Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täällä ei voi kysyä apua

Lähettäjä: Eläintenhoitoon 
Päivämäärä:   5.2.25 18:16:47

Jos tekee sen virheen niin huudetaan eläinrääkkäjäksi yms. eikä saa minkäänlaista vastausta itse kysymykseen.
Olen todennut että jään ennemmin ongelmieni kanssa yksin kuin tekisin enää sitä virhettä että kysyisin neuvoa. Asiallisia vastauksia sain pyöreät nolla. Olen todella pettynyt.
En kuulu suureen kaveriporukkaan jossa olisi muita alan harrastajia jonka puoleen kääntyä.
Kysymyksestäni on jo kuukausia mutta tuli mieleeni että miksi olinkaan niin tyhmä että joku oletin että joku neuvoisi keskustellen asiasta eikä vain huutamalla
asiattomuuksia.

Re: Täällä ei voi kysyä apua

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   5.2.25 18:19:17

Ammattilaisten puoleen voi aina kääntyä! He neuvovat, opastavat, kouluttavat ja opettavat. Se on heidän työnsä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.2.25 18:20:54

Aika vaikea kommentoida mitään, kun ei tiedä, mistä kyse?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.2.25 18:23:14

Täältä tuen ja neuvojen hakeminen on vähän haastavaa joo. Joskus paikalle sattuu todella hyviä, avuliaita ja empaattisia kommentoijia joista on paljon apua, ja joskus ei. Muistan kun joskus tulin tänne ensimmäisenä, poissa tolaltani, kertomaan tulleeni raiskatuksi, ja paikalle sattui... ihan vääriä ihmisiä.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   5.2.25 18:27:43

Ja osaatko lukea? Ymmärrätkö lukemaasi?

Meillä on tässä maassa kaiken kattava kirjastoverkko, mistä löytyy ammattilaisten kirjoittamia asiateoksia. Sieltä voi mennä itsenäisesti opiskelemaan jos kysymykseen löytyisi vastaus. Kuten yleensä harrastekirjallisuuden laajasta valikoimasta löytyy.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.2.25 18:28:45

Täällä on paljon mielenterveysongelmaisia ja erittäin ilkeitä ihmisiä.

Lähettäjä: Eläintenhoitoon 
Päivämäärä:   5.2.25 18:33:18

Enempää en asiaa avaa, en kaipaa haukkumista uudestaan.
. Olen todella pahoillani että olet rikoksen uhriksi jouduttuasi kokemaan ymmärtämättömyyttä. Natasha Kamputch kertoi myös kirjassaan että pettyi ihmisten käyttäytymiseen kun hän pakeni vapauteen. Hän odotti lohtua ja turvaa niin hänen henkilöllisyytensä kyseenalaistettiin ja hän joutui tentattavaksi.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   5.2.25 21:39:07

Ei täälä kuulukkaan mitään neuvoja kysellä kun ei ole mitään tietoa kuka vastaa ja mitä. Useimmiten ihan puutaheinää jonka varaan ei voi uskoa eläimen eikä ihmisen terveyttä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.