Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joku hyökkäsi kimppuun parkkipaikalla

Lähettäjä: Outoa 
Päivämäärä:   4.2.25 15:01:30

Asun kerrostalossa, lähdin kävellen kauppaan kunnolla toppavaatteisiin pukeutuneena. Pakkasta -22 astetta. Parkkipaikalla maleksi joku mies ja kun olin lähestymässä parkkipaikkaa, hän pysähtyi ja jäi tuijottamaan minua. Olin kävelemässä ohi kun hän sitten hyökkäsikin kimppuuni "Missä se on? Missä se on? Anna tänne se! Lupasit sen minulle!".

Olin ihan "Häh?" ja hän vain hoki että anna tänne se. Sitten hän huusi "Anna se patja! Anna minulle se patja!!". Yritin repiä itseäni irti huutaen "Ei minulla ole patjaa! Mikä hemmetin patja!!"

Kun hän päästi irti niin huusin, että mitä hemmettiä tuo oikein oli ja onko hän umpihullu. Hän kiukutteli minulle, että hän on odotellut jo vaikka kuinka kauan kun hänelle luvattiin ilmainen patja. Sitten selvisi että hän on väärässä pihassa ja hänen kuuluisi olla viereisessä pihassa ja siellähän joku olikin patja sylissä, mutta kun ilmeisesti näki ja kuuli tuon huudon ja retuuttamisen, niin lähti juoksemaan sisään patja sylissä.

Joo-o... Enpä taida enää itsekään lahjoittaa mitään kenellekään jos hakijat on tuollaisia raivohulluja.

Jännä, että minussa mikään ei viitannut siihen, että vain piipahtaisin pihalla viemässä jotain parkkipaikalle eikä minulla tosiaan ollut sylissä/käsissä mitään ja silti joku, ihan suomea puhuva valkoihoinen mies hyökkää kimppuun...

Todellisuudessa höystin sanomisiani vähän eri termein kuin "hemmetti", mutta tämä foorumi sensuroi ne, niin en viitsi niitä kirjoittaa.

Oletteko muut törmänneet aggressiivisiin nettikirppistelijöihin?

Re: Joku hyökkäsi kimppuun parkkipaikalla

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   4.2.25 15:33:32

No huh huh. En ole törmännyt vastaavaan mutta kaikenlaisia kauhutarinoita kuullut kyllä. Onneksi oikea patjan viejä lähti lipettiin. Tuosta olisi voinut soittaa kyllä jo häkeen. Siis kävi ihan fyysisesti päälle:Ë

Päivämäärä:   4.2.25 16:12:53

Tuo päällekäyminen tosiaan ihmetytti kun ei minulla ollut käsissä mitään.

Ymmärtäisin, jos minulla olisi ollut sylissä joku jätesäkki tai vaikka patja jota olisin ollut raahaamassa roskakatokseen joka on parkkipaikan reunassa, ja hakija olisi luullut, että hänet nähtyäni olisinkin päättänyt "En anna tolle, vien sittenkin roskikseen". Esim. jos ilmoitukseen vastaaja on nainen ja hakijaksi nakitettu mies tms. Mutta kun mikään minussa ei viitannut siihen, että hän odottelisi minua! Olisihan hän voinut ihan alkuun vaikka kysyä että "etkö tuonutkaan patjaa" lähestymättä minua.

Hän olisi varmaankin saanut sen patjansa jos olisi ollut minua kohtaan asiallinen ja sitten voinut naureskella oikealle henkilölle, että oho, olinkin väärässä pihassa.

Lähettäjä: ei omal 
Päivämäärä:   4.2.25 16:18:51

Teit varmasti myös rikosilmoituksen?

Päivämäärä:   4.2.25 16:48:43

Sellaisia ne Torin porukat joskus on =(.

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   4.2.25 17:01:55

Eikä edes torin, vaan nämä facen roskalava-ryhmien porukat. Monesti nämä maahanmuuttajat siellä kyttäämässä kaikkea mahdollista ilmaista tavaraa ja kommentoivat "Can I take this"

Mä epäilen, ettei nämä kaikki ole omaan tarpeeseensa tavaraa ottamassa, vaan käyvät toisaalla niillä kauppaa. Kun sama henkilö saattaa kommentoida samankaltaisten tavaroiden ilmoituksiin tulevansa hakemaan

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   4.2.25 17:22:00

Melko varmasti joku huumeveikko ja ehkä huumeissa silloinkin, kun hyökkäsi.

Päivämäärä:   4.2.25 17:28:52

Juu, enkä ihmettele yhtään, miksi kaikki haluavat sopia treffit parkkikselle.

Päivämäärä:   4.2.25 17:54:55

Ei vaikuttanut olevan huumeissa eikä kännissä. Olisin toki tehnyt rikosilmoituksen jos ei olisi tajunnut lopettaa.

Pahoitteli lopulta sitä että kävi kimppuuni. Siis sen jälkeen kun olin huutanut hänelle monta kertaa kuin palosireeni :D

Oli ilmeisesti vihainen siitä että patjan tuoja oli myöhässä ja hän jäätyi ulkona. Mutta oma vikahan se on jos ei älyä pukeutua lämpimästi kun kerran seisoskeli pihalla... Kai hän tuli itsekin paikalle kävellen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.