Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytettyjen vaatteiden myynti Emmyn kautta

Lähettäjä: Raita 
Päivämäärä:   1.2.25 11:28:12

Onko kokemuksia vaatteiden myynnistä niin että joku muu hoitaa myymisen? Ainakin Emmy on tällainen.

On useita turhia vaatteita kaapissa, kun ennen koronaa tuli ostettua toimistolle vaatteita, mutta etätyöt jatkuvat eikä kaikille vaatteille ole käyttöä vaan ei ne niin mieluisat vaatteet ovat jääneet käyttämättä. Noista voisi ehkä saada hieman enemmän rahaa kuin peruskirpputorilta, eikä myynnin hoitaminen itse houkuttele, joten jos antaisikin myymisen muiden tehtäväksi.

Kokemuksia?

Re: Käytettyjen vaatteiden myynti Emmyn kautta

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   1.2.25 11:41:44

Itse valitsin vastaavista pitkän harkinnan jälkeen vahankaytetty.fi -palvelun. Rahaa saanut 0€ ja siellä ne vaatteet on överialennuksilla nyt konkurssimyynnissä......

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   1.2.25 11:45:10

Emmy on kyllä ollut hyvä ja luotettava. Enemmän olen ostanut kuin myynyt, mutta molempiin erittäin toimiva. Toki tulot ei oo isot, jos sitä kautta myy, saman saa sieltä peruskirpparilta, jos viitsii itse nähdä vaivan. Ja aina voi käyttää Toria, jos on jotain 200€ Marimekko-takkeja, joita ei halua viedä peruskirpparille varastettavaksi ja rikottavaksi. Jos ottaa myynnit lahjakorttina, eli tarve on lähinnä vaihtaa vaatteita, niin sitten hyvä hyötysuhde. Toki itse ajattelen aina niin, että parasta on se, kun pääsen tavarasta eroon. Se, että joku maksaa siitä, on plussaa.

Lähettäjä: Raita 
Päivämäärä:   1.2.25 11:50:09

"Toki itse ajattelen aina niin, että parasta on se, kun pääsen tavarasta eroon. Se, että joku maksaa siitä, on plussaa."

Tämä ajatus itsellänikin. Joku aika sitten vein kymmenisen pussia vaatteita uffille jotta pääsin niistä vain eroon. Nämä ehkä parempia merkkejä ja uudempia vaatteita, joten plussaa jos jonkun euron noista saisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.25 12:23:34

Välillä lukenut ihmisten kokemuksia, ja aika mielenkiintoiselta kuulostaa. Aika villisti saavat hinnoitella, ja jos haluat heidän mielestään myytäväksi kelpaamattoman (kalliin) vaatteen takaisin, joudut siitä maksamaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.25 13:16:36

Täytyy ymmärtää että esim. Emmyn täytyy rahoittaa oma toiminta myös. Ei se ole hyväntekeväisyyttä eikä vaatteiden edestakaisin postittelu ole ilmaista. Eli minusta aika selvää, että joutuu maksamaan, jos haluaa jonkun takaisin.

Lähettäjä: Mutteri 
Päivämäärä:   1.2.25 13:19:50

En saanut myytyä juuri mitään sitä kautta, en laita toiste myyntiin. Kidiaan olen ollut tyytyväisempi, siellä on osastot myös aikuisille. Parempi tuotto tuli sitä kautta, kun testasin myyntikanavana molempia.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   1.2.25 15:35:47

Laitoin Emmyyn 4 mekkoa ja 3 laukkua muutama kuukausi sitten. Kaikki hinnoiteltiin n. 60-100€ alunperin. Olen nyt saanut yhteensä kai 150€. Viimeisin tilitys oli 17 euroa, en tiedä, mikä tuote on myyty jossain superalessa tai outletissa. En ole seurannut netistä, mitä on myyty ja mitä ei.

Siis jotain rahaa tullut joo, mutta siihen nähden, miten Marimekot sun muut alunperin siellä hinnoiteltu, ei paljon mitään. Aina siellä näyttää olevan -25% päiviä, mutta ei sekään tuota 17€ tilitystä selitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.