Lähettäjä: Pöllö
Päivämäärä: 1.2.25 20:16:54
Otsikossa lyhyesti ja ytimekkäästi. Tehdään kumpikin päivätöitä, lisäksi minulla on oma hevonen,
ja kuntosali, jälkimmäinen 3-4 krt vko. Ja silti olen enemmän kotona kuin mies. Käyn näkemässä myös ystäviä ja perhettäni paljon kun en jaksa kotona yksin nysvätä ja odotella miestä. Mies siis pääsee töistä viideltä, jää ylitöihin aina (tämä ei haittaa)ja sitten menee iltasin vielä auttelemaan kaveriaan polttopuiden/rempan/autonrempan/jne parissa. On kotona vasta joskus ysiltä-kympiltä. Saatan itse olla samoihin aikoihin vasta kun talli ja sali on illalla hoidettu ja menen vaikka vanhempien luo kylään kun mitä minä yksin kotona odottelen.
Tää johtanut siihen että kun en enää jaksa nysvätä yksin kotona niin olen luonut ihan oman elämän, omat ystävät joiden kanssa vietän aikaa, kuntosali ja toi hevosen hoito. En kysele mieheltä enää millon tehdään jotain vaan hoidan omat menot, menen kotiin ja teen iltatoimet ja menen unille. Illalla nähään vähän ja aamusin jos herätään samaan aikaan. Tää on alkanut ajamaan meitä erilleen ja olen alkanut ihastumaan muihin todella helposti. Tajuaaki mies tän asian vasta kun löydän oikeasti joskus jonkun toisen kellä on mulle aikaa ja jätän hänet vai saako taottua järkeä päähän? Ei oo ymmärtänyt kun oon koittanu puhua.
Huvittaa kun lähipiirissä on kotiäitejä joiden miehet tekee pitkää päivää, maatilallisia, neljän hevosen omistajia jne jotka näkevät puolisoaan enemmän kuin minä omaani.
|