Lähettäjä: --
Päivämäärä: 3.2.25 11:10:27
"Aten painonpudotus on hieno saavutus, harmi että asenne hänellä on silti kovin ruma ja negatiivinen."
Tämä. En ymmärrä ulinaa siitä, että nainen ei halua yli 150-kiloista miestä, kun tälle miehellekään eivät kelvanneet lihavat naiset... :D Kaksoisstandardit much?
Ylipäätään en tajua miehiä, jotka eivät huolehdi itsestään ja joiden asenteetkin naisia kohtaan ovat vastemielisiä, mutta jotka sitten vinkuvat, että kun naisilla on niin paljon kriteereitä. Miehillä itselläänhän on usein ihan naurettavia kriteereitä ulkonäön suhteen. Johan siinä väestöliiton tutkimuksessakin oli, että miehet arvottavat ulkonäön korkeammalle, kuin naiset.
Tuo mies ei laihanakaan ole yhtään tyyppiäni ja suurin syy on nimenomaan tuo asenne. Kliseistä ehkä, mutta itseltään on hyvä kysyä "miksi kukaan deittailisi juuri minua?" Jos perusteita on vaikea keksiä, niin se voi selittää aika paljon menestyksen puutetta deittimarkkinoilla...
Olen itse liikunnallinen, syön terveellisesti ja treenaan ahkerasti, enkä näe mitään syytä hankkia miestä, jolla on ihan päinvastaiset elämäntavat. Kyse ei ole vaan ulkonäöstä - vaan siitäkin, että on ikävä katsella vierestä, kun kumppani aktiivisesti pilaa omaa terveyttään. Sitä paitsi yhdessä on kiva harrastaa liikuntaa.
Laihtumisen pitäisi lähteä itsestä ja siitä, että oma terveys kiinnostaa. Ei siitä, että kelpaisi jollekin naiselle. Koska mitä sitten, jos nainen lähteekin? Takaisin 150 kiloon tai sen yli?
|