Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko terapianavigaattorista hyötyä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 20:03:53

Mitä siinä kysytään?

Re: Onko terapianavigaattorista hyötyä?

Päivämäärä:   3.2.25 20:17:43

Tekemällä selviää. Oikein hyvä ja monipuolinen alkukartoitus näin ammattilaisen silmin!

Lähettäjä: 090 
Päivämäärä:   3.2.25 20:32:19

Täysin hyödytön, koska siihen ei saa kirjoittaa. Kaikki täyttämäni terveydenhuollon kyselyt ovat olleet yhtä tyhjän kanssa, koska ei niihin saa mitenkään järkevästi kuvailtua omaa tilannettaan.

Asiat ovat hyvin harvoin joko-tai. Siksi kirjoittaminen on ainoa järkevä muoto kuvailla omaa vointiaan.

Päivämäärä:   3.2.25 20:35:00

”Täysin hyödytön, koska siihen ei saa kirjoittaa.”

Heti ensimmäinen kysymys on täysin avoin kenttä, johon saa omin sanoin kertoa asiansa.

Lisäksi avoimia kenttiä tulee myöhemminkin vastaan, riippuen omista vastauksista.

Lähettäjä: 090 
Päivämäärä:   3.2.25 20:39:01

"Heti ensimmäinen kysymys on täysin avoin kenttä, johon saa omin sanoin kertoa asiansa."

500 sanalla. Niissä pitäisi pystyä kirjoittamaan monta sivua.

Minun asiani alkoivat mennä eteenpäin, kun toimitin lääkärille kahdeksan sivua tiivistä tekstiä. Hän kiitti siitä ja sanoi, että nyt hän vasta ymmärtää tilanteeni.

Päivämäärä:   3.2.25 20:42:06

090: Niin siis terapianavigaattori on (alku)kartoitus. Siihen ei ole tarkoitus kirjoittaa koko elämän tarinaa, sen voi kertoa sitten sille ammattilaiselle, jonka kanssa terapianavigaattoria käy läpi.

Päivämäärä:   3.2.25 21:46:58

Sinänsä joo, mutta kun ne samat asiat piti kolme kertaa kertoa puhelimessa sen jälkeen. Kysymyksiä itaetuhoisuudesta jne ja soittivat ennalta ilmoittamatta tietenkin kun olin ruokakaupassa. Mukava puhelu...

Ja sitten ihan samat jutut hoitajalle.

Minulle siitä oli kyllä yllättävä hyöty, en ollut tajunnut että teininä kokemani OCD:ni on edelleen erittäin aktiivinen.

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   3.2.25 21:58:34

Mä tulin lukemaan tänne, että mikä ihme on terapiavaginaattori!??

Ehkä on aika mennä nukkumaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.