Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisena et tule kuulluksi miesten alalla

Lähettäjä: ketuttaa 
Päivämäärä:   3.2.25 10:50:17

Ei vastata s posteihin ei soittoihin (tietyt ihmiset) Tuntuu että kun on nainen tällä alalla niin olen jotenkin ns huonompi arvoinen. Tiimiläiseni arvostavat minua, olen kärkivetäjänä projekteissa, ideointi,laitteiden käyttö kaikki tulee minun käsien läpi, mutta kun yrität mennä selvittelemään speksejä korkeemmalta minut otetaan vastaan yhtä hyvin kun tiiliseinän, mutta jos tiimistä menee mies selvittämään niin kyllä vastauksia tulee. @!#$ kun alkaa vituttammaan!!! Kun olen lomalla niin projektit seisoo ja kun tulen tekemään niitä niin joudun pistämään miespuolisen tulkin selvittämään asioita helvettiii.

Re: Naisena et tule kuulluksi miesten alalla

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   3.2.25 10:59:29

Tuttua, valitettavasti. Ei se auta kuin olla mulkero justiina, lyödä nyrkkiä pöytään ja pitää omasta asiasta kiinni sekä todella napakasti vaan mennä tiiliseinien läpi. Samalla yritä verkostoitua ja rakentaa se ”hyväveli” verkko saman henkisten miesten kanssa, niin miehetkin tekevät. Toki varaudu siihen, että miehetkin draamailee ja sattaa sitten puukottaa selkään milloin vain. Ei ole helppoa :D tsemppiä

Olen itse 20 vuotta ollut koko ajan miesvaltaisessa (99,9 % miehiä) porukassa rahoitusalan sellaisissa tehtävissä, että niitä tekee vain kourallinen naisia Suomessa.

Päivämäärä:   3.2.25 11:09:46

Miesten kanssa vanhenee ennen aikojaan !

Lähettäjä: HK 
Päivämäärä:   3.2.25 11:23:12

Mutta koitapas työskennellä siellä akkavaltaisella alalla! Sitä kanojen kotkotusta ja nokkimista ei kestä kukaan normaali ihminen! Mielummin olen tyhmä nainen miesvaltaisella alalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 11:27:02

Hk: kaltaistesi tyhmien kotkottajien takia meillä on lasikattoja.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   3.2.25 11:29:02

Tuttua. Olin juuri eräässä alan tapahtumassa töissä. Miehet eivät voineet puhua minulle, jonottivat toisten miesten puheille, jotka sitten kysyivät asioita minulta kun eivät osanneet vastata kysymyksiin :D

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   3.2.25 11:36:36

Aloittajakin voisi tulla paremmin kuulluksi jos edes oikeinkirjoitus ja itsensä selkeästi ilmaiseminen onnistuisivat paremmin.. että ei se aina ole se pelkkä sukupuoli mikä epäonnistumisen tai ohittamisen määrittää.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   3.2.25 11:48:29

Hieman aihetta sivuten, täällä maalla ei kaikille naisten apu kelpaa edes hätätilanteessa. Suurin osa kyllä pitää naisia ja heidän osaamistaan arvossaan, mutta jotkut taas inttävät isäntää apuun kun auto on luiskahtanut ojaan tms.

Päivämäärä:   3.2.25 12:02:27

Hmmm ei nähtävästi työskentele duunarimiesten kanssa siellä tämä kommunikointi on luolamiehen tasoa, ja jos joku erehtyy kirjottamaan käsin niin huh sitä saa arvailla mitä siinä tarkoitetaan... En ole haka äidinkielessä ikinä ollutkaan(en tiedä onko se nyt pääasi) enkä ole kirjeenvaihto ammattia hakenutkaan mutta olen alaani silti pystynyt kehittämään, en sitten tiedä onko pääkoppani resurssit keskitetty muuhun.

Päivämäärä:   3.2.25 12:04:46

Kuulkas nyt taas, ei se ole sukupuolesta kiinni. Se on ihmisestä kiinni, meillä naisisännöitsijä joka saa lähteä kun ei vastaa sähköposteihin, ei tee mitään mitä pyydetään ja asettaa ihmiset järjestykseen omien mieltymysten mukaan.

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   3.2.25 12:05:50

.: onko hän sellainen isompi, ei niin nuori nainen? Pitkähköt hiukset?

Päivämäärä:   3.2.25 12:08:49

Ei ainakaan mikään roteva.

Lähettäjä: Rulla 
Päivämäärä:   3.2.25 12:12:41

Minun parhaat työpaikkani ovat olleet sellaisia, joissa on ollut melko saman verran miehiä ja naisia, ja ennenkaikkea monen ikäistä porukkaa. Ei ole päässyt muodostumaan kuppikuntia.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   3.2.25 12:31:44

15v miesvaltaisella alalla. Tulin hyvin kuulluksi, miehet reiluja työkavereita. Ei paskanpuhjmista selä takana jos oli jotain sanomista sanottiin suoraan.
Meillä oli hyvä yhteishenki. Toista oli työpisteessä jossa vain naisia, tuskin riitoja siellä mutta kinaa minä tjedän enepi kuin sinä tyyliin.
Palkka oli sama kuin miehillä.

Päivämäärä:   3.2.25 13:12:27

"jos oli jotain sanomista sanottiin suoraan."

Tämä on miesvaltaisella alalla tärkeää. Jos on jotain sanomista, niin se sanotaan suoraan ja selväsanaisesti. Sen jälkeen ei jäädä kyräilemään, vaan jatketaan töitä kuten ennenkin. Naista, joka kykenee antamaan suoraa palautetta arvostetaan enemmän, kuin maton alle lakaisijaa tai kiertelijää.

Lähettäjä: Dvh 
Päivämäärä:   3.2.25 13:26:24

No meillä pahimmat seläntakana pa.kaapuhuvat ovat miehiä, ja puolet selkäänpuukottajista on miehiä.

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   3.2.25 13:27:36

No jaa, minä taas olen kokenut että naiset sanovat suoraan hyvässä ja pahassa ja osa miehistä itkee pomolle tai puhuu selän takana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.