Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksinäisyys

Lähettäjä: Väsynyt 
Päivämäärä:   5.2.25 17:50:38

Onko täällä muita yksinäisiä ja porukan ulkopuolella jääviä? Itse tunnun aina jäävän ulkopuoliseksi meninpä minne hyvänsä. Sama kaava toistuu harrastuksissa, koulussa, töissä yms. Haluaisin löytää ystäviä tai vaikka kaveriporukan, mutta joku minussa on ilmeisesti vikana, kun muut ystävystyvät ja minä jään yksin :(

Re: Yksinäisyys

Lähettäjä: Yksi ystäväehdokas 
Päivämäärä:   5.2.25 18:06:11

Missä päin Suomea asut? :) Mistä ikähaarukasta noin tahtoisit ystävän ja onko muita kriteereitä tai vaikka erityisiä kiinnostuksen kohteita? Olisin halukas tutustumaan ja ystävystymään, jos vaan suunta oikea ja jos olisin mahdollisesti yhtään sitä mitä toivoisit.
T: 30 v kavereita vailla

Lähettäjä: Täällä 
Päivämäärä:   5.2.25 18:08:45

Täällä 29v pk-seudulta joka tarttis kans uusia ystäviä. Laittakaa joku sähköposti johon laittaa viestiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.2.25 18:11:53

Joo, mutta en kyllä ole pitkään aikaan uskaltanut yrittää edes. Olen vaan liian outo valtaosalle ihmisistä, ja on vaikea löytää ne ihmiset jotka minua arvostaisi (tiedän että heitä on!).

Lähettäjä: dio 
Päivämäärä:   5.2.25 18:13:03

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 5.2.25 18:11:53

Joo, mutta en kyllä ole pitkään aikaan uskaltanut yrittää edes. Olen vaan liian outo valtaosalle ihmisistä, ja on vaikea löytää ne ihmiset jotka minua arvostaisi (tiedän että heitä on!).

Millä tavalla koet olevasi liian outo?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.