Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Revolution race Nordwand koko 36, mitkä muut

Lähettäjä: sopii? 
Päivämäärä:   3.2.25 10:42:44

Minulla on yhdet Revolution Racen housut, Nordwand koko 36. Ostin nämä vuosia sitten ja tilasin samalla muitakin housuja, muut jouduin palauttamaan vaikka olivat suht samaa kokoa, eri malleja vain mutta jotkut eivät edes menneet jalkaan reiden yli.

Noissa Nordwandissa oli vain se ongelma, että lahkeen pituus oli todella pitkä ja jouduin lyhentämään housuja reilusti. Olen 160 pitkä (ja 60 kg). Lyhentäminen onnistuu kyllä jatkossakin.

Kysyisin siis että Sinä, jotka käytät myös Nordwandia koossa 36 niin mitä muita malleja ja missä koossa sinulla on myös käytössä?

Re: Revolution race Nordwand koko 36, mitkä muut

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 10:47:04

Mulla on nordwandit, gp pro:t ja range pro:t. Kaikki koossa S.

170cm/55kg.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.2.25 11:13:14

Minulla on GP Pro ja Hiball Softshell pants, molemmat koossa M. Olen 167 cm ja 60 kg. Molemmat ovat reisistä ja perseestä aika napakat, mutta vyötäröltä sen verran tilavat, että vyö on tarpeen. Napakkuudesta huolimatta alle mahtuu ulkoilukerrasto.

Lähettäjä: Valpuri 
Päivämäärä:   3.2.25 11:39:54

"Noissa Nordwandissa oli vain se ongelma, että lahkeen pituus oli todella pitkä ja jouduin lyhentämään housuja reilusti."

Tätä aina jaksan ihmetellä, kun lyhyet valittavat liian pitkistä housuista. Mikset osta sellaista mallia, josta löytyy myös lyhyt lahje?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   3.2.25 11:41:25

Ei kai ole valitusta, jos toteaa, että on housut lyhentänyt :D Ja kyllä, mulle ei varmaan ole ees keksitty tarpeeksi lyhkäsiä housuja

Lähettäjä: sopii? 
Päivämäärä:   3.2.25 12:02:21

Valpuri: En päässyt näitä housuja missään kokeilemaan. Tilasin neljät, joista nämä otsikon housut olivat ainoat jotka istuivat, miinuksena ne pitkät lahkeet jotka ompelukoneella lyhensin. tämä oli minulle ihan ok, halusin ne housut ja olin valmis lyhentämään lahkeet.

Kerroin tämän aloituksessa siksi, jos joku vaikka vinkkaisi lyhyemmillä lahkeilla olevia housuja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.2.25 12:19:59

No nuo housut on pitkille ja hoikille. Joskus taisi jostain mallista olla lyhyt versio myös.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.