Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko irtisanoutunut ilman uutta työtä?

Lähettäjä: Loppu 
Päivämäärä:   4.2.25 22:24:43

Tuntuu että en kestä enää. Pohdin josko vaan lopettaisi työt seinään. Huolettaa kuitenkin talous, mutta oma mielenterveyskin kai jonkin arvoinen. Onko sennuilla kokemusta irtisanoutumisesta ns tyhjän päälle?

Re: Oletko irtisanoutunut ilman uutta työtä?

Lähettäjä: Mimo 
Päivämäärä:   4.2.25 22:26:04

Työterveyteen nyt ensin yhteys!

Lähettäjä: uts 
Päivämäärä:   4.2.25 22:47:15

Olen kerran kauan sitten, uusia töitä sain onneksi nopeasti. Hyvin äkkipikainen päätös pitkään jatkuneen huonon tilant

Sama vahvasti mielessä nyt kun n, mutta taloudellisesti ei ole mahdollista. Työterveyden kanssa on asiaa puitu eikä tunnu etenevän mihinkään. Keskustelut on luokkaa "jos nyt vähän tsemppaisit ja unohtaisit kaikki huonot jutut niin kyllä se siitä".

Lähettäjä: uts 
Päivämäärä:   4.2.25 22:48:44

No sehän karkasi mutta alku piti jatkua: Hyvin äkkipikainen päätös pitkään jatkuneen huonon tilanteen päätteeksi, lopulta ihan oikea ratkaisu siinä kohtaa, mutta kyllähän se hirvitti kun tajusi mitä tuli tehtyä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   4.2.25 22:50:31

Olen. Pskasti järjestetty työ uuvutti ja oli lopetettava etten aja rekan alle. Viisi vuotta myöhemmin elämä on järjestyksessä.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   4.2.25 23:30:21

Kyllä, joku raja sillä työnteollakin pitää olla.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   4.2.25 23:34:11

Minä hyppäsin tyhjän päälle ja irtisanouduin vailla mitään aavistusta siitä mistä löytäisin uuden työpaikan vai löytäisinkö mistään. Kohtelu oli töissä niin ala-arvoista ette jaksanut sitä enää, eikä esimiehiä tietenkään kiinnostanut koska he olivat niitä jotka minua huonosti kohtelivat. Luottamusmies ei saanut mitään aikaan eikä työnantajaakaan kiinnostanut asia muuten kuin nimellisesti.

Oli onnea ja sain uuden työn juuri kun oli saanut paperisodan selväksi työkkärin kanssa. Nyt olen ollut samassa paikassa 8 vuotta ja edelleen tyytyväinen olooni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.