Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liian upea mies?

Lähettäjä: Mini 
Päivämäärä:   4.2.25 16:09:30

Eronnut kahden lapsen isä, hyvässä työssä.

Tämä on minulle niin mukava, että vaikea uskoa. Pelkään että kätkee jotain.

Ei treffailla vaan pitkän ajan kanssa tutustuttu muussa yhteydessä. Flirttaa, keskustelee, kuuntelee, ei mitään alatyylistä. Hakee kovin mitä yhteistä meillä on, huumori toimii loistavasti ja nauretaan todella paljon. Nyt hän laittoi viestiä ja kysyi voiko minulle soittaa. Juteltiin puhelimessa. Kaikki tapahtuu koko ajan hyvin kaverillisesti, mutta kyllä hän puhuu siihen tyyliin, että on kiinnostunut minusta myös naisena.

En ole koskaan saanut näin huomaavaista käytöstä silti ilman liikaa tyrkyttämistä.

Mitä ihmettä tässä pitäisi ajatella?

Re: Liian upea mies?

Lähettäjä: Ojr 
Päivämäärä:   4.2.25 16:13:14

Jokainen osaa esittää alussa täydellistä. Toisaalta on kerran jo eronnut ja on lapsia, joten ei hän mitenkään täydellinen ole. Anna mennä vaan jos kiinnostaa, mutta pidä järki mukana. Älä esimerkiksi muuta yhteen ennen kuin olette tunteneet vuoden. Harva jaksaa esittää 6 kk pidemmälle.

Päivämäärä:   4.2.25 16:16:27

Tämä. Jokainen pystyy esittämään aikansa. Mutta mietin mikä minussa on vika kun säikähdän huomaavaisuutta niin? Usein miehet ns vain repii minua alas. Arvostellaan, kohdellaan välillä kylmästi tms.

Lähettäjä: Jn 
Päivämäärä:   4.2.25 16:24:45

Oletko varma että on sinkku

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   4.2.25 16:27:45

Tutustu rauhassa. Mulla oli aikoinaan samanlainen exä. Alle vuosi nin oltiin naimisissa. Olisi pitänyt lopettaa suhde sen jälkeen kun mustasukkaisena riehui ekan kerran.. olin tyhmä ja jatkoin. 3 v kestin sitten karkasin

Päivämäärä:   4.2.25 16:28:15

Eihän sitä takuuvarma voi olla kun ei niin läheisesti olla tekemisissä. Aina voi tietty valehdella.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   4.2.25 16:30:16

Alkuun voi hyvinkin esittää sitä ja tätä, hyvin tuttua!
Yleensä jos on liian hyvää ollakseen totta, se nimenomaan on juurikin sitä!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.2.25 16:31:10

Alussa kaikki ovat tuollaisia. Ajan mittaan paljastuu se oikea tyyppi. Se voi olla toki upea- tai mitä sitten onkaan niin aika näyttää.

Lähettäjä: mielenkiintoista 
Päivämäärä:   4.2.25 16:32:17

Mini; onko tällä koiraa/ koiria? Rotu/-t?

Asuuko lähellä Riihimäkeä tai siellä päin?

Kun kuulostaa jotenkin yhdeltä mieheltä ketä olisin joskus tapaillut...

Lähettäjä: Täällä myös 
Päivämäärä:   4.2.25 16:33:46

Täällä myös kiinnostaa missä vaikuttaa, kuulostaa nyt turhankin tutulta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.2.25 16:35:31

"Mutta mietin mikä minussa on vika kun säikähdän huomaavaisuutta niin? Usein miehet ns vain repii minua alas. Arvostellaan, kohdellaan välillä kylmästi tms."

Jos olet kohdannut lähinnä huonosti kohtelevia (deitti)kumppaneita, niin huomaavainen tai edes normaalin asiallinen voi tuntua hätkähdyttävältä. Toisaalta kannattaa tosiaan kuulostella rauhassa: Omakohtaista kokemusta tapauksesta, joka oli aluksi erittäin kohtelias, huomaavainen ja muisti usein pienillä lahjoilla, mutta juurikin tuossa puolen vuoden tienoilla alkoi näkyä viitteitä rajusta mustasukkaisuudesta. En jäänyt katselemaan mihin asti se olisi mennyt.

Päivämäärä:   4.2.25 16:55:07

Minnekäs se Mini nyt hävisi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.2.25 17:00:37

Toivottavasti Mini säikähti ankeuttajia eikä lue ketjua enää.

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   4.2.25 17:04:34

Taitaa olla niinkin ihana varattu mies, kun Mini katosi

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   4.2.25 17:20:13

Vain suomessa normaali, kohtelias, hyväkäytöksinen mies herättää epäilyjä! Kun muualla se on lähinnä perusasia ja se suomalainen moukka-äijä on poikkeus.

Päivämäärä:   4.2.25 17:22:55

Miehestä viis, mitä aloittaja itse haluat? Mitä halusit vaikka viime kuussa, ennen kuin mies alkoi soittelemaan? Elämältä, parisuhdetilanteelta, ylipäätään?

Päivämäärä:   4.2.25 17:43:11

Sen ku tietäs. Olen neljäkymppinen. Eronnut yli 20v suhteesta. En ole treffannut ollenkaan. Saattaisin jopa haluta suhteen kun oikea tulisi vastaan. Jopa lapsiajatusta olen taas miettinyt.

Rakastin entistä syvästi. Koen että hän tavallaan hylkäsi jo vuosia sitten kun haaveeni häistä, lapsesta yms ei toteutunut. Jäin ilman kosketusta ja juttelua.

Yksi toinen mies on pyytänyt minua ulos toistuvasti. En ole vaan tarttunut siihen. Meillä on paljon yhteistä juteltavaa, mutten koe että hän olisi tarpeeksi vastuullinen parisuhteeseen.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   4.2.25 18:11:12

Otsikosta ajattelin, että tämä on joku kalliilla urheiluautolla suhaileva komistus, jolla on linna Ranskassa, ja exinä pari missuomea.

Mutta jos on vain hyvät käytöstavat omaava, mukava, töissä käyvä mies, onhan näitä aina silloin tällöin. Kaikki eivät edes halua miehiä, joilla on jo jälkikasvua, joten jos tämä ei haittaa, asemasi on vahva.

Tutustu kuitenkin rauhassa - niin kuin keneen tahansa uuteen.

Päivämäärä:   4.2.25 18:13:57

Okei, hyvä, aloittaja. Ajatuksesi kuulostavat järkeviltä. On todella hyvä, että musitat omat halusi ja tavoitteesi vaikka miehiltä tuleekin huomiota. Jos tämä uusi mies on oikeasti yhtä loistava kuin miltä vaikuttaa, hän ei katoa vaikka hetken miettisitkin, mitä haluat ja tutustuisit häneen kaikessa rauhassa. Ihmisiltä, myös miehiltä, voi myös kysyä suoraan missä mennään ja kertoa siitä, missä itse on milläkin hetkellä.

Päivämäärä:   4.2.25 18:24:24

Minulla heräsi epäilykset onko mahdollisesti sama mies kyseessä, kun se kenen kanssa olen tässä deittaillut, niin on minulle kännissä soittaessa lipsauttanut jotakin jostain "Tintsusta" jonka on jo pidemmän aikaa tuntenut ja viimeksi kännissä soittaessa kysyi mitä mieltä olisin, jos annettais meidän "suhteen" olla. Tämä ehdotus tuli minulle puun takaa... Välimatkaa on satoja kilometrejä ja miehen lasten mitkä on iältään 9 ja 13 vuotiaat, takia näkeminen on haastavaa ja kun itselläni on 13 vuotias huollettavana, niin ei ole helppoa järjestää miten nähdään.

Ja tämä on hyväpalkkaisessa työssä ja omalla alalla Suomen parhaimpia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.2.25 18:29:56

Ei kyllä tämä on sama mies, jonka kanssa mäkin olen jutellut. Eronnut ja kaksi lasta, tosi ihanasti huomioi, juttelee eikä ole yhtään limainen. Osaa antaa tilaa, mut ei jätä yksin. Ja tosiaan, käy töissä ja suihkussa, talous ja mielenterveys on kunnossa.

Päivämäärä:   4.2.25 18:42:17

Ja pakko vielä kysyä onko nimikirjaimet T. S.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   4.2.25 18:45:35

En nyt ymmärrä, mies on sinuun yhteydessä, mitä sitten? Ei kuulosta kuitenkaan että olisi sinusta kiinnostunut, miksi oletat niin? Itse kerrot ettette edes tapaile

Päivämäärä:   4.2.25 18:52:07

Miehen ei ole mikään tarve muuten tänne soittaa. Miehet ei soita ja juttele ympäri ämpäri ilman kiinnostusta.

Päivämäärä:   4.2.25 18:56:14

Onko meidän muutamien olettamat osunu oikeaan, että olisi sama mies kyseessä, kun Mini jättää vastaamatta kysymyksiin?

Vastauksista on aavistettavissa hermostuneisuutta selvästikin.

No, minä kyllä ehkä saan vastauksen kun laitan tälle deitilleni vähän kyselyä wa:lla, et niin missä mennään, et onko joku muu nyt sitten kuvioissa, kun niin paljon samaa on jonkun keskustelupalstan leidillä tämän kanssa yhdistettynä tämän omiin kännilipsautuksiin.. :))

Päivämäärä:   4.2.25 18:57:39

Kerroppas nyt Mini missä tämä mies vaikuttaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.25 19:04:33

Lapsiperheukko groomaa.
Sainoiko vielä, että sun kanssa on niin helppoa ja vaivatonta jutella syvällisemmin ja on niin paljon yhteistä..?

Päivämäärä:   4.2.25 19:06:34

Vau, mies juttelee sulle. Tosi huikeeta. :D

Päivämäärä:   4.2.25 19:12:23

. Kyllä siitä hiukan tuo fiba tulee. Kieltämättä.

Olen aika neutraalisti suhtautunut häneen. En vie itse mitään aktiivisesti eteenpäin. Jostain syystä. Kai koska epäilyttää.

Päivämäärä:   4.2.25 19:13:29

Mini, olen kysynyt monta kysymystä voitko vastata

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.2.25 19:23:33

Ei mikään ihme että mies lähestyy varovaisesti jos noin kajahtaneita naisia on kuin nämä jotka tinkaa että sama mies täytyy olla mikä heiltä pääsi karkuun.

Päivämäärä:   4.2.25 19:23:43

Kaikki kuulostaa juurikin sille että et ole todellakaan ainut keneen on yhteydessä ja vahvastin vaikuttaa että ei ole edes vapailla markkinoilla :D Oikea aarre tosiaankin;D Miksi naiset ovat aina, ihan aina näin sinisilmäisiä? ” ei hän minulle soittelisi jossei olisi kiinnostunut, ei ei hän on vain minusta kiinnostunut, olemme niin samanlaisia ja meillä on niiiiiin paljon yhteistä jne jne jne perus kliseet :D
Aloittaja ei vastaile kysymyksiin, joten eiköhän hän ole tajunnut jo tämän :D

Päivämäärä:   4.2.25 19:26:24

Mutta, kyllä tuo vastaamattomuus saa jo epäilemään. Olisi kiva tietää onko tällä omalla deitillä jotain peliä muiden kanssa, niin voisin sitten kysyä suoraan ja jos myöntää, niin voisin vain ilmoittaa, että olisi vain rehellisesti ja suoraan ilmoittanut, niin olisi molempien kannalta helpompaa. Kun on noita lipsautuksia tullut kännissä, niin siksi itsellä epäilykset herää.

Päivämäärä:   4.2.25 19:26:29

Mikä ihmeen mustasukkaisuusvainoharha täällä nyt on meneillään? Kai tässä maassa nyt on useampi tuhat tuntomerkkeihin sopivaa miestä. Ei Jeesus sentään.

Lähettäjä: vanha viisaus 
Päivämäärä:   4.2.25 19:27:09

Jos se vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se melko varmasti ei ole totta.

Päivämäärä:   4.2.25 19:28:27

Harvassa on ne ketkä oikeasti aloittajan kuvailemia. Taitaa pisteellä olla jotain osuutta asiaan, kun niin kiivaasti Miniä puolustaa.

Päivämäärä:   4.2.25 19:29:34

No nyt on kunnon psykoosit tulilla tai kai tämä nimimerkki on Porvoosta suoraan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.2.25 19:29:35

Oletko nähnyt eropaperit vai onko se, että on eronnut, pelkästään mieheltä itseltään tullutta infoa?

Ei nimittäin olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun nykyinen vaimo (eli noiden lasten äiti) ei tästä "erosta" tiedä yhtään mitään...

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   4.2.25 19:39:52

Minulla samankaltainen tilanne. Tuntuu niin hassulta kun mies on niin ”normaali”. Mietin usein voiko mies oikeasti olla juuri minusta kiinnostunut, kun olen niin tavallinen, ja hän niin komea ja menestynyt. Katselen päivä kerrallaan.

Päivämäärä:   4.2.25 19:44:13

B. Mulla on näissä asioissa huono se luotto itseen. Ex ja muutkin on sanoneet kuinka olen upea jokalailla. En ollut kuitenkaan tarpeeksi upea vaimoksi tai äidiksi. Siksi sitä kai epäilee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.