Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehet ovat lähes kaikki sisimmältään ällöttäviä

Lähettäjä: tiina 
Päivämäärä:   1.2.25 22:01:51

Taas tuli todettua. Yksi tuttu mies, joka on ollut ns. hyvänpäivän tuttu, on kerran aiemminkin osoittanut kiinnostuksensa, johon sanoin ei. Silloin oli että ok ja asia jäi. Nyt alkoi tulemaan oksettavia viestejä, joissa pyyteli avantouinnille. Tietää, että olen naimisissa.

Säälittävää, oksettavaa ja ällöttävää. Estin kaikissa sosiaalisissa medioissa, toivottavasti en ole koskaan antanut hänelle puhelinnumeroani.

Re: Miehet ovat lähes kaikki sisimmältään ällöttäviä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.25 22:03:34

0/5

Päivämäärä:   1.2.25 22:04:15

Tämä on ihan totinen tosi :D vaikka ehkä provosoiva aloitus olikin.

Lähettäjä: xc v 
Päivämäärä:   1.2.25 22:05:26

Ootko ajatellu että ehkä sussa on jotain vikaa jos vedät puoleesi vain ällöttäviä miehiä?

Päivämäärä:   1.2.25 22:09:56

No ei mun aviomies ole ällöttävä, mutta jotenkin tuntuu, että lähes kaikista muista paljastuu se ällöttävä puoli ennemmin tai myöhemmin. Vai onko vaan niin, että miehet eivät voi olla naisen kanssa tekemisissä ilman, että jossain kohtaa alkaa limainen ehdottelu?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.2.25 22:16:36

En mä kyllä ole paljoa moiseen törmännyt. Yleisesti ottaen miehet mun elämässä ovat olleet ihan asiallisia. Toki joskus tulee asiatonta viestintää, mutta se tyyppi on helppo nykyään blokata, kun suurin osa viestinnästä tapahtuu elektronisesti.

Noin yleisesti ottaen 85% miehistä, keihin olen törmännyt, ovat olleet asiallisia.
Toki ehdotteluja on tullut, mutta kun sanoo ei, se on jäänyt siihen. Jos itse lähtee flirttiin mukaan, menee ehdottelutkin seuraavalle tasolle.

Päivämäärä:   1.2.25 22:19:13

Ihmettelen millaisissa porukoissa tämän foorumin naiset liikkuu kun lähes jokaisella on vain ällöttävä ja/tai väkivaltaisia kokemuksia miehistä.

Päivämäärä:   1.2.25 22:51:14

No tämän miehen tapasin harrastuksen kautta ja on siis ihan johtavassa asemassa. Ei ne "porukat" määrittele sitä, etteikö niitä ahdistavia ehdotteluja voisi tulla.

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   1.2.25 23:19:34

"Ootko ajatellu että ehkä sussa on jotain vikaa jos vedät puoleesi vain ällöttäviä miehiä?"

Käytkö vähän hitaalla? Aloittajahan on nainen, ei hänessä voi mitään vikaa olla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.2.25 23:23:02

Suomalaismiehet on tuollaisia. Olet mukava ja puhut heille asiallisesti niin heti olettavat että olet "kiinnostunut". :D

Päivämäärä:   1.2.25 23:23:47

Minulla on hyvä mies mutta kyllä, iso osa on hirveitä ja pikkumunan kuvia tulee

Päivämäärä:   1.2.25 23:25:40

..: juu ei turkkilaismiehet luule yhtään :D

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   1.2.25 23:49:06

"Suomalaismiehet on tuollaisia. Olet mukava ja puhut heille asiallisesti niin heti olettavat että olet "kiinnostunut". :D"

TÄMÄ!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.