Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 7.2.25 21:11:09
Parin vuoden parisuhde tullut päätökseen. Järjellä ajateltuna tiedän ettei ole MITÄÄN järkeä jatkaa enkä halua olla nelikymppinen kun herään tähän asiaan ja totean että mitä pas*kaa, miksi en ole aiemmin jättänyt miestä.
Mies siis valehtelee kaikesta. Aivan kaikesta, on varmaan patologinen valehtelija tms. Valheita oon kuullut mm siitä missä hän on, kenen kanssa, ryyppäämässä vaiko töissä. Sitten jaksoi valehdella 4 kk lahjasta minkä kuulemma osti minulle mutta posti hukkasi sen. En edes tarvii tommosia lahjoja, voin hyvin ostaa ne itse. Ja sitten kun kyselin perään niin olin ahne pska.
Sitten toinen asia mikä on yli mun rajojen. Miehen lapsuuskaverista tullut narkkari elämänkoululainen. Sanoin että en hyväksy moisia ihmissuhteita eikä kukaan täysjärkinen ei-narkkari halua olla moisen ystävä. Mies sanoi että joo hänkään tommosta ystävää halua, mutta sain tietää että mies on salassa ollut hänen ja avovaimon kanssa paljon tekemisissä. Tämä narkkari siis varastaa kaiken minkä pystyy, käyttää hyväksi, sekoilee ja on saanut pari kertaa psykoosin jolloin sohinut jotain ohikulkijaa puukolla. Ei siis lainkaan hyvää seuraa. Kutsunut nämä hörhöt meidän kotiin sillon kun oon ollut poissa, ihme ettei tavaroita lähtenyt mukaan. Kun kysyin asiasta niin ei kuulemma ole meillä käyneet, kas kummaa kun naapuri osasi tarkasti kuvailla tämän vieras pariskunnan…
Kaverit, perhe jne vihaavat miestä. Valehtelee siis kaikesta, varmaan vetää huumeitakin selkäni takana kun välillä sekavana. Huumeet ja tommonen seura itselleni ehdoton ei.
Mutta mies ilmeisesti osaa manipuloida tai olla välillä herttanen. En tiedä onko oikeasti herttanen vai manipuloiko, koska selkäni takana puuhaa kaikkea mikä on mun rajojen yli. Ystävä sanoi että voin muuttaa hänen luo jotta en olisi yksinäinen ja saisin tukea eroon. Mulla on varmaan trauma kiintymussuhde mieheen, miten oikeasti pääsen hänestä lopullisesti eroon?
Olen nyt hotellissa ja tiistaina tarkoitus tehdä muuttoa. En haluaisi palata takaisin miehen luo koska tämä on pään hakkaamista seinään kun mies vaan valehtelee ja valehtelee…
|