Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies laihduttaa aina kesäksi

Lähettäjä: Lotte 
Päivämäärä:   2.2.25 11:10:59

Olen nyt tässä huomannut, että mies alkaa laihduttamaan aina rytinällä tässä alkuvuodesta. Kesällä on viikon mittainen harrastusteissu, jonka jälkeen alkaa taas lihomaan.
Sama toistuu.
Kyseessä ei selvästikään ole siis että laihduttaa itseään varten. Tai minun katseitani varten.
Pitäisikö ajatella että on vaan perinteinen vuoden alusta kesäkuntoon - herätys vai että reissuilla on jotain, minkä takia laihduttaa?

Re: Mies laihduttaa aina kesäksi

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   2.2.25 11:12:44

Kuinkakohan moni nainen laihduttaa kesäksi…? Tavoitteena olla kesäkunnossa juhannuksena tai kesän alussa tai tiettyä kesämatkaa varten?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   2.2.25 11:14:46

Tuskin muutama kilo miehen markkina-arvoon reissussa vaikutta. Eri asia, jos pudottaa 20 kg keskivartalosta.

Eikös tähän aikaan vuodesta ihmiset laihduttele, pidä tipattomia ja aloita kuntoilua. Toinen on sitten alkusyksy.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.2.25 11:25:04

Onko se joku ihme? Siihenhän kaikkia pusketaan alkuvuodesta. Kesäkuntoon! Näin laihdutat! Lue parhaat laihdutusvinkit!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.2.25 11:49:30

Mä olen tehnyt tuota samaa ikävuodet 13-40 ja olen nyt 40 niin ei liene hirveän harvinaista. Hyvä hetki karistaa ne vuoden aikana kertyneet pari kiloa etteivät pääse kasaantumaan.

Tosin, tiedän niin monta pettävää ihan tavallista ja mukavaa perheenisää joiden puolisoilla ei mitään hajua että pettäminekin aina vaihtoehto.

Lähettäjä: sad but true 
Päivämäärä:   2.2.25 11:57:11

Tuo on tosi yleinen rytmi laihdutus-jojoiluun monella. Ja siihen juurikin esim media kovasti painostaa. ”Kesäkunto” jne

Lähettäjä: Masu 
Päivämäärä:   2.2.25 12:07:57

Itsekin laihdutan aina kesäksi ja käyn kuntosalilla jotta olisin hyvännäköinen. Se on ihan kivaa mutta en mä sitä tekis jossei sais ulkonäköön vaikutuksia.

Lähettäjä: Kää 
Päivämäärä:   2.2.25 14:14:23

Todella monet laihduttaa kesäksi. Kesän jälkeen sitten kesäkilot pois. Ennen joulua kilot pois että on varaa paisua jouluna. Joulun jälkeen sitten laihdutellaan joulukilot pois.

Ihan hyvähän se on että pitää paibobsa suuri piirtein kurissa eikä paisu joka vuosi entistä enemmän.

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   2.2.25 14:19:56

Mäkin laihdutan. Kesän jälkeen tulossa matka jossa tapaan yhden miehen. Aioin olla upeassa kunnossa kun tavataan.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   2.2.25 15:44:22

Voi myös olla ettei laihduta tuota reissua varten vaan reissu on se mikä aiheuttaa retkahdulsen laihdutuksessa ja sitten taas motivaatio katoaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.