Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies tiuskii

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.2.25 12:39:20

Alkanut tiuskia mulle todella paljon. Ihan vaikka jos esitän normaalin kysymyksen niin vastaus on tiuskien.
Tämän aamun keskustelu
Mies: ”on vähän x työkuviot ja menot muuttunut kun vaihtoi täältä helsingin pisteelle”
Minä: ”aijaa, no?”
Mies: *kiukkunen huokaus samalla* ”No on vain!”

????? Mitä tuossakin tein väärin? Toi nyt oli vaan esimerkki, mut tota tapahtuu päivittäin. Onko kellään ollut vastaavaa

Re: Mies tiuskii

Päivämäärä:   2.2.25 12:56:21

No kai tiuskaiset vihaisesti takaisin? Itse asetat rajasi miten sinulle puhutaan ja jokaisesta asiattomasta tiuskaisusta pitää heti huomauttaa, eivät ne muuten lopu.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   2.2.25 13:01:00

No nyt nostat kissan pöydälle. Meillä mies alkoi äksyilemään ja tiuskimaan joka päivä. Yhtenä päivänä hermostuin kunnolla ja huusin että nyt puhutaan juurta jaksain että missä hiertää, @!#$ tuota kiukuttelua jaksa kuunnella, mies ihan säikähti. Ei kaikkea tarvitse sietää ja kiukuttelun syykin sitten selvisi kun keskusteltiin.

Lähettäjä: tota 
Päivämäärä:   2.2.25 13:30:52

Kun parisuhteessa oleva mies alkaa yllättäen huolehtia ulkonäöstään, tiuskia ja olla jatkuvasti ärynyt, lopettaa seksin vonkaamisen kokonaan/sitä on normaalia useammin/ seksiin ilmestyy uusia temppuja, pitää puhelinta aina mukanaan ja/tai viestitellä tiuhaan tahtiin, alkaa yllättäen viipyä töissä "tuli ylitöitä", alkaa tehdä yön yli työmatkoja tai viettää harrastuksen parissa pitempiä aikoja on aihetta olla hereillä.

Yllä listatut asiat on yleensä varmoja merkkejä että miehellä on toinen. Oma asiasi mitä tiedolla aiot tehdä.

Päivämäärä:   2.2.25 13:35:31

takaisin tiuskiminen ei auta ketään.

Puhu asiasta! Kerro miltä sinusta tuntuu, mutta ei hyökkäävästi. Hei kulta, kun tiuskit minulle niin minusta tuntuu x, koska y. Mitä ne tunteet ja syyt sitten onkaan. Ehkä sinusta tulee tuossa tilanteessa surullinen, koska olisit halunnut tietää enemmän siitä miten kumppanisi elämä menee ja koit että se yritys lytättiin. Tai ehkä koet olosi loukatuksi, koska kysyit mielestäsi ihan neutraalin kysymyksen ja siihen vastattiin tavalla joka tuntui sinusta vihaiselta, ihan kuin sinulla ei olisi ollut oikeutta kysyä. Mikä nyt onkaan totuus sinulle. Oleellista on että olet rehellinen ja avoin ja käytät minä -lauseita.

Lähettäjä: Flfl 
Päivämäärä:   2.2.25 14:23:35

Ei ehkä kannata tuskia takaisin. Sano lässyttäen "Miksi tiuskit? En minä pahalla :( Kysyin vain kun itse otit asian esiin ja luulin että haluat kertoa enemmän :((".

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   2.2.25 14:56:19

Kysy onko sillä se aika kuusta kun on noin pinna kireällä, heh heh.

No älä oikeasti sentään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.