Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekisin tänään, eläkkeellä olen

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   4.2.25 08:25:11

Mitä tekisit tänään kun näkökyky on hyvä, jaksaminenkin vaikuttaa hyvältä eikä ole henkisiä ongelmia lähteä pois kotoa tai tavata ihmisiä?

Vaihtoehtoja olisi mm. lenkkeily tai/ja kaupungilla käynti (rahaa ei tosin ole juurikaan ylimääräistä)...

Re: Mitä tekisin tänään, eläkkeellä olen

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   4.2.25 08:28:39

Leffassa kävisin, mutta sekin maksaa.. Ruokaa aion tehdä (muussia ja lihapullia ja kastiketta).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.25 08:58:00

Kävisin uimahallissa ja kirjastossa.

Päivämäärä:   4.2.25 09:02:20

Tekisin palapeliä

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   4.2.25 09:02:28

Kirjastoa minäkin suosittelen!

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   4.2.25 09:39:16

Tutustuisin uuteen kaupunginosaan, jos sellainen on saavutettavissa.
Kävisin ostamassa tai tekisin eväät ja lähtisin luontoon. Täällä ainakin upea keli, vaikkakin kylmä.

Päivämäärä:   4.2.25 09:50:07

Kiinnostaako sinua mikään? Tekisin itse niitä juttuja mitkä kiinnostavat ja jotka mahtuvat budjettiin.

Päivämäärä:   4.2.25 10:23:03

Onko paikkakunnallasi käytössä Kaikukortti tai pääsetkö muuten johonkin museoon ilmaiseksi?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   4.2.25 10:23:28

Lähtisin geokätköilemään

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   4.2.25 10:33:34

Meillä päin ainakin aurinko paistaa juuri nyt niin hienosti, että jonkin verran ulkoilua olisi ihan must. Geokätköily voisi tosiaan olla aika hyvä vaihtoehto. Tai jos on liian kylmä pidempään ulkoiluun, niin sitten ihan kaupungilla kävelyä. Vaikka juuri sinne kirjastoon ja kahville poikkeaminen.

Päivämäärä:   4.2.25 10:34:26

Uimahallille ja kirjastolle ääni täältäkin.

Lähettäjä: Majakka 
Päivämäärä:   4.2.25 12:14:50

Tapaisin ystävää tai sukulaista, jos se olisi mahdollista, kävisin lenkillä, katsoisin jonkun sarjan tai elokuvan, lukisin tai kuuntelisin kirjaa, opettelisin neulomaan ja roikkuisin netissä :D

Lähettäjä: Seppänen 
Päivämäärä:   4.2.25 12:24:42

Minä aion käydä Kierrätyskeskuksessa viemässä vanhoja vaatteita ja katselen samalla olisiko siellä jotain tarpeellista ostettavaa.

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   4.2.25 12:27:25

Menisin kävelylle metsään ja keräisin maasta pudonneita oksia ja askartelisin kevätkranssin, jota voisi koristella kevään mittaan lenkeiltä löytyneistä "luonnon aarteilla" kuten kävyillä, kauniilla kivillä jne. Samalla systeemillä voisi tehdä vaikka tuulikellon.

Tutkisin, onko sopivan matkan sisällä jotain kiinnostavaa maksutonta luentoa, näyttelyä tai muuta tapahtumaa. Kävisin kirjastossa lukemassa kiinnostavia lehtiä.

Jos olisi pari euroa käytettävissä, kävisin kirpparilla katselemassa, löytyisikö jotain, mitä tarvitsen.

Jos tulisi mieleen joku sopiva kaveri seuraksi, soittaisin ja pyytäisin. Voisin myös kyläillä jonkun tutun/ sukulaisen luona tai kutsua jonkun luokseni kylään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.