Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehellä ei ole aikaa minulle

Lähettäjä: Pöllö 
Päivämäärä:   1.2.25 20:16:54

Otsikossa lyhyesti ja ytimekkäästi. Tehdään kumpikin päivätöitä, lisäksi minulla on oma hevonen,
ja kuntosali, jälkimmäinen 3-4 krt vko. Ja silti olen enemmän kotona kuin mies. Käyn näkemässä myös ystäviä ja perhettäni paljon kun en jaksa kotona yksin nysvätä ja odotella miestä. Mies siis pääsee töistä viideltä, jää ylitöihin aina (tämä ei haittaa)ja sitten menee iltasin vielä auttelemaan kaveriaan polttopuiden/rempan/autonrempan/jne parissa. On kotona vasta joskus ysiltä-kympiltä. Saatan itse olla samoihin aikoihin vasta kun talli ja sali on illalla hoidettu ja menen vaikka vanhempien luo kylään kun mitä minä yksin kotona odottelen.

Tää johtanut siihen että kun en enää jaksa nysvätä yksin kotona niin olen luonut ihan oman elämän, omat ystävät joiden kanssa vietän aikaa, kuntosali ja toi hevosen hoito. En kysele mieheltä enää millon tehdään jotain vaan hoidan omat menot, menen kotiin ja teen iltatoimet ja menen unille. Illalla nähään vähän ja aamusin jos herätään samaan aikaan. Tää on alkanut ajamaan meitä erilleen ja olen alkanut ihastumaan muihin todella helposti. Tajuaaki mies tän asian vasta kun löydän oikeasti joskus jonkun toisen kellä on mulle aikaa ja jätän hänet vai saako taottua järkeä päähän? Ei oo ymmärtänyt kun oon koittanu puhua.

Huvittaa kun lähipiirissä on kotiäitejä joiden miehet tekee pitkää päivää, maatilallisia, neljän hevosen omistajia jne jotka näkevät puolisoaan enemmän kuin minä omaani.

Re: Miehellä ei ole aikaa minulle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.2.25 20:19:35

Jääkö mies ylitöihin ja lähtee kavereilleen siksi että sä et kumminkaan ole kotona, et mitä se siellä turhaan yksin nysvää odottamassa että tuut salilta ja vanhemmiltas?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.25 20:20:58

No sano sille miehelle, että haluat erota. Tuskin hän vastaan mitään sanoo, vaan se on hänellekin ok.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   1.2.25 20:23:22

Kannattaa erota ja antaa molemmille mahdollisuus löytää se oikea tai ainakin sopivampi puoliso !

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   1.2.25 20:37:55

Puuhamies, ja ilmeisesti tyytyväinen tilanteeseensa. Ne usein ovat.

Päivämäärä:   1.2.25 20:44:05

Joo mies on tosi tyytyväinen tilanteeseen että on joku kenen kanssa välillä voi hengata. Itse taas kaipaisin selmasta vähän tiiviimpää läsnäoloa niinkuin esim alkuaikoina oli.

Kyllä mies oli menoillaan vaikka olin kotona.. Tämä siis ennen kuin alotin salilla käynnin ja löysin uusia ystäviä. Olin todella paljon yksin kotona ja tosi yksinäinen. Yleensä myös kysyn mieheltä monelta aikoo tulla kotiin ja vastauksen perusteella sitten yleensä menen omille menoille.

Maksan vuokraa tästä aika paljon vähemmän koska vaikka olen paljon poissa niin minulla on silti aikaa pitää kodista huolta ja siivota, mies harvemmin siivoaa muuta kuin laittaa tiskit. Eli siis win-win tilanne mullekkin mutta vähän harmittaa kun kaipaisin lisää yhteistä aikaa.

Lähettäjä: uyfgv 
Päivämäärä:   1.2.25 20:50:26

eli et halua erota koska elät miehen kustannuksella.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   1.2.25 20:55:56

No onhan tuo kummallinen parisuhde. Saanen myös epäillä ainaisia ylitöitä, että onko ne ihan todellisia. Lakikin tulee jossain vaiheessa vastaan. Näkyykö ne överit todella palkassa? Vai jääkö mies vain hengailemaan sinne parempaan seuraan tai kenties on ihan muualla kuin mitä sanoo.

Jos joka ilta saapuu kotiin klo 21-22, niin eihän tuossa suhteessa ole mitään järkeä!

Päivämäärä:   1.2.25 20:57:18

Vaihtamalla paranee.. Kokemusta on. Toki vähän eri syistä ei mitään tehty yhdessä, mutta ainoa asia mitä tehtiin oli välillä koirien lenkitys.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   1.2.25 20:59:08

Nysvää siellä tallilla ja salilla kauemmin. Tuohan on hyvä tilanne, että miehelläkin on omat harrasteet eikä valita sinun ajankäytöstä.

Kai te lomilla ja viikonloppuisin ehditte olla yhdessä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   1.2.25 21:02:06

Oletteko koskaan puhuneet tilanteesta? Siis oletko sanonut, että kaipaisit enemmän yhteistä aikaa ja ehdottanut jotain? Senhän ei tarvitse olla mitään erityistä tekemistä, voi kertoa että haluaisin olla sun kanssa kotona ja katsella telkkaria. Jos mies tästä kieltäytyy, niin siinähän on sulle vastaus.

Päivämäärä:   1.2.25 21:17:55

Mies tekee toiminimiyrittäjänä autokorjaamossa ja on ainoa joka on erikoistunut tietyntyylisiin remppoihin ja autoihin eli hommaa riittää hyvinkin.

Oon koittanut puhua mutta aina sanoo et joojoo koittaa tulla aiemmin mut ei sit oikeen tapahdu. Ja siis nimenomaan juurikin sellasta arkista tekemistä.

Mulla oli tossa viikon talviloma ja eipä nähty oikeastaan. Koitin kysyä mieheltä että onko joku päivä niin että ehtisi aiemmin kotiin mutten saanut selkeää vastausta niin tein sitten kaikkea muuta. Nyt esim oli ystäväni lapsen juhlat joissa olin päivällä ja mies meni töihin päivällä, nyt istun autossa ja mietin meenkö vielä salille vai aikooko tuo tulla kohta kotiin kun kävi auttamassa kaveriaan öljylämmityksen kanssa.

Ja en ikinä maksaisi 50/50 kuluja jos minä olen se joka siivoaa kaiken ja tekee ruuat kotiin. Eli se siitä siivellä elosta.

Päivämäärä:   1.2.25 21:20:16

Ja siis en minä katso miehen palkkakuittia tms eli en tiedä kuinka paljon tekee yrittäjänä. Laskunsa maksaa niin se riittää minulle :D ja toki just että käy välillä auttelemassa tuttujaan ja kavereitaan, nytkin oli eräs entinen työnantaja taas retkahtanut alkon pariin niin kävi sitä auttamassa selvittämässä asiakassotkuja jne.

Päivämäärä:   1.2.25 21:22:00

Ei yrittäjänä vaan siis ylitöinä. Päivä 3-vuotiaiden lauman parissa ottanut veronsa enkä osaa kirjottaa :D

Lähettäjä: Knock 
Päivämäärä:   1.2.25 21:25:19

Ette KUMMATKAAN ole parisuhteessa! Liikaa menoja ja parisuhde ei kummallekaan se Tärkein.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   1.2.25 21:26:45

Tästä saa nyt kuvan, että olet jotenkin kierrellen koettanut puhua mutta jättänyt asian siihen. Puhutteko siis yleensä asioista vai arvailetteko vain, kiertelette ja kaartelette? Kai sitten olet suuttunut miehelle ja kysynyt että mitä hittoa, miksi et tullut kun lupasit?

Päivämäärä:   1.2.25 21:37:13

Olen puhunut kyllä ihan suoraan ja ärähtänyt monesti miehelle asiasta. On saattanut korjata tilanteen hetkeksi mutta sitten taas jatkuu sama.

Viimeks vietettiin kunnolla aikaa yhdessä kun halusin käydä imuroimassa ja pesemässä autoa ja mies laitto mulle irroneen lipan takaisin :D

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   1.2.25 21:38:17

Eli jos nyt vaikka sanot miehelle, että kuukauden päästä haluat että vietätte koko lauantain yhdessä, se ei tule onnistumaan? Mies ei edes lupaa että onnistuu ja sitten pettää lupauksen, vaan hän vaan kiertelee että katsotaan, ja mitään ei tapahdu?

Päivämäärä:   1.2.25 21:45:09

Mä en kyllä ole edes semmonen ihminen että voin kuukauden päähän sopia mitään :D mun kanssa on pakko sopia viikko kerrallaan, hevosen menojen mukaan ja välillä tuurailen vklp töitä ellei ole ketään muuta.

Nyt mies suuttui minulle. Kysyin millon tulee ja sanoi että kohta, olin silleen et ok ei varmaan tehdä sitten mitään ja että turhaan odotan niin menen sitten salille. Mies vastasi tähän että voidaan me salin jälkeen jotain tehdä. Sanoin että en kyllä todellakaan jaksa ja plus mies menee yliväsyneenä todella rasittavaksi joten hänen kanssaan valvominen on ikävää. Sanoin etten jaksa hänen aikataulujen mukaan elää ja että hänellä menee myöhään niin vastasi vain että tänään nyt oli vaan tämmönen päivä…

Lähettäjä: Knock 
Päivämäärä:   1.2.25 21:51:30

Kuten totesin, liikaa aikatauluja, liikaa menoja.. kummallakin. Mitäs jos tää helmikuu ois sitä et kummatkin tulee kotiin ja on kotona, ei harrastuksia ja muita menoja koko aikana? Keskittyisitte toisiinne ja harrastaisitte paljon seksiä.

Päivämäärä:   1.2.25 22:05:21

Teen pääosin kotona etätöitä, hevoset kotona sekä monenlaista kuntosalilaitetta.
Ei haittaa olla yksin kotona.
Kerran kuussa käyn äidin luona.
Mies töissä matkoineen ma-to 6-22, pe-su kotona, joskus joku kaveri käy autonsa kanssa meillä, ja jonkun tunnin korjaavat sitä.

Kuulostaa että kumpikaan teistä ei viihdy kotona ja toisen kanssa.

Lähettäjä: ,., 
Päivämäärä:   1.2.25 22:07:28

Ette siis kumpikaan kykene aikatauluttamaan mitään ja priorisoitte kumpikin omat työnne ja harrastuksenne. Vika on vain siinä, että miehellä on vielä pari tuntia enemmän tekemistä vuorokaudessa.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   1.2.25 22:24:02

Oot siis 4 iltaa vikkosss kuntosalilla ja sitten hevosen luona. Ilmsnlos mies viihtyy yliyöidsä ja kavefeillaan kun yietää etyä ykdkn joutuis kotona nyhväämään

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.2.25 22:44:54

Ette kumpikaan ole tossa suhteessa täysillä mukana. Sä hermostut, kun mies ei jaksa mutta kirjoitat että: " Kysyin millon tulee ja sanoi että kohta, olin silleen et ok ei varmaan tehdä sitten mitään ja että turhaan odotan niin menen sitten salille." Eli miten meni? Lähdit salille, koska et jaksanut odottaa tätä "kohta"? Sitten salin jälkeen ei jaksa mitään?
Tehkää molemmat toisillenne palvelus ja etsikää toisillenne sopivammat kumppanit.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   1.2.25 23:12:11

Inhottavia vastauksia aloittajalle. Selvästi ei ole vastaajilla mitään käsitystä tällaisesta miestyypistä. Minä elin vastaavassa suhteessa lähes 20 v. Tai siis olin mutta en elänyt. Oli jatkuvaa kuulostelua, ehtiikö mies, tuleeko milloin kotiin, mikä projekti tuleekin sen yhteisen vapaan aikaan, milloin pääsee edes nukkumaan kun kolistelee tullessaan.. Olen todella ylpeä sinusta aloittaja, että olet alkanut tehdä omia asioita! Itse kykenin siihen vasta eron jälkeen. Jos ette pysty oikeasti tekemään konkreettista suunnitelmaa, miten elätte sitä arkea yhdessä, niin suosittelen sinullekin eroa.

Lähettäjä: mirri 
Päivämäärä:   2.2.25 01:01:38

Vaan kun sulla ei olis varaa esim pitää niitä hevosia kotona jos eroaisit. Niin että kyllä sä taloudellisesti miestä hyväksikäytät, siinä ei paljon paina että teet ruokaa - milloin se mies edes sitä syö jos ei ole koskaan kotona.
Ole edes itsellesi rehellinen.

Toisistannehan te että välitä pätkääkään kumpikaan, mutta sä hyödyt taloudellisesti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.