Lähettäjä: Surupusero
Päivämäärä: 4.2.25 15:22:34
Tuntuuko teistä ikinä siltä, että suunnilleen kaikki muut naiset ovat itsevarmempia, hauskempia, kiinnostavampia ja nätimpiä kuin sinä? Ja siksi on ihan turha odottaa yhdeltäkään mieheltä rakkautta, kun kulman takana yhtä edes suurin piirtein asiallista miestä kohti on kymmenen loistokasta naista jonossa.
Olen seksuaalisesti kokeilunhaluinen ja innokas, mutta hittojakos sillä on väliä kun niin ovat kaikki muutkin. Olen nätti, mutta nätit naiset ovat ehtymätön luonnonvara ja aina löytyy nuorempia joilla on kauniita vuosia enemmän edessä. Jos osaan kokata, niin joku toinen kokkaa paremmin juuri miehen suosikkiruokia. Jos ostan kivan lahjan, kyllä joku toinen ostaa osuvamman.
Jos jotain olen jo oppinut, niin sen, että kiltteydellä ei saa kuin miehen pitämään itsestäänselvyytenä. Sellaisena, jota voi kohdella miten vaan ja jota ei jäädä kaipaamaan kun tiet eroavat. Se on huono asia, koska paras puoleni on juuri kiltteys, empaattisuus ja lojaalius.
Ja se muiden naisten itsevarmuus - ollaan ärtyneitä miesten huomiosta, korostetaan että älkää häiritkö, pidetään tarkat kriteerit ja toivotaan jättämään rauhaan somessa ja baareissa.
Minä olen ihan näkymätön, vaikka olen tyyliltäni naisellinen, siro eikä minussa ole ulkoisesti mitään silmiin pistävää vikaa. Kauniiksikin on usein sanottu, niin naiset kuin miehet.
Omia juttuja minulla toki elämässä on, mutta niin on pakkokin, koska miehet eivät halua ikinä sitoutua minuun kunnolla vaan pitävät minua elämässään, koska olen kätevä. Puolitan kulut, pidän seuraa ja olen kuulemma järkevä. Olen luotettava enkö toiselle taakaksi, pärjään yksin.
Enkä ikinä riitä, en ole se jota kukaan ikinä kosisi. Olen jotenkin vääränlainen, viallinen ja puutteellinen nainen.
|