Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alemmuuskompleksi muita naisia kohtaan

Lähettäjä: Surupusero 
Päivämäärä:   4.2.25 15:22:34

Tuntuuko teistä ikinä siltä, että suunnilleen kaikki muut naiset ovat itsevarmempia, hauskempia, kiinnostavampia ja nätimpiä kuin sinä? Ja siksi on ihan turha odottaa yhdeltäkään mieheltä rakkautta, kun kulman takana yhtä edes suurin piirtein asiallista miestä kohti on kymmenen loistokasta naista jonossa.

Olen seksuaalisesti kokeilunhaluinen ja innokas, mutta hittojakos sillä on väliä kun niin ovat kaikki muutkin. Olen nätti, mutta nätit naiset ovat ehtymätön luonnonvara ja aina löytyy nuorempia joilla on kauniita vuosia enemmän edessä. Jos osaan kokata, niin joku toinen kokkaa paremmin juuri miehen suosikkiruokia. Jos ostan kivan lahjan, kyllä joku toinen ostaa osuvamman.

Jos jotain olen jo oppinut, niin sen, että kiltteydellä ei saa kuin miehen pitämään itsestäänselvyytenä. Sellaisena, jota voi kohdella miten vaan ja jota ei jäädä kaipaamaan kun tiet eroavat. Se on huono asia, koska paras puoleni on juuri kiltteys, empaattisuus ja lojaalius.

Ja se muiden naisten itsevarmuus - ollaan ärtyneitä miesten huomiosta, korostetaan että älkää häiritkö, pidetään tarkat kriteerit ja toivotaan jättämään rauhaan somessa ja baareissa.

Minä olen ihan näkymätön, vaikka olen tyyliltäni naisellinen, siro eikä minussa ole ulkoisesti mitään silmiin pistävää vikaa. Kauniiksikin on usein sanottu, niin naiset kuin miehet.

Omia juttuja minulla toki elämässä on, mutta niin on pakkokin, koska miehet eivät halua ikinä sitoutua minuun kunnolla vaan pitävät minua elämässään, koska olen kätevä. Puolitan kulut, pidän seuraa ja olen kuulemma järkevä. Olen luotettava enkö toiselle taakaksi, pärjään yksin.

Enkä ikinä riitä, en ole se jota kukaan ikinä kosisi. Olen jotenkin vääränlainen, viallinen ja puutteellinen nainen.

Re: Alemmuuskompleksi muita naisia kohtaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.25 15:42:01

Ei ole yhtään tuttu tunne, mutta mun maailmani ei pyörikään miesten, heidän hyysäämisen ja heiltä saadun huomion ympärillä. Minun naiseuteni ei ole kiinni siitä, kosiiko joku ikinä, eikä naimattomuus tee minusta viallista, puutteellista tai vääränlaista.

Lohdutukseksi voin myöntää, etten ole nätti enkä seksuaalisesti kokeilunhaluinen tai innokas, joten ehkä tämä lohduttaa aloittajaa hieman, koska selvästikään "eivät kaikki muut".

Päivämäärä:   4.2.25 15:45:22

Se jihtuu sun huonosts itsetunnosta että miehet kohtelee huonosti.

Päivämäärä:   4.2.25 16:22:02

En tunnista itseäni aloittajan kuvauksesta. Olen ikähaarukassa 30-40v ja ikäisekseni todella hyvin säilynyt kiitos geenien ja terveellisten elämäntapojen. Aina löytyy miehiä jotka metsästää 18v naisia, mutta mielestäni se kertoo miehestä sellaisia asioita etten kyllä koskisi puuseipäälläkään. Mitä tulee muihin naisiin niin en koe alemmuuden tunnetta. Joskus koin, mutta sitten menin yliopistoon, hankin hyvän tutkinnon, työn, talouden, aloin urheilla jne jne ja enää ei ole mitään syytä miksi kokisin olevani huonompi kuin ketään muu. Olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin moni 15v nuorempi ja vientiä kyllä riittää jos itseä kiinnostaa.

Mitä tulee muihin ihmisiin, oli kyseessä sitten parisuhde tai kaveruus niin mietin nykyään aina pidänkö MINÄ ko. ihmisestä ja haluanko minä tutustua häneen. En siis mieti pitääkö joku minusta ja jos ei pidä niin hyvää jatkoa vaan. En vaivaa päätäni muiden ihmisten mielipiteillä töitä ja minulle tärkeiden ihmisten mielipiteitä lukuunottamatta (tälläisiä ihmisiä on alle 10).

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   4.2.25 16:27:28

Millään noilla luettelemillasi asioilla ei ole mitään merkitystä parisuhteessa. Sinä olet aito, uniikki, ihana sinä, ja joku tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet, "virheineen" päivineen. Mutta ensin sinun pitää alkaa arvostamaan itseäsi. Elämä ei ole kilpailu.

Päivämäärä:   4.2.25 16:53:07

"Se jihtuu sun huonosts itsetunnosta että miehet kohtelee huonosti."

Ei johdu. Mutta huonon itsetunnon takia, et lähde huonosti käyttäytyvien seurasta niinkuin muut tekevät.

Ja oikeasti ei tuolaisilla lopulta ole niin väliä vaan sillä omituisella, sanoinkuvaamattomalla yhteydellä. Sillä että toisen seurassa on vain rento olla, voi olla oma itsensä, uskaltaa puhua mistä vain ja vapaa-aika ja lomat on ihana viettää yhdessä. Joidenkin kanssa vain synkkaa, toisten ei.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.2.25 16:56:07

Tästä tuli mieleen ihan tää biisi:

https://youtu.be/iTK4bdrytow?si=LMF1qGvmKCF76uh6

Honey and glass

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.