Lähettäjä: Outoa
Päivämäärä: 4.2.25 15:01:30
Asun kerrostalossa, lähdin kävellen kauppaan kunnolla toppavaatteisiin pukeutuneena. Pakkasta -22 astetta. Parkkipaikalla maleksi joku mies ja kun olin lähestymässä parkkipaikkaa, hän pysähtyi ja jäi tuijottamaan minua. Olin kävelemässä ohi kun hän sitten hyökkäsikin kimppuuni "Missä se on? Missä se on? Anna tänne se! Lupasit sen minulle!".
Olin ihan "Häh?" ja hän vain hoki että anna tänne se. Sitten hän huusi "Anna se patja! Anna minulle se patja!!". Yritin repiä itseäni irti huutaen "Ei minulla ole patjaa! Mikä hemmetin patja!!"
Kun hän päästi irti niin huusin, että mitä hemmettiä tuo oikein oli ja onko hän umpihullu. Hän kiukutteli minulle, että hän on odotellut jo vaikka kuinka kauan kun hänelle luvattiin ilmainen patja. Sitten selvisi että hän on väärässä pihassa ja hänen kuuluisi olla viereisessä pihassa ja siellähän joku olikin patja sylissä, mutta kun ilmeisesti näki ja kuuli tuon huudon ja retuuttamisen, niin lähti juoksemaan sisään patja sylissä.
Joo-o... Enpä taida enää itsekään lahjoittaa mitään kenellekään jos hakijat on tuollaisia raivohulluja.
Jännä, että minussa mikään ei viitannut siihen, että vain piipahtaisin pihalla viemässä jotain parkkipaikalle eikä minulla tosiaan ollut sylissä/käsissä mitään ja silti joku, ihan suomea puhuva valkoihoinen mies hyökkää kimppuun...
Todellisuudessa höystin sanomisiani vähän eri termein kuin "hemmetti", mutta tämä foorumi sensuroi ne, niin en viitsi niitä kirjoittaa.
Oletteko muut törmänneet aggressiivisiin nettikirppistelijöihin?
|