Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pelottavat kokemuksesi ulkomailla?

Lähettäjä: leaa 
Päivämäärä:   7.2.25 12:02:25

Kertokaa teidän pelottavia kokemuksia ulkomailla! Mitä tapahtui ja miten päättyi? Vaikuttiko kokemus sinuun niin, että toimisit jatkossa eri tavalla vastaavassa tilanteessa? :)

Re: Pelottavat kokemuksesi ulkomailla?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   7.2.25 13:07:44

Kun on pitänyt järjen päässä, niin eipä ole sattunut mitään pelottavaa, eikä jäänyt jossiteltavaa.

Lähettäjä: Si 
Päivämäärä:   7.2.25 13:17:10

Goalla käveltiin miehen kanssa illalla myöhään rannalla, kun parikymmentä nuorta miestä ympäröi meidät ja kyselivät kaikkea. Päästivät meidät kuitenkin jatkamaan matkaa.
Mitä opin: 1. Älä kävele Goalla rannalla illalla. 2. Älä ylipäätään matkusta Goalle, muutenkin epämiellyttävä lomakohde.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.2.25 13:30:14

Chicagossa 18-vuotiaana aikana ennen kuin älypuhelimia/puhelimen karttasovelluksia oli olemassa. Katsoin hotellilta reitin paikkaan x ja kirjoitin sen ylös. Oli jo myöhäinen ilta ja olin aivan hemmetin idiootti. Olin valinnut nopeimman reitin, joka kulki pienien kujien läpi ja siellä oli ties mitä jengejä. Luojan kiitos vain vilkaisivat, eivätkä edes sanoneet mitään. Sitten kun olin valmis palaamaan (kävin elokuvissa), niin oli jo yli puolen yön ja olin aivan liian peloissani mennäkseni samaa reittiä takaisin, mutta en tiennyt muutakaan reittiä ja takseja ei näkynyt missään. Sitten näin mukavan näköisen pojan ja menin juttelemaan hänelle. Hänen kaverinsa oli juuri tulossa häntä hakemaan ja heittivät minut hotellille. Luojan kiitos, eivätkä vieneet minua mukanaan xD Hitto sitä voi ollakin idiootti.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   7.2.25 13:43:18

Kuubassa menimme iloisen sisäänheittäjän innoittamana baariin. Tiskillä mies ilmoitti, että me maksamme kaikille drinkit. Mieheni sanoi, että ei käy niin mies vilautti vyötäröllään olevaa asetta ja sanoi vain, että kaikille drinkit.

Hiljaisuudessa juotiin caipirinhat ja sen jälkeen sisäänheittäjä pyysi käteiset ja ne myös annettiin.

Pääsimme jatkamaan matkaa mutta eipä paljoa kiinnostanut tutustua Eksoottiseen Havannaan sen enempää.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   7.2.25 13:44:34

Ja sen verran on vaikuttanut, että Kuubaan tai muihinkaan Meksikonlahden saariin ei tee mieli enää lähteä reppureissaamaan. Kuubassa oli niin rehottava lapsikauppa myös, että en kyllä sitäkään haluaa pesoillani kannattaa.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   7.2.25 14:06:16

Oltiin mieheni kanssa Varsovassa, kun oikaistiin jonkun vähän pienemmän kujan kautta. Siellä oli joku hämyinen baari tmv., jonka ulkopuolella seisoi sellainen tosi isokokoinen, kalju mies, joka alkoi tuijottaa minua, kun lähestyttiin. Kun mentiin ohi, niin hän otti muutaman askeleen meidän perään, mutta pysähtyi sitten ja jatkoi tuijottamista. Onneksi en ollut yksin liikkeellä, säikähdin kyllä vähän.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   7.2.25 14:14:48

Barcelonassa olin opiskelemassa ja tuli kerran kadulla kävellessä kunnon monsuunisade. Minä ja moni muu tungeksi pieneen kahvilaan kahville ja sateensuojaan. Siinä samalla reppuni vaihtui samanväriseen tyhjään reppuun. Puhelin jäi käteeni onneksi, mutta läppäri ja lompakko menivät. Onneksi sain somen kautta yhteyttä opiskelutoveriin, joka auttoi hankkimalla metrolipun ym. etten joutunut kävelemään rahattomana yli 20 km oleskelupaikkaani. Kortit kuoletin tietysti heti, silti S-Etukortin magneettiraitaa oli vingutettu vielä puoli vuotta varkauden jälkeen eikä pankki voinut sitä estää. Summat pieniä tietullimaksuja, jotka pankki palautti mukisematta. Opin kerrasta olemaan hyvin tarkka tavaroitani. Ja että kuka tahansa voi olla varas.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.