Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sain vihdoin mieheltä luvan karsia tavaroita ja

Lähettäjä: Roskaa riitti 
Päivämäärä:   1.2.25 20:37:47

Meillä on jo pitkään ollut vaatehuoneen lattia ja makuuhuoneen seinänvierustat ja tasot aivan täynnä korkeita tavarakasoja kun ei vain ole säilytystilaa. Ajoittain karsin omia tavaroita, mutta ei minulla oikein löytynyt enää karsittavaa muutamia tavaroita lukuunottamatta.
Vihdoinkin sain mieheltä luvan karsia hänen tavaroitaan ja ohjeet mitä säästää ja mitä heittää pois. Raivasin tänään vaatehuoneen ja makuuhuoneen. Roskiin lähti 9 ikean kassillista vanhoja lehtiä, 6 jätesäkillistä sekajätettä ja pahvinkeräykseen vein korkean läjän laatikoita ymv. Vielä pitäisi viedä kestokassillinen ja jätesäkillinen pientä montavuotta sitten hajonneita pieniä sähkölaitteita kiertätykseen.

Ei meille vieläkään turhaa tilaa kaappeihin jäänyt ja vielä on osa vaatehuoneen hyllyistä sekä makuuhuoneen komerot käymättä läpi, mutta sain säilytettävät tavarat lattioilta ja tasoilta hyllyille ja kaappeihin.

Koko vapaapäivä meni, mutta olen erittäin tyytyväinen tähän raivaukseen. Vaikka vielä riittää karsittavaa niin tässä on hyvä alku. Minua on ärsyttänyt kun on ihan mahdotonta siivota kunnolla kun joka nurkka on täynnä rojua.

Re: Sain vihdoin mieheltä luvan karsia tavaroita ja

Lähettäjä: €&$ 
Päivämäärä:   1.2.25 20:59:08

Olen todella onnellinen puolestasi:) Meillä ei ole ihan noin paha, mutta tarpeeton tavara täyttää vaatehuoneen ja kaapit, eikä se tavara ole minun.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   1.2.25 21:03:26

Hieno mies:/

Lähettäjä: Fin 
Päivämäärä:   1.2.25 21:05:48

Aika hyvä, kun ehdit yhden päivän aikana tehdä noin paljon! Meillä kanssa tavarankarsiminen tiedossa, mutta kun on paljon sitä oikeasti kunnossa olevaa ja käyttökelpoista kamaa, niin ei raaskisi työntää roskiin. Ihan jo se lahjoittamiseen vaatteiden peseminen vaatii ainakin 20 koneellista pyykkiä.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   1.2.25 21:57:51

Oletpa ollut ahkera! Hyvä sinä! On kiletämättä todella tyydyttävää huomata kuinka yllättävän paljon turhaa roinaa on kertynyt nurkiiin, ja sitten hankikutua eroon siitä kaikesta.

Minun pitäisi tehdä sama projekti varastossa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Aina on (tai on olevinaan) jotain tärkeämpää tekemistä.

Ehkä jonain päivänä...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.