Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Introvertille ihmiselle työpaikka.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   7.2.25 18:05:31

En vieläkään tiedä mikä minusta tulee "isona". Oon kuin tyhjä taulu, mutta silti elettyä elämää on takana 30v. En oikeastaan edes tiedä onko mulla mitään positiivisia puolia työn tekemisen kannalta.

Re: Introvertille ihmiselle työpaikka.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   7.2.25 18:07:12

Onhan noita ammatinvalintatestejä netti täynnä. Oletko "introvertti" vai vaan äidin helmoissa epäsosiaaliseksi kasvanut? Jälkimmäisestä oppii pois kun alkaa elää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.2.25 18:09:44

Introvertti voi tehdä ihan mitä tahansa työtä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   7.2.25 18:17:01

Voi tehdä, mutta kuormittuu ja väsyy kovasti esim myynti- ja asiakaspalvelussa.. Samoja mietteitä aloittajan kanssa eikä omaa alaa tai edes sellaista oikeasti miellyttävää työtä ja työympäristöä ole löytynyt ja ikää jo yli 40, vaikka kaikenlaista on tullut tehtyä. Ideoita otetaan vastaan siis täälläkin ! Osa-aikaisesta työstä tai vaikka alasta mitä opiskella.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   7.2.25 18:24:27

Introverttiys ei määritä ihmistä, muut persoonan osat ratkaisevat enemmän, mikä työ on juuri sopiva.

Omaa duuniani kyllä aina mainostan introvertin unelmana. :D Aamulla näen työkavereita 5-15 min ja iltapäivällä saman verran, muun ajan touhuilen ylhäisessä yksinäisyydessäni. No toki välillä on jotain "kimppaprojekteja", kun täytyy saada nopeasti (tai edes järjellisessä ajassa) valmista ja/tai yksi käsipari ei riitä. Palkka on huono ja työajat välillä hanurista, eikä tämä sovi sellaisellekaan, joka tykkää käyttää päätään. Toki olisi suotavaa, että päässä liikkuisi muutakin kuin silmät...

Olen puutarhurina kiinteistönhuoltofirmassa. Puutarhapuolen firmoissa pääsisi käyttämään osaamista laajemmin, mutta kihusta on helpompaa saada ympärivuotinen työ.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.2.25 18:27:14

Mitä muuta olet kuin inrtovertti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.25 18:28:19

Mä oon suunnittelijana rakennusalalla. Teen töitä kotoa, kollegojen kanssa soittelen max 3krt/vko. Kerran viikossa 4h kestävä puhelinpäivystys, johon tulee yleensä 0-4 puhelua. Ehkä kerran-kaksi kuussa asiakaspalaveri. Tykkään, mitä nyt tuon puhelinpäivystyksen jättäisin pois.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   7.2.25 19:04:33

Mitä muuta mä olen... Mä en edes tunne itseäni koska en osaa vastata tuohon. Ei, ei kukaan halua tällaista ihmistä riesakseen.

Lähettäjä: erakko 
Päivämäärä:   7.2.25 19:18:18

liityn keskusteluun. olen tällä hetkellä kivassa työpaikassa omalla alalla, mutta pieni firma on tiukassa tilanteessa ollut jo vuosia. pulju voi sulkea ovensa koska tahansa, sitten olis keksittävä muita hommia... oman alan töitä on niukasti lähettyvillä, haluaisin pysyä paikkakunnalla.

Lähettäjä: Kuura 
Päivämäärä:   7.2.25 19:24:34

Ei introverttius ole sun ongelma vaan joku ihan muu. Päättämättömyys, laiskuus, paineensietokyvyn puute, sinnikkyyden puute, motivaation puute, negatiivisuus... Jos olet itse sitä mieltä,,että susta ei ole mihinkään etkä yritä mitään,niin ei sua kyllä kukaan huolikaan eikä varsinkaan kotoa hae. Intoverttiydellä taas ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Joskus täytyy katsos ihan itsekin tehdä jotain elantonsa eteen eikä vaan määkiä kurjuuttaan.

Lähettäjä: +++++ 
Päivämäärä:   7.2.25 20:36:34

Minä oon introvertti, joka kuitenkin pärjää yksittäisten ihmisten kanssa, jos ei tarvi koko työaikaa porista ja tehdä hdessä. On kai noita aika paljon.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.2.25 20:37:34

"Mitä muuta mä olen... Mä en edes tunne itseäni koska en osaa vastata tuohon. Ei, ei kukaan halua tällaista ihmistä riesakseen."

Onko sinulla hoitokontaktia?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.2.25 21:00:47

Miksi aloittajalla pitäisi olla hoitokontakti. Enemmän hoitokontaktin tarpeessa taitaa olla ...

Lähettäjä: Simple 
Päivämäärä:   7.2.25 21:49:54

Olen ihan ääripään introvertti ja pärjännyt hyvin sairaanhoitajana. Asiantuntijarooli ei ole yhtään niin kuluttava kuin vapaamuotoisempi oleminen ihmisten kanssa. Eikä alalla tarvitse verkostoitua.

Myyntityötä tosiaan välttelisin ja kaikkea missä pitää olla verkostot kunnossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.