Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikään ei kiinnosta tarpeeksi

Lähettäjä: sepi 
Päivämäärä:   6.2.25 10:55:04

Siinäpä se. Haluaisin vaihtaa alaa, mutta mikään ei vaan tunnu kiinnostavan tarpeeksi. Kaikki vaihtoehdot on kädenlämpöisiä. Haluaisin harrastaa, mutta harrastusvaihtoehtoni ovat kalliita. Eli pitäisi olla työ, mitä jaksaisi ja kiinnostaisi tehdä (ja ensin opiskella). Mutta kun mikään ei kiinnosta.

Oon masentunut ja elämässä on tapahtunut oikeasti vaikeita asioita. Tämä masennus ei vaan ota parantuakseen. Kerran olin jo mielestäni ihan hyvässä tilanteessa, mutta sitten taas tuli sattuma vastaan ja elämä alkoi potkia päähän. Olen ihan umpikujassa.

Re: Mikään ei kiinnosta tarpeeksi

Lähettäjä: voi 
Päivämäärä:   6.2.25 11:29:43

Ikävä kuulla. Vaikea antaa mitään konkreettista neuvoa tai apua, muutakuin perinteiset jargoniat.

Älä yritä pakottaa itseäsi valitsemaan jotain, vaan ota aikasi ja anna ajatusten tulla ja mennä.

Eli etene vaan päivä kerrallaan. Kyllä se oma paikka löytyy, jos joku asia ei ollut ottaa tapahtuakseen sun varalle tulee tapahtumaan jotain sitäkin parempaa. Jaksuhalit!

LähettäjäNuu 
Päivämäärä:   6.2.25 12:36:58

Pitäisikö luopua siitä ajatuksesta, että tulevan työn pitäisi olla hirmu kiinnostava. Suurin osa ihmisistä ei ole hirveän kiinnostunut työstään. Aika moni on vain ajautunut alleen ja työhönsä. Jos työ kuitenkin on ok ja siitä saa rahaa, niin eikö silloin kaikki ole hyvin. Elämä menee täysin hukkaan jos koo elämän vain odottelee, että eteen tupsahtaa jotain mahtavaa ja kiinnostavaa.

LähettäjäNuu 
Päivämäärä:   6.2.25 12:37:36

Siis ajautunut alalleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.