Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapurin vauva huutaa

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   4.2.25 09:42:43

Ja yllättävän kova ääni noista vieraista vauvoista lähteekin, tai aika on kullannut muistoni. Mutta joo, itkee siis öin ja päivin, ja mietin että kehtaanko mennä kysymään, uskaltaisivatko antaa vauvan minulle joskus illaksi kärrättäväksi niin saisivat levätä. Voisin hyvin hoitaa joko hetken tai töiden jälkeen niin pitkään kunnes itse menen nukkumaan...

Olemme aivan tuntemattomia toisillemme enkä jaksa ryhtyä ensin tutustumaan, konkreettista apua voin tarjota. Viikonloput olen kotipaikkakunnallani joten silloin en voi auttaa.

Re: Naapurin vauva huutaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.2.25 10:02:21

No kutsu ensin muuten vaan kahville ja jos juttu luistaa niin kerro sitten että voit jeesata. Olet ihana ihminen! Kumpa useampi ajattelisi ensisijaisesti noin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.25 10:03:33

Tuskin kukaan vieraalle antaa lasta kärrättäväksi, mutta kannattaa kysyä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   4.2.25 10:06:19

Ilman muuta kysymään. Toki itsekin suhtautuisin epäilevästi jos ei oltaisi mitään juteltu ikinä rappukäytävässä tms.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   4.2.25 10:16:57

Ihana ele, arvostaisin!

Lähettäjä: Lillis 
Päivämäärä:   4.2.25 11:34:22

Mä katselin pari viikkoa meidän taloon muuttanutta äitiä, joka raijasi pientä vauvaa vaunuissa ja kauppakassien kanssa yritti taiteilla itsensä ja ne vaunut hissiin. Useina päivinä ja äiti näytti todella väsyneeltä. Mä sitten rohkaistuin ja kysyin, että voinko auttaa jotenkin? Vaikka viemällä lapsen vaunulenkille kun samalla ulkoilutan oman koiran. Hyvä ettei tämä äiti hypännyt kaulaan itkien kun edes läheiset eivät ole tarjonneet apua. Mä sitten yks päivä kävin vauvan kanssa tunnin vaunulenkillä kun ulkoilutin omaa koiraani ja tämä äiti pääsi nukkumaan päikkärit. Nyt meillä on diili, eli mä käytän lasta välillä vaunulenkillä, että äiti saa levättyä ja välillä hän hakee mun koiran kun käy vauvan kanssa lenkillä ja mun koira pääsee lenkille vaikka oma työpäivä vähän venyisi.

Winwin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.2.25 11:55:18

Hienoa että on näin ihania ihmisiä olemassa .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.