Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaatekaupan myyjät

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.25 19:14:07

Tuli fb naistenhuoneella vastaan joku ketju, jossa kävi ilmi että vaatekauppojen myyjät käyttää ainoastaan oman liikkeen vaatteita, koska ei varaa ostaa muualta. Järkytyin. Kuulemma työntekijöille edut niin hyvät ja palkka pieni, ettei sitten muualta pysty ostamaan. Itse työtön/opiskelijana olleena olen ostanut vaatteita hm, cubus jne. Onko järkeä edes olla töissä tuossa tilanteessa? Onko mun edes järkeä hakea töihin jos noin surkea se käteen jäävä osuus. JÄRKYTTÄVÄÄ että työttömät, pitkäaikaiset sossu pummit jne tulee paremmin toimeen kuin töissä käyvä ihminen. Lisäksi vapaa aikaa ei edes ole, missä käyttäisi vaatteita. Mulla alkaa vanhat vaatteet pian olla tiensä päässä niin pitäisi taas ostella uusia. Odotan kyllä aleja nii. Jää rahaa muuhunkin!

Re: Vaatekaupan myyjät

Päivämäärä:   7.2.25 19:32:37

No ihan samanlaista palkkaa saavat kuin muutkin. Oman firman vaatteista todennäköisesti saavat vaan sen verran ison alen että kannattaa ostaa sieltä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.2.25 19:48:17

Mitähän sinä nyt ihmettelet? Kaupan alan TESen alla työskentelevät, kyllähän tuolla tuhannet ihmiset elää. Varaa kullä varmasti on ostaa muualtakin vaatteita, mutta annettu henkilöstöetu kannustaa oman ketjun suosimiseen.

Päivämäärä:   7.2.25 19:54:36

Kaupan alalla pienissä liikkeissä harvoin on täysillä tunneilla työntekijöitä. Tunnit vaihtelee 5-20h, koska pitää olla saikkuvaraa eli työntekijöitä, jotka haluaa ja voi tehdä enemmän tunteja, kun tilanne sitä vaatii. Ei sillä kauheasti eletä, jos tekee lähinnä normaaleja päivävuoroja. Minä tein 6 vuotta tuota työtä. Säästöjä ei kertynyt yhtään ja autoa en ikinä pystynyt ostamaan sillä palkalla.

Päivämäärä:   7.2.25 20:15:16

No eikai kukaan oikeasti ajattele elävänsä alle 20 tunnin työllä viikossa, jos se on ainut tulonlähde? Haloohaloo!

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   7.2.25 20:31:26

Paljonko nämä siis saavat alennusta?

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   7.2.25 21:46:50

^ Jos tavallinen asiakas saa -15% hintalapun hinnasta jo sillä, että antaa myyjän auttaa eikä vaan kerää itse vaatteita ja vie kassalle, niin eiköhän henkilökunta-ale ole vielä tuota enemmän.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.2.25 00:20:44

Meillä ainakin sai 70% alennusta, eli kyllä kannatti ostaa omasta puljusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.