Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lähtisitkö swingers-risteilylle?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   6.2.25 12:37:31

Eli parinvaihtoristeilylle? Mä jättäisin kyllä väliin.
Lähtisitkö sinä vai oletko ollut vastaavassa tilaisuudessa?

Re: Lähtisitkö swingers-risteilylle?

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   6.2.25 12:40:58

En lähtisi. En lähtisi edes silloin jos harrastaisin parinvaihtoa.

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   6.2.25 12:52:13

Voisin lähteä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.2.25 13:09:19

En, olen yksiavioinen

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   6.2.25 13:09:59

Olen lähdössä. Pari huomiota: se ei ole swingers-risteily vaan seksuaalisesti vapaamielisten aikuisten risteily. Ensisijaisesti lähden katsomaan kumppanini kanssa esityksiä, tapaamaan ihmisiä, tanssimaan ja pitämään hauskaa.

Minulle risteilyssä parasta on mahdollisuus puhua avoimesti asioista, pukeutua normaalia tuhmemmin ja elää tietynlaisessa dynamiikassa kumppanini kanssa. Ei ole mitenkään sanottua, että harrastamme viikonloppuna seksiä kenenkään muun kuin toistemme kanssa, mutta nautimme seksuaalisuudesta ja sen ilmaisuvapaudesta muuten.

Varmasti siellä parinvaihtoakin tapahtuu ja kaikenlaisia kimppakokeiluja, mutta orgiat eivät ole meidän juttumme ainakaan.

Ja näin naisena, jos jossain olen suojassa asiattomilta ehdotuksilta ja lähentelyltä, niin tuossa yhteisössä. Huonosti käyttäytyvät potkitaan pois ja jokaisen tapahtuman alussa muistutetaan siitä, että kaikki paitsi innokas KYLLÄ tarkoittaa ei, ja kaikkeen on kysyttävä lupa.

Siellä on kaikenlaista porukkaa nuorista vanhempiin, ja ihan joka yhteiskuntaluokasta. Klikkiotsikot antavat aika kapean kuvan tästä hommasta kaiken kaikkiaan.

Mahtavaa viikonloppua kaikille, olittepa kotona, risteilyllä tai jossain ihan muualla! :)

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   6.2.25 14:38:59

Voisin lähteä, ei siellä ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Varmaan pyörisinkin noissa piireissä, jos olisi sosiaalisempi mies. Monoja ollaan kumpikin, D/s-parisuhteessa.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   6.2.25 15:09:02

"Varmasti siellä parinvaihtoakin tapahtuu ja kaikenlaisia kimppakokeiluja,"

Niin myös ihan tavallisilla risteilyllä, tosin se vakikumppani on silloin jätetty kotiin :D

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.2.25 15:11:44

Varmaan seksuaalisesti todella puoleensavetävää porukkaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.2.25 15:11:45

En harrasta rappiotoimintaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.2.25 15:13:39

Onko kuitenkin Yyterissä pidempi juna. Autokannella mahtuis tekemään melkosen junalautan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.2.25 15:17:32

Lähettäjä: Heh
Päivämäärä: 6.2.25 15:11:44

Varmaan seksuaalisesti todella puoleensavetävää porukkaa.

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 6.2.25 15:11:45

En harrasta rappiotoimintaa.

^ Kerro että olet seksuaalisesti rajoittunut, ilman, että kerrot olevasi seksuaalisesti rajoittunut :) Ihmiset jotka ovat sujut omat seksuaalisuutensa kanssa, oli se millainen tahansa, eivät koe tarpeeksi nostaa itseään jalustalle painamalla muiden preferenssejä alas.

Komppaan aiempaa kommentoijaa, en itsekään harrasta parinvaihtoa, mutta missään muualla ei ole ollut niin turvallinen olo kuin kinky- henkisissä yhteisöissä ja tapahtumissa. Peitto päällä pimeässä- heteromiehiä on joutunut ihan väkivalloin häätämään iholta kun eivät puhetta ja normaalia kommunikointia usko, ja muut ympärillä pitävät käytöstä normaalina ja passiivisesti sallivat valtavasti ahdistelua kanssaeläjiltä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   6.2.25 15:59:23

Moinen tapahtuma olisi ok ja kiinnostavakin, mutta ihan kuivalla maalla minulle kiitos, en ole näiden keikkuvien sardiinipurkkien ystävä.

Lähettäjä: Yäk 
Päivämäärä:   6.2.25 16:01:32

-: voisit opetella kertomaan vain sen asiasi ihan vertailematta niihin peittopäällä-heteromiehiin. Esimerkiksi mieheni ei takuulla ole ahdistellut sinua, vaikkemme seksiasioitamme huutelekaan kylillä.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   6.2.25 16:02:25

Suurin osa näkyi olevan ihan suht taviksia, kun viime vuonna samalle risteilylle osuivat. Joo, pikkutuhmaa pukeutumista, mutta eipä muuten eronnut jostain baari-illasta.

Itse oon käynyt nuorempana erilaisissa kinkybileissä jne. ja ei tuo näyttänyt sen kummoisemmalta menolta. Jopa aika “kiltille” menolle vaikutti.

Voisin siis hyvinkin mennä :)

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   6.2.25 16:18:12

Voisin mennä, vielä sillä asenteella, että useampi mies sais vaikka yhdessä
tai peräkkäin panemaan. Ei mitään dsileikkejä ensin vaan suoraan pano.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.2.25 16:26:51

Olen ollut samaan aikaan laivalla ja ihan siistiä normi porukkaa oli. Ei mitenkään pukeutumisesta edes huomannut mitä porukkaa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.2.25 16:46:44

En lähtisi kun en parinvaihtoa harrasta.
Hyvä myös jos ovat varanneet nyt ekaa kertaa risteilyn kokonaan itselleen kun kaikki ei ole osanneet käyttäytyä aikaisemmin.

Mua ei muiden parinvaihto haittaa, mutta koen seksuaalisena ahdisteluna, jos mun silmille tyrkytetään muiden seksielämää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.