Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittaileekohan Atte itse edelleen 130 kiloisia?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   3.2.25 09:10:31

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011005243.html

Kun itketään vääryyttä siitä että itse ei kelvannut naisille 150 kiloisena, mutta nyt reilu 80 kiloisia sataa treffikutsuja?

Nimittäin ellei hänelle edelleen (tuuskin kelpasi silloinkaan...) kelpaa 130 kiloiset daamit, on ihan turha valittaa kun syyllistyy itse samaan.

Re: Deittaileekohan Atte itse edelleen 130 kiloisia?

Lähettäjä: Teijo 
Päivämäärä:   3.2.25 09:29:37

Jutussahan on selkeästi mainittu, että silloin 150 kg hän halusi itseään hoikempia naisia eikä viehättynyt ylipainoisista.
Aten painonpudotus on hieno saavutus, harmi että asenne hänellä on silti kovin ruma ja negatiivinen.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   3.2.25 09:52:28

Joo asenne hänellä on jotenkin ikävä.. ihan ei saa edes kiinni mitä hän oikeasti haluaa sanoa :D En kyllä halua hänen paitaa ottavan pois, noin nopeasti noin isosti pudotettu paino ilman liikuntaa ei mitään muotovaliokroppaa tuo, vaikka kilot ovatkin poissa. Tsemppiä hänelle painon pitämisessä, myös silloin jos nykyinenkin nainen lähtee ;)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.2.25 11:07:40

Valitettavasti painonpudotus ei korjaa korvien väliä.

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   3.2.25 11:08:01

Joo vähän outo, kun kumminkin 150 kiloisenakin sai sen 1-2 matchia viikossa, mutta nämä naiset eivät olleet kovin viehättäviä niin eivät hänelle tietenkään kelvanneet, eli kauhean epäreilua :D Ja viehättäviltä alkoi tulemaan viestiä vasta, kun omakin ulkonäkö oli kunnossa. Joten tehdäämpä tästä päättely, että minua on kohdeltu väärin kun ulkonäköni merkitsee muille jotain ja minä en olekaan ainoa jolla saa olla kriteereitä ja vaatimuksia.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.2.25 11:10:27

"Aten painonpudotus on hieno saavutus, harmi että asenne hänellä on silti kovin ruma ja negatiivinen."

Tämä. En ymmärrä ulinaa siitä, että nainen ei halua yli 150-kiloista miestä, kun tälle miehellekään eivät kelvanneet lihavat naiset... :D Kaksoisstandardit much?

Ylipäätään en tajua miehiä, jotka eivät huolehdi itsestään ja joiden asenteetkin naisia kohtaan ovat vastemielisiä, mutta jotka sitten vinkuvat, että kun naisilla on niin paljon kriteereitä. Miehillä itselläänhän on usein ihan naurettavia kriteereitä ulkonäön suhteen. Johan siinä väestöliiton tutkimuksessakin oli, että miehet arvottavat ulkonäön korkeammalle, kuin naiset.

Tuo mies ei laihanakaan ole yhtään tyyppiäni ja suurin syy on nimenomaan tuo asenne. Kliseistä ehkä, mutta itseltään on hyvä kysyä "miksi kukaan deittailisi juuri minua?" Jos perusteita on vaikea keksiä, niin se voi selittää aika paljon menestyksen puutetta deittimarkkinoilla...

Olen itse liikunnallinen, syön terveellisesti ja treenaan ahkerasti, enkä näe mitään syytä hankkia miestä, jolla on ihan päinvastaiset elämäntavat. Kyse ei ole vaan ulkonäöstä - vaan siitäkin, että on ikävä katsella vierestä, kun kumppani aktiivisesti pilaa omaa terveyttään. Sitä paitsi yhdessä on kiva harrastaa liikuntaa.

Laihtumisen pitäisi lähteä itsestä ja siitä, että oma terveys kiinnostaa. Ei siitä, että kelpaisi jollekin naiselle. Koska mitä sitten, jos nainen lähteekin? Takaisin 150 kiloon tai sen yli?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 11:20:41

Oli kyllä ärsyttävän ja lemuavan leuhkan oloinen jätkä. Mutta painon pudotus oli hieno juttu monin eri tavoin hänelle ja terveydelle eritoten.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   3.2.25 12:03:19

Miehille se kumppanin ulkonäkö on ykkösasia. Kun se on kunnossa, muusta voi joustaa.
Miehet tarvitsevat naisia. Siksi joskus mieluummin tyytyvät rumempaan kumppaniin kuin olisivat yksin.
Mutta onhan se mahtavaa, että nyt eka kertaa kunnollinen kumppani ulkonäköä myöten...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.25 12:36:32

En jaksanut lukea, mutta tottahan on se, että ylipaino rumentaa jokaista ihmistä. Jos ihminen on ylipainoinen, se kertoo siitä, että hän ei pääse normaalipainoon, sillä kuka tahansa haluaisi olla mieluummin normaalipainoinen kuin ylipainoinen. Se kertoo siis mielen heikkoudesta. Lisäksi se kertoo epäterveellisistä elämäntavoista.

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   3.2.25 12:38:08

Mitähän tyttöystävä miettii, kun häntä ei voi ylistää alentamatta muita... Minusta ainakin tuntuisi pahalta

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   3.2.25 12:45:49

Hyi mikä tyyppi. Sisältä siis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.