kaikesta, varmaan vetää huumeitakin selkäni takana kun välillä sekavana. Huumeet ja tommonen seura itselleni ehdoton ei.

Mutta mies ilmeisesti osaa manipuloida tai olla välillä herttanen. En tiedä onko oikeasti herttanen vai manipuloiko, koska selkäni takana puuhaa kaikkea mikä on mun rajojen yli. Ystävä sanoi että voin muuttaa hänen luo jotta en olisi yksinäinen ja saisin tukea eroon. Mulla on varmaan trauma kiintymussuhde mieheen, miten oikeasti pääsen hänestä lopullisesti eroon?

Olen nyt hotellissa ja tiistaina tarkoitus tehdä muuttoa. En haluaisi palata takaisin miehen luo koska tämä on pään hakkaamista seinään kun mies vaan valehtelee ja valehtelee…

Re: Mistä tsemppiä eroon

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.25 21:16:39

Lue tuo oma tekstisi. Mitä siinä on sellaista joka puhuisi jäämisen puolesta?

Päivämäärä:   7.2.25 21:25:33

No ei oikein mitään. Välillä osaa olla asiallinen ja normaali mutta tosiaan kun luottamaan ei pysty etteikö sekoilis selän takana.

Varmaan tuo manipulointi tehnyt sen miksi mun on hankala lähteä.

Lähettäjä: Histamiini 
Päivämäärä:   7.2.25 21:54:49

Älä jää erossa yksin, sinulla on todellinen ystävä, kun ehdottaa muuttoa luokseen alkuun. Muuta sinne. Voit puhua eroa läpi etkä jää yksin ajatuksiesi kanssa. Jos tulee ikävä exää, niin lue tuo tekstisi, ei siinä ole yhtään syytä elää tuollaisessa suhteessa.

Päivämäärä:   7.2.25 22:22:23

Jep, ystävä on kovin rakas ja ihana että auttaa ja yrittää. Ei varmaan hänestäkään kiva kuunnella kuinka mies taas tekee sitä tätä ja tuota.

Pyysin miestä siis syksyllä laittamaan estot noille hörhöille jotta heillekkin menee perille ettei halua olla tekemisissä. Oli laittanut kummallekkin estot ja OTTANUT NE POIS!!! Eilen kun mies nukkui niin puhelin pirisi ja soi koko aika, ajattelin että vastaan jos vaikka äidillään tms hätä ja järkytyin kun näin kuka soittaa fb messengerin kautta. Aamulla kun kysyin asiasta niin hän ei kuulemma ole ikinä estänyt, poistanut kavereista vain. Mutta olen sata varma että esti, plus ei ne kaveriksi takaisin olisi tulleet ilman että mies pyytänyt/hyväksynyt.

Tämä oli vika niitti, otin tärkeimmät tavarat mukaan töihin ja siitä suoraan tänne. En sano miehelle ”minä vai hörhöt” mutta en halua olla tekemisissä ihmisen kanssa jolla on tommosia kavereita. Mies loukkaantui ”kun ei saanut edes selittää ja estää heidät”, mutta kyllä minä tiedän että jos ne on poistettu tai estetty ei ne soittele kun ei pysty.

Mies kerran otti äitini auton jarrupalojen vaihtoon. Muuten meni ihan hienosti mutta lähti lauantaina seittemältä aamulla hallin sijaan ajelemaan näiden hörhöjen ystäville. Heräsin 11 kun äiti soittaa että mies ei vastaa ja auto piti palauttaa jo tunti sitten. Onneksi sen verran uusi auto että paikannettiin se sovelluksen avulla ja kävin repimässä avaimet mieheltä ja palautin auton äidilleni. Jarrupalat oli kuulemma vaihdetty ja hörhöjen luoksi hän saapui vaan syömään pizzaa. Todellisuudessa jarrupalat oli samat kuluneet eikä niihin oltu koskettu ja mies oli silminnähden päihtynyt kun ne avaimet kaivoin sen taskusta.

Lähettäjä: jooo 
Päivämäärä:   7.2.25 22:28:58

Ihan muutama "vika niitti " tuossa on tullutkin..

Lähettäjä: Äiti 
Päivämäärä:   7.2.25 22:39:45

Ymmärrän sinua. Ymmärrän sen eron vaikeuden ja sen, kun olisi niin helppoa jättää eroamatta. Ihan oikeasti ymmärrän koska olen kokenut. Ovat liian pitkiä tarinoita nyt, mutta tiedän.

Ja tiedän sen, että ero teille tulee. Ja sinun kannaltasi toivon, että se tulee mahdollisimman pian! Ihan jo sitten, kun saat oman asunnon ja pääset laittamaan sitä ja saat uudet rutiinit, helpottaa. Sitten kun ne rutiinit jatkuvat ja keksit jotain uutta siihen, niin helpottaa vielä enemmän.

Me lähes kaikki, tyyliin 99% olemme kokeneet eron parisuhteessa ja iso osa useamminkin, ja suurimmalla osalla se on vaikeaa. (Itse olen kokenut myös helpostuseron). Miten se mies pärjää? Miten itse pärjään? Kuka minua auttaa? Entäs kun sitä ja tätä tapahtuu! Pahimmillaan jopa "Mitä ne muut ajattele!"

Tunteetkin vain pitää käydä läpi.

Päivämäärä:   7.2.25 23:22:35

Muiden ajatukset ei sinällään kiinnosta ja tiedän että itse pärjään, olen aika pärjäävä ihminen. Mietin miten mies pärjää. Ei hän varmaan tahallaan tämmönen ole mutta itseäni syö tosi paljon miettiä mitä tekee selän takana. Ja kun ei hän ole osannut olla tekemättäkään. Syksystä näennäisesti kaikki ollut tosi hyvin, mies ollut reipas ja avulias, ystävällinen ja sellanen millanen parisuhteess kuuluu olla…

Mutta jälkikäteen kun miettii, kerran katosi ryyppäämään ja oli outo tullessaan kotiin, jotenkin sekasin mutta ei ehkä alkoholista. Sitten on välillä viikonloppuisin ”mennyt katsomaan kaverin autoa” ja ollut joskus 24 aikaan puol h-tunnin poissa. Yhdistän nämä asiat tuohon hörhö pariskuntaan, käynyt niitä moikkaamassa tupakalla tms. Lisäksi tuossa joulun alla oli tuo lahjahässäkkä josta lopulta suutuin ja sanoin että en tarvitse sulta mitään lahjoja että älä ikinä osta mulle mitään.

Ja nyt sitten tosiaan tuo estojen pois otto. Tätä edeltävän exän kanssa ero oli helppo, tavallaan ns kyllästyin mieheen ja totesin että minun on nyt aika muuttaa muualle.

Ja siis joo, tämän nykyisen miehen kanssa mahtuu myös hämy pettämisepäily historiaan. Tapahtui pari vuotta sitten kun mies lähti vieraaseen kaupunkiin kaverinsa synttäreitä juhlimaan. Näin snapchatista että sijainti on neljältä yöllä jossain ihan eri paikassa missä sanoo olevansa, jossain asutusalueella. Heillä oli siis hotelli ja synttärit oli keskustan baarissa. Pyysin näyttämään puhelulokin ja siellä oli monta puhelua vieraalle naiselle. Otin naiseen yhteyttä, kertoi että mies oli lirkutellut ummet ja lammet. Laittoi myös miehen omaisuudesta kuvan. Mies kiisti kaiken ja sanoi naisen varastaneen hänen omaisuuttaan autosta (kyseessä oli jumalauta sukat) kun kävivät tupakalla auton luona. Nainen ei suostunut kertomaan oliko jotain tapahtunut mutta eihän kukaan nainen varasta hikisukkia jostain auton perukoilta.

Tuolloinkin mies puhui kaiken hänelle parhain päin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.2.25 23:27:35

Ihan vaan lähdet. Kerrot vaikka miehen äidille, että tilanteen, ni koppi on annettu jollekin toiselle.

Sä nyt mietit ja pohdit kaikkia menneitä juttuja, siinä ei ole järkeä. Mene sinne kaverin sohvalle, ja älä mene yksin hakemaan kamojasi.

Siinä tärkeimmät.

Sitten teet sen erotyön itse päässäsi, et ht-netissä.

Lähettäjä: Äiti 
Päivämäärä:   7.2.25 23:30:06

Juu ei kannata nyt mennä asunnolle yksin tai tavata miestä yksin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.