Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissan virtsatie... - Fbryhmä kadonnut, miksi?

Lähettäjä: na 
Päivämäärä:   6.2.25 12:15:23

Näköjään hävinnyt koko ryhmä minun ryhmistäni sekä koko Facebookista ylipäänsä. Kai sama on muilla?!

Ylläpitäjääkään ei löydy, muistan kyllä nimen kun vuosia käyttänyt olin sitä ryhmää. Tainnut sattua jotain?

Ylläpitäjä oli niin asialle omistautunut (tietäjät tietää ryhmän), että oudoksi jäi katoaminen bittiavaruuteen

Re: Kissan virtsatie... - Fbryhmä kadonnut, miksi?

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   6.2.25 12:53:15

Meta varmaan poistanut jos kuvitellut että siellä myydään kissoja.

Päivämäärä:   6.2.25 12:57:27

"Meta varmaan poistanut jos kuvitellut että siellä myydään kissoja."

En usko tästä syystä, mutta se on mahdollista että joku pälli meni laittamaan tarjolle tai myyntiin sinne jonkin apteekkituotteen. Siis ei väliä onko reseptituote vai ei, mutta eläinryhmissä on ankarasti kiellettyä laittaa mitään täydennysrehua tmv. tuotetta sinne. Koska Fb tulkitsee ne lääkkeeksi ja sen takia on monta ryhmää lähtenyt jäähylle ainakin, koska lääkkeen luovuttaminen on laitonta, oli se reseptilääke tai ei, tai vaikka olisi maitohappojauhe koiralle niin Fb :n seula tulkitsee lääkkeeksi.

Tosin, koskapa tuo yp :kin on bittiavaruudessa, niin jotainhan on tapahtunut. Ei Fb ihmisen profiilia poista, jos ei omaiset pyydä

Päivämäärä:   6.2.25 12:58:48

Toki jos nyt joku kuittaa, että tosiaan sinultakin on kadonnut tuo ryhmä, ettei Fb ole sekoillut omiaan minun kohdallani.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   6.2.25 13:57:51

En ole ikinä tuohon ryhmään kuulunut, mutta haulla ei ainakaan löydy

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.