Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syyt miksi haluat muuttaa

Lähettäjä: Yhteen 
Päivämäärä:   5.2.25 18:49:25

Kertokaa miksi haluatte muuttaa jo ehkä kerran eronneenaa yhteen uuden kumppanin kanssa? Kiinnostaa tietää oikeasti mitkä ne syyt ovat. Itse olen eronnut pitkästä avioliitosta ja sen jälkeen automaattisesti oletin että taas muutan yhteen tulevan kumppanin kanssa. Kuitenkin kun olin tarpeeksi pitkään yksin, opin nauttimaan omasta vapaudesta ja kodin rauhasta. Niinpä kun vihdoin miesystävä löytyi, olemme ainakin toistaiseksi päättäneet asua kumpikin omissa kodeissa.

Re: Syyt miksi haluat muuttaa

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   5.2.25 19:02:37

Juuri kuun vaihteessa on muutto tulossa. Olen asunut nuorempana poikaystävän kanssa yhdessä ja nyt kolmekymppisenäkin on vaan todella kätevää kun ei tarvitse rahdata kamoja ja koiraa asunnosta toiseen ja saa silti joka aamu herätä toisen vierestä. Yhteinen asunto on myös vähän isompi niin voidaan helpommin kutsua ystäviä käymään kun on tilaa isommalle ruokapöydälle. Meillä on käytännössä jo sen verran yhteinen talous että yhteenmuutto vain helpottaa asioita.

Lähettäjä: Ninuu 
Päivämäärä:   5.2.25 19:29:33

Muutin koska entinen kämppä oli kamala ja miehelle se sopi. 6kk päästä ostettiinkin jo talo yhdessä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.2.25 19:36:26

Vihaan tavaroiden raahaamista paikasta toiseen, haluan asua selkeästi yhdessä paikassa. Tällä hetkellä olen osan ajasta omassa kodissa, osan miesystävällä ja osan mökillä. Ja tämä on yllättävän raskasta. Olisi kivaa olla joskus vaikka pari viikkoa putkeen samassa paikassa.

Ja toisaalta on myös helpompi löytää yhteistä aikaa, kun on jo valmiiksi saman katon alla eikä aikaa tuhlaannu välimatkan kulkemiseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.