Lähettäjä: Tylsyys vaivaa
Päivämäärä: 2.2.25 22:08:48
En nyt halua alaa mainita etten tule tunnistetuksi, kun ei ole mikään ihan perinteinen esim. sote-ala kyseessä.
Aloitin siis 2 vuotta sitten uudessa työssä kun tulin valituksi vakituiseen työsuhteeseen (tällä alalla ei todellakaan ole usein vakkaripaikkoja). Työpaikka ilmoituksessa vaadittiin jos mitä ominaisuuksia hakijalta esimieskokemuksesta lähtien, kuten myös mainostettiin itse työtä monipuolisena ja innoittavana.
No mitä olen tehnyt tämän 2v? Yksipuolisesti erittäin helppoja työtehtäviä, siis ihan semmoisia harjoittelija-tason töitä. Voisin laittaa 18v poikani tekemään työni muutaman tunnin perehdytyksellä näin vertauskuvana.
Kehityskeskustelu oli vuosi sitten, ei vaikutusta vaikka siellä toin tämän asian esille että kaipaisin erilaisia työtehtäviä sekä ajateltavaa. Lähiesimies on asenteella "jonkun ne nämäkin työt on tehtävä". Kehittämisideoita ei oteta vastaan koska kaikki halutaan tehdä niinkuin 20v sitten.
Tämä oli kyllä enemmän avautuminen kun pyyntö saada neuvoja mutta jos jollain on jotain vinkkiä niin otan vastaan. Kouluun lähtisin heti mutta viime vuosien inflaatio on osunut minuun todella pahasti. Pari vuotta joudun vielä säästämään, mutta ikää tulee lisää koko ajan joten hieman stressaa onko järkeä enää vuosien päästä opiskella (olen 39v).
|