Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suunnitelmat muuttuu tuosta vaan kun

Lähettäjä: alkaa v-tuttaa? 
Päivämäärä:   5.2.25 01:24:57

Miten voi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa on ensin suunniteltu ja sovittu jokin tekeminen tai meneminen, varattu mahdolliset liput, majoitukset, kaverit mukaan jne ja kun jokin asiaan liittymätön, mitätön homma alkaa ärsyttää ja v-tuttaa, niin suunnitelmat perutaan? Varaat töistä loman tai otat vapaata sovittuun ajankohtaan ja ennen ajankohtaa toinen alkaa kiukutella jostakin typerästä (kuten kun minua ei kiinnosta katsoa samaa tv-ohjelmaa) ja peruu sovitun. Aikuinen ihminen.

Samoin voi olla suosittelemassa jotakin tuotetta minulle "toi on hyvä, kannattaa ostaa just toi" ja jos siinä sitten on jokin vika, ei siinä ole mitään ihmeellistä "kun tollasen p-skan ostit".

Miten ihmeessä tuollaisten tuulellakäyvien kanssa tulee toimeen?

Re: Suunnitelmat muuttuu tuosta vaan kun

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   5.2.25 01:30:13

”Samoin voi olla suosittelemassa jotakin tuotetta minulle "toi on hyvä, kannattaa ostaa just toi" ja jos siinä sitten on jokin vika, ei siinä ole mitään ihmeellistä "kun tollasen p-skan ostit".

Miten ihmeessä tuollaisten tuulellakäyvien kanssa tulee toimeen?”

Ei mitenkään. Käyt terapiassa, muutut itse ihmisenä, käyt läpi burnoutin jopa sairastut fyysisesti. Eroat, ellei sinua jätetä ensin.. aikajana menee 2v-5v, 7v ja 12v.. tulet kyselemään itseltäsi missä ja miten mennään. Onko elämäsi kaiken tuon arvoista?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.