Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen liian tyhmä hyväpalkkaisiin töihin?

Lähettäjä: Tyhmeli 
Päivämäärä:   5.2.25 13:52:13

Olin aina hyvä koulussa, mutten pitänyt opiskelusta. Mulla on käytynä vain lukio, amis ja merkonomin tutkinto. Olen matalapalkkaisella duunarialalla.

Haluaisin edes säännölliset aamutyöajat, enkä vuorotöitä. Mielellään tietysti etänä enkä näin tunnin matkan päästä.

Mutta. Pelottaa, että olen liian tyhmä esim. etätöihin. Kaikkiin työpaikkoihin on ihan valtava määrä hakukriteerejä, mitä en todellakaan täytä kaikkia.

En voi opiskella lisää, kun pitää maksaa asuntolainaa ym, enkä ole valmis luopumaan tämän hetkisestä (vaatimattomasta..) elintasosta. Mitä pitäisi tehdä? Etsiä joku parempipalkkainen duunariala?

En ole fyysisesti vahva enkä jaksa nostaa kuin hädintuskin 30kg rehusäkin. Joku isommalla autolla ajettava kappalejakelu olisi ihan hauskaa, mutta sielläkin pitää roudata yksin kaikkea painavaa.

Re: Olen liian tyhmä hyväpalkkaisiin töihin?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   5.2.25 14:09:25

Eikö toi ole ennemmin ongelma että et voi opiskella lisää kuin oletettu tyhmyys? Olisiko kuitenkin joku keino opiskella lisää, koska nykyään on paljon eri vaihtoehtoja opiskeluun.

Mä en ollut edes hyvä koulussa ja olen blondi eli tyhmä. Näytän myös downsyndroomaiselta eli ulkonäönkin perusteella ihmiset pitävät tyhmänä. Silti olen ihan ok palkkaisessa työssä, vuositulot yli 60 000e.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.2.25 14:12:23

"amis ja merkonomin tutkinto."

Sinulla on siis kaksi amistutkintoa, mikä se toinen on? Olisi helpompi ehdottaa jotain.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.2.25 14:43:34

Opiskele samalla kun oot täystöissä? Sellaisia opintopolkuja on kans. Toimii hyvin vuorotyön ohella. Energiaa se kyllä vie mutta ainakin toivottavasti pääsisi sit uusiin hommiin uuden alan kautta.

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   5.2.25 16:08:16

No mä teen arkipäivisin etätöitä ja olen merkonomi. Palkkakin on hyvä ja mulla ei ole muuta kuin peruskoulu pohjalla.

Koska valmistuit merkonomiksi? Olet siis nyt ilmeisesti kaupassa töissä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.