Lähettäjä: Anonyymi
Päivämäärä: 6.2.25 13:09:59
Olen lähdössä. Pari huomiota: se ei ole swingers-risteily vaan seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten risteily. Ensisijaisesti lähden katsomaan kumppanini kanssa esityksiä, tapaamaan ihmisiä, tanssimaan ja pitämään hauskaa.
Minulle risteilyssä parasta on mahdollisuus puhua avoimesti asioista, pukeutua normaalia tuhmemmin ja elää tietynlaisessa dynamiikassa kumppanini kanssa. Ei ole mitenkään sanottua, että harrastamme viikonloppuna seksiä kenenkään muun kuin toistemme kanssa, mutta nautimme seksuaalisuudesta ja sen ilmaisuvapaudesta muuten.
Varmasti siellä parinvaihtoakin tapahtuu ja kaikenlaisia kimppakokeiluja, mutta orgiat eivät ole meidän juttumme ainakaan.
Ja näin naisena, jos jossain olen suojassa asiattomilta ehdotuksilta ja lähentelyltä, niin tuossa yhteisössä. Huonosti käyttäytyvät potkitaan pois ja jokaisen tapahtuman alussa muistutetaan siitä, että kaikki paitsi innokas KYLLÄ tarkoittaa ei, ja kaikkeen on kysyttävä lupa.
Siellä on kaikenlaista porukkaa nuorista vanhempiin, ja ihan joka yhteiskuntaluokasta. Klikkiotsikot antavat aika kapean kuvan tästä hommasta kaiken kaikkiaan.
Mahtavaa viikonloppua kaikille, olittepa kotona, risteilyllä tai jossain ihan muualla! :)
|