Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Häntäluu mäsänä?

Lähettäjä: Jebbo 
Päivämäärä:   6.2.25 22:30:09

Olen nyt 33vuotta. Joskus 15 vuotiaana tipuin yllättäen New forestin selästä suoraa takapuolelleni. No kipeähän se häntäluu oli silloin ja kauan! Lääkärissäkin kävin, mutta eipä tuota kipsata pysty. Raskauksia takana nyt 3, viimeisin vajaa 2 vuotta sitten. Etenkin viimeisessä raskaudessa häntäluu vihoittelee aikansa, mutta loppui synnytyksessä.

Mutta mikä saamari nyt on tullut. Kaikki istuminen vähän sattuu ja penkiltä ylöspääseminen on yhtä taiteilua. Mitään telomista tms ei ole tässä sattunut. Siis sattuu ja sattuu siihen hiton häntäluuhun. Mikä avuksi?

Re: Häntäluu mäsänä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.2.25 22:41:37

Lääkäri.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   6.2.25 22:45:24

Lääkäriin joo. Voi olla häntäluu tai sitten on lihakset siinä ympärillä. Lääkäri tutkii paremmin kun me arvaillaan.

Toivottavasti löydät avun nopeammin kuin minä. Kohta kaksi vuotta ramppaamista takana.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   6.2.25 22:57:07

Itsellä häntäluu kääntynyt sisäänpäin..oli 45 vuotta, aiheutti vaikka ja mitä. Nyt tekonivel leikkauksessa, se napsautettiin suoraksi.
Mutta aloittaja, mee lääkäriin äläkä tyydy vähään! Se voi rikkoa muitakin paikkoja jos on mäsä.

Lähettäjä: Omppu 
Päivämäärä:   6.2.25 23:12:18

Käyppä naprapaatilla tai kiropraktikolla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.25 00:05:21

Mulla sen korjasi steopaattiq². On murtunut ilmeisesti useampaan kertaan, oli kiero ja vinksallaan. Lääkäreitä ei kiinnostanut, mutta tilanne korjaantui muiden vammojen ohessa osteopaatilal.

Lähettäjä: Aromipesä 
Päivämäärä:   7.2.25 00:17:27

Jospa nyt ensin kuitenkin lääkäriin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.