Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uhip Ice-takin koko?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.2.25 15:30:03

Mietin ostoa, mutta onko koot millaisia? Osa sanoo että pitää olla kokoa isompi kun mitotua pientä. Koon 38 takkia ajattelin, koska mulla yleensä vaatteet on kokoa M/38 osa kokoa S.

Re: Uhip Ice-takin koko?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.2.25 15:36:37

Itse ottaisin kokoa isomman, niin saa liikkua mukavasti.

Lähettäjä: k4t 
Päivämäärä:   3.2.25 15:39:08

Saahan sen sitten vaihtaa. Hööksillä taitaa olla myös jotain sovitettavissa? 38 on varmaan aika hyvä jos olet S/M kokoa. Toivotko istuvaa vai onko tarkoitus kerrospukeutua takin alle?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.2.25 15:51:16

No toi koko 38 on verkossa ainut saatavilla oleva, miksi kokoa mietin. Tarkoitus olisi laittaa alle joku pitkähihainen, oletuksena että takki muuten tarpeeksi lämmin että ei tartte allekauheaa kerrosta.
Ja jos koko onkin liian tiukka niin voiko tollasta outlet tuotetta edes vaihtaa sitten toiseen kokoon?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 16:50:35

Käytän kokoa 34 tai xs ja kyllä tuo 34 aika nafti oli. Isompi koko parempi jos haluaa alle jotain.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 19:23:51

Kävin sovittamassa joku aika sitten ja olivat oikeasti tosi pientä kokoa, mä yleensä käytän kokoa S tai 36 ja muistaakseni jopa se 38 oli mulle sen verran nafti että en olis itelleni ottanut.

Lähettäjä: llinn 
Päivämäärä:   3.2.25 20:15:11

Varmaa kannattaa käydä koklaamassa paikan päällä jos mahdollista. Mä käytän kokoo 34 tai 36 ja mulle lasten 160 sillai hyvä että ei ainakaan yhtää isompi saisi olla!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.