Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaihdatko nimimerkkiä samaan ketjuun?

Lähettäjä: T.Aula 
Päivämäärä:   30.1.25 22:17:19

Jos vaihdat nikkiä kun kirjoitat samaan keskusteluun, niin miksi ihmeessä?

Re: Vaihdatko nimimerkkiä samaan ketjuun?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   30.1.25 22:19:01

Joskus unohtuu vaihtaa takaisin kun kirjoittelee muuta välillä.

Lähettäjä: Fuu 
Päivämäärä:   31.1.25 00:03:51

Jos kyseessä on ketju, jossa keskustellaan jostain asiasta, niin sitten en vaihda.

Sen sijaan näissä ”Hauskat peräkkäiset otsikot” tai ”Väärin luetut otsikot” saattaa nimimerkki vaihtua, kun en muista, olenko jo kirjoittanut ko. topaan ja jos olen niin millä nimimerkillä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   31.1.25 01:15:33

Joo

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   31.1.25 06:14:24

Joskus unohtuu vaihtaa, jos olen kirjoittanut muualle toisella nimimerkillä. Tai jos totta puhutaan, niin ei ehkä unohdu, vaan en viitsi.

Paitsi jos aihe ja aikaisempi kirjoitukseni on sellainen, että muiden on oleellista tietää, että sama tyyppi kirjoittaa. Silloin toki käytän myös yksilöllisempää nimimerkkiä

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   31.1.25 07:26:24

Vaihdan vain, jos joku muu on tullut väliin kommentoimaan samalla, jota käytin aiemmin. Lisään perään järjestysnumeron (1.)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   31.1.25 08:37:45

Xxx: eipä täällä ole mitään yksilöllisiä nimimerkkejä, vaan kuka tahansa saa kirjoittaa pisteenä tai Xxx:nä ihan siihen samaan keskusteluunkin.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   31.1.25 10:56:53

Zäkä: Juu saa kirjoittaa millä vain, mutta jos haluan ettei minua sekoiteta kaikkiin muihin äksiin ja pisteisiin, niin valitsen tietysti nimimerkiksi jonkun sellaisen, minkä pienemmällä todennäköisyydellä valitsee 10 muutakin keskustelijaa ihan vahingossa. Eri asia sitten, jos joku tarkoituksella haluaa esiintyä sillä samalla nimellä.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   31.1.25 12:49:58

En tarkoituksella. Mutta usein on puhelimessa ja koneella eri nimimerkit eikä sitä sitten aina huomaa vaihtaa laitteen vaihtuessa.

Lähettäjä: pekka 
Päivämäärä:   31.1.25 14:26:08

En samaan, enkä muihinkaan.

:))

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   31.1.25 15:26:56

En vaihtele nimimerkkiä ylipäätään. Haluan pystyä seisoon sen takana mitä kirjoitan, toisin sanoen ettei ole merkitystä vaikka ihmiset tietää kuka olen :)

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   31.1.25 16:27:26

"Haluan pystyä seisoon sen takana mitä kirjoitan, toisin sanoen ettei ole merkitystä vaikka ihmiset tietää kuka olen"

-Otan usein kantaa aiheisiin, jotka liittyy työhöni. Vaikka yksityishenkilönä seison kirjoitusteni takana, eikä mielipiteeni ole varmasti yllätys työkavereille, niin toimeentulon takaamiseksi minulla ei ole varaa tulla tunnistetuksi siitä, että kritisoin toimialaa julkisesti. Tunnistettuna en välttämättä edustakaan vain itseäni, vaan myös työnantajaani, jolla taas ei ole varaa herättää närkästystä asiakkaiden parissa.

Lähettäjä: Qwerty 
Päivämäärä:   31.1.25 17:24:29

Tottakai, aina kun haukun ja solvaan paikkakuntani talleja ja tallinpitäjiä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   31.1.25 18:57:33

No en.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.