Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Todella itserakas ystävä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.25 02:30:20

Vaiko sitten tosi huono itsetunto? Minulla on kaveri, jonka puheenaihe kääntyy aina siihen kuinka hän on upean näköinen ja maailmassa ei ole miestä, joka seksistä hänen kanssaan kieltäytyisi. Kiikarissa on kokoajan muita miehiä, vaikka olisi jo se mielitietty. Valittaa viestittelehistä limanuljaskoista, vaikka itse vastailee niille lirkutellen takaisin. Vihjaillut jopa minun miehestäni, että ”miksiköhän sun mies tulee instagramissa ehdotuksiin kokoajan, facessa se meinaa ainakin sitä että on käynyt profiilissa katselemassa kuvia”. Lisäksi joka päivä postaa itseatään kuvia nettiin, puhuu kuinka muut naiset ovat hänelle kateellisia ja kaikenlaista.
Ollaan oltu todella hyviä ystäviä mutta nyt tää alkaa suorastaan raivostuttaa mua.

Re: Todella itserakas ystävä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   1.2.25 02:44:01

Onko mt-ongelmia? Maniaa? Silloinhan tuntuu olevan maailman paras kaikessa.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   1.2.25 02:44:34

Eiköhän sillä ole noussut pissa päähän kun joku elämänkoululainen on kerran kehunut.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.2.25 03:09:08

Siis tuo että valitetaan yksityisviesteistä ja itse vastaillaan niihin on niin ärsyttävää. Mullakin on yksi kaveri joka aina laittaa screenshotteja kun tuntemattomat miehet laittaa viestejä instassa, ja kun sanoo että no älä vastaa niihin niin alkaa kiemurtelu että ei kehtaa olla töykeä, jne. En enää edes jaksa reagoida mitenkään niihin valituksiin.

Sano sille kaverille jos vielä puhuu tuosta sun miehen profiilin näkymisestä ehdotuksissa, että onko hän itse käynyt katsomassa miehesi profiilia ja sen takia tulee näkyviin:D

Lähettäjä: Neuvo 
Päivämäärä:   1.2.25 03:36:42

Ei tuollainen ole mikään ystävä, vaan verenimijä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.25 04:06:47

Facessa näkyy kyllä myös ne profiilit ehdotuksissa, mitä on ite käyny kattoo. Tuommoinen ihminen ei sitä toki myönnä, tunnistan ihmistyypin. Yks mun mt-taustainen kaveri on vähän samanlainen.

Lähettäjä: papu 
Päivämäärä:   1.2.25 05:20:52

Lähettäjä: Hmm
Päivämäärä: 1.2.25 02:44:01

Onko mt-ongelmia? Maniaa? Silloinhan tuntuu olevan maailman paras kaikessa.

Tuli ihan sama mieleen! Yhdellä kaverillani on kaksisuuntainen mielialahäiriö silloin kun hän ei syö lääkkeitään ja päätyy manian puolelle, niin hän alkaa kehitellä juuri tuollaisia ajatuskulkuja. Yleensä liittyvät nimenomaan juuri miehiin ja juurikin mm tuollainen tuo somen ehdotuksista harhailu kuulostaa niin tutulta, valitettavasti. Ja näkee ihan kaiken tavallisenkin merkkinä siitä, että joku mies haluaa häntä (esim jos joku tuttu mies ilmestyy instagramin algorytmit ehdotuksiin tai vaikka ajaa autolla vastaan kylän raitilla on sen hänen mielestään oltava merkki siitä että mies on ihastunut häneen, ei voi olla sattumaa). Ja noissa oloissaan haukkuu myös surutta kaikki muut ihmiset, koska kukaan ei ole yhtä kaunis, haluttava ja upea kuin hän. Ja miehessä onnistavan joku vika, jos ei hänestä pidä.
Lääkkeillä ollessaan ei moista tee ja silloin on oikeasti tosi kiva tyyppi. Mutta jotenkin hän itse ajattelee silti vähän väliä, ettei tarvitse lääkkeitä… ja se vuoristorata tuon ja toisen ääripään (eli itkun ja masennuksen) välillä alkaa aina uudelleen ja uudelleen. Silloin on äärimmäisen raskasta seuraa ja on haukkunut minutkin aivan pystyyn tavoilla mitkä oikeasti on satuttanut,

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.