Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaverimies kertoi toisesta naisesta

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   2.2.25 00:40:40

Tuntenut kaverin vasta pari viikkoa harrastuksen kautta mutta ei nähdä kyllä mitenkään usein. Laittelee viestiä päivittäin, mutta ehkä seuraavan kerran nähdään parin kuukauden päästä.

Meillä ollut harrastuksesta todella hyviä keskusteluita pientä flirttiä havaittavissa miehen puolelta mutta se on pysynyt hyvän maun rajoissa eikä mitenkään häiritsevää joten olen antanut olla vaikka ehkä vähän petyin että tällekkin linjalle meni. Olen ajatellut kuitenkin että koska tän kanssa on oikeasti mielenkiintoista puhua asioista niin olen jatkanut yhteydenpitoa. Nyt tänään yllätyin kun koki tarpeelliseksi kertoa, että hän oli saanut kaveriltaan puhelun, ja tämä nainen oli pyytänyt että jos mies tekisi lapsen hänen kanssaan, koska naisella ei ole poikaystävää tai puolisoa. Lopulta selvinnyt että nainen oli kateellinen siskolleen joka oli saamassa lasta. Mies sitten sanoi olevan pahoillaan naisen puolesta mutta että samalla tunsi itsensä imarrelluksi.

Mutta että minkälainen ''kaveri'' edes viitsii kysyä tuollaista? ja miksi ihmeessä koki asiakseen kertoa tästä minulle, luulin miestä fiksuksi tyypiksi. Koin vähän hämmentäväksi sen että miten minun kuuluisi tuohon reagoida ja kokeeko jotenkin että saa tällaisella minut näkemään kuinka ''haluttu'' on. Yök. Sanoi kyllä, että yleensä ei kavereilleen naureskele mutta tämä oli absurdi tilanne.

Jotain se kysyi että miten minä koen miesten epätoivoisen käytöksen. Itse sanoin suoraan että iso turn off, ja itse en myöskään tuollaiseen alentuisi.

Vai oliko vaan oikeasti yllättynyt ja halusi jollekkin asiasta kertoa? Pitäiskö jättää yhteydenpito tuohon..analysoinko liian tarkkaan.

Re: Kaverimies kertoi toisesta naisesta

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   2.2.25 00:55:59

Höb pitää sua hyvänä kaverina

Re: Kaverimies kertoi toisesta naisesta

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   2.2.25 01:04:31

Kuulostaa että kertoi vaan hänelle sattuneesta oudosta tilanteesta. Voi olla, että halusi myös vähän nostaa itseään jalustalle, koska noh, miehet...

Tohon riittää todeta, että kaikenlaisia meitä tänne maailmaan mahtuukin. Ja jatkaa sitten normaali arkea.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.